Melontaliikkeet

Uutta ostava

Löytyykö jostain vielä rehellistä kanootti/kajakki liikettä.Sellaista joka ei myy huonohartsisia kajakkeja jo pelkästään periaatteesta.Sellainen liike joka tekee kaupasta myös kuitin.Takuutakin saa tuotteelle saada.

Olen nyt kiertänyt pölyisissä kajakkiliikkeissä tovi.Yksi liike myi hiilikuitukevlar-kajakkia jonka paino oli 25kg luokkaa.Päällisin puolin sinänsä kiinnostava kajakki oli minusta kaikkea muuta kuin hiilikuitukevlar.Yhdessä liikkeessä myyjä hoki tuotteen ovh hintaa.Montako kajakkia/kanoottia myydään ovh hinnalla.Huh-huh...

Kertokaa hyvä liike (ja miksi).

4

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nipa N

North West Import, Espoo
      Bear & Water, Espoo

• Tietoa

Asiallinen palvelu, hyvät tuotteet ja hinta/laatusuhde kohdallaan:

Pursiväylä & Nykyerä
        www.kanootti.fi
        Muuruvesi (Juankoskea)

• Nipa N
        Tietoa kirjoitti:

Asiallinen palvelu, hyvät tuotteet ja hinta/laatusuhde kohdallaan:

Pursiväylä & Nykyerä
        www.kanootti.fi
        Muuruvesi (Juankoskea)

Kajakeista en oikein osaa sanoa, mutta ainakin noiden inkkarikanootit vaikuttavat juuri sellaisilta kammottavilta, painavilta vihreiltä muovihökötyksiltä, joita mätänee ympäri Suomen mökkirantoja. Ihmiset kun eivät paremmasta tiedä, niin ostavat mitä paikallisen pikkukaupungin kalastustarvikekaupasta sattuu saamaan.

Tuolla vähän ylempänä olevista linkeistä saa todella laadukkaita merkkejä (Wenonah, Old Town, Mad River), joilla kelpaa meloa vaikka 40 km päivälenkki ihan kepoisasti. Ei kannata ostaa superedullista kanoottia, joka kahden käyttökerran jälkeen jää kokonaan toimettomaksi, vaan maksaa hitusen enemmän kunnon kannarista, jolla meloo ilokseen vuositolkulla.

• Tietoa
        Nipa N kirjoitti:

Kajakeista en oikein osaa sanoa, mutta ainakin noiden inkkarikanootit vaikuttavat juuri sellaisilta kammottavilta, painavilta vihreiltä muovihökötyksiltä, joita mätänee ympäri Suomen mökkirantoja. Ihmiset kun eivät paremmasta tiedä, niin ostavat mitä paikallisen pikkukaupungin kalastustarvikekaupasta sattuu saamaan.

Tuolla vähän ylempänä olevista linkeistä saa todella laadukkaita merkkejä (Wenonah, Old Town, Mad River), joilla kelpaa meloa vaikka 40 km päivälenkki ihan kepoisasti. Ei kannata ostaa superedullista kanoottia, joka kahden käyttökerran jälkeen jää kokonaan toimettomaksi, vaan maksaa hitusen enemmän kunnon kannarista, jolla meloo ilokseen vuositolkulla.

Keskustelun aloitti tiedustelu melontatuotteita myyvistä liikkeistä-missä niitä on?
        Nipa-sinähän pyrit ohjaamaan ihmisiä vain tiettyyn liikkeeseen ja olet tietävinäsi tuotteista? Suositat tiettyjä tuotteita?
        Alan sisällä tulee koko ajan uusia ja entistä parempia tuotteita markkinoille. Kevyempiä, halvempia ja paljon aikaisempia käyttökelpoisempia.
        Nipa älä ryhdy suosittelemaan, äläkä ohjaamaan ihmisiä tiettyihin kontakteihin/mainostamaan ketään tai mitään! Sotkeudut niinmuodoin muuten asioihin joista sinulla ei ole parempaa tietoa.
        Pikkukaupungeissa toimivat liikkeet ovat ihan ok ja hyvin asiantunteviakin ja tarpeellisia.
        Parempi olisi suutarin pysyä lestissään.

Alan kauppias

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe