Olen täysin varma, että F-Secure on ohjelmoinut takaportin jokaiseen tuotteeseensa. Aivan samalla tavalla kuin Microsoft. Kyse on enää vain ajasta, milloin he tunnustavat tai jäävät kiinni asiakkaidensa vakoilusta.
Tällä hetkellä ei taida olla olemassakaan ohjelmaa, joka ei nuuskisi käyttäjän tietoja. Uskotteko te todella, että kannattaa luottaa kotimaiseen tietoturvaan. Paskat sanon minä! Pahin mahdollinen yhdistelmä!
F-Securessa takaportti?
-myyrä-
1
476
Vastaukset
- Root Daemon
"Olen täysin varma, että F-Secure on ohjelmoinut takaportin jokaiseen tuotteeseensa."
- Mikäs sen pahempi takaporttiohjelma kuin itse virustorjuntaohjelma? Ota pois päältä ja altista Windows viruksille. Ota päälle ja altista Windows vakoilulle. Onneksi en käytä kumpaakaan, en F-Securea enkä Windowsia.
Luulisi tuon Windowsin(Vistan) käyttäjien vakoilun jä järjestelmän haltuunoton olevan jo liikaa. Integroisivat tällaisia ominaisuuksia toisiin jakeluihin kuten: Windows Vista terrorist edition tms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810