Olen huomannut että monet vaakaihmiset, niin naiset kuin miehetkin, vääristelevät herkästi totuutta tai muuttavat totuuden aivan joksikin muuksi. Sääli sillä keihin olen törmännyt ovat olleet muuten mukavaa porukkaa, mutta ilman luottamusta ei ole ystävyyssuhdetta eikä myöskään seurustelusuhdetta, joten kartan nykyään kaukaa.
Vaaka & valehtelu
13
4274
Vastaukset
- iipaa^
johtuu siitä, et vaa'at ei haluu pahottaa kenenkään mieltä, i'm so sorry.
- niin vaakamaista
just niin vaa'an logiikkaa.
Kun totuus tulee ilmi, niin syyhän ei ole vaa'assa vaan seuraavassa uhrissa, jonka mieltä vaaka ei halua pahoittaa. - oikku-69
niin vaakamaista kirjoitti:
just niin vaa'an logiikkaa.
Kun totuus tulee ilmi, niin syyhän ei ole vaa'assa vaan seuraavassa uhrissa, jonka mieltä vaaka ei halua pahoittaa.Tapasin toissa viikonloppuna keväällä eronneen vaaka-miehen ja yhden illan juttu se oli ja taisi siihen jäädäkin...tajusin vasta nyt että ne puheet"että soitan sulle, en mä halua loukata jne.."olivatkin vaan sellasta aikalisää sille kun huomas että mä oisin tosissani halunnut tavata toistekin...
- huomannut
ja kokennut että skorpparit juoruavat ja puhuvat paskaa selän takana ja saavat kaiken ja koko pakan sekaisin. Paljon saavat ilkeetä aikaan.
- vaaka -69
kaksonen on kaksinaamainen joka kertoo tarinan aina itseään suosien..mutta eiköhän jokaisesta merkistä löydy valehtelija joten vältän miehiä horoskooppiin katsomatta.
Olen tosi kehno valehtelemaan joten ei päde minuun, monesti olisi niin pitänyt tehdä mut ei kun ei - tess-i.
Jossain luonnehoroskooppikirjassa sanotaan: "vaaka ei ole mikään sankari", ja viitataan siihen, että vaaka ei kestä (raakaa) totuutta, vaan mieluummin kääntää sille selkänsä. Tästä seuraa väistämättä valehtelua ja vääristelyä, ja myös välirikkoja. Ikävä kyllä.
- asioissa
olen ehdottoman rehellinen, merkityksettömissä saatan jättää jotain sanomatta, tai sanoa valkoisen valheen, jos se ei ketään satuta.
- on niin totta:
"Jossain luonnehoroskooppikirjassa sanotaan: "vaaka ei ole mikään sankari", ja viitataan siihen, että vaaka ei kestä (raakaa) totuutta, vaan mieluummin kääntää sille selkänsä. Tästä seuraa väistämättä valehtelua ja vääristelyä, ja myös välirikkoja. Ikävä kyllä."
vaakana täytyy myöntää, että tämä on täyttä totta. itselleni valehtelen eniten. - valhe...
on niin totta: kirjoitti:
"Jossain luonnehoroskooppikirjassa sanotaan: "vaaka ei ole mikään sankari", ja viitataan siihen, että vaaka ei kestä (raakaa) totuutta, vaan mieluummin kääntää sille selkänsä. Tästä seuraa väistämättä valehtelua ja vääristelyä, ja myös välirikkoja. Ikävä kyllä."
vaakana täytyy myöntää, että tämä on täyttä totta. itselleni valehtelen eniten.... on juuri se, mikä valehdellaan itselle.
- vaakanainen
valhe... kirjoitti:
... on juuri se, mikä valehdellaan itselle.
rehellisyyden oppii, kun vanhentuu ja saa lisää rohkeutta ja itseluottamusta.
- ovat...
katkeria, suuttuuvat erittäin pienestä ja muistaavat sen koko loppuelämänsä eivätkä anna kellekään anteeksi mitään koskaan, ylimielisiä ja olevinaan muiden yläpuolella ja aina olevinaan oikeassa, kovia arvostelemaan muita.
- totta....
kuin vaan voi olla.
- rintaääni
yhdyn todellakin tuohon mitä kirjoitat skorpionista. se pistää ja piikittää.
puolustan vaakoja: vaa'an luottamus on ansaittava. jos vaakaa koitat kietoa verkkoosi ja valehtelulla hyödyntää niin voit olla varma että putoat kyydistä ennemmin tai myöhemmin, hyvällä tai pahalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982