Oinaiden

menestyksestä

Oinaat ovat tunnetusti kunnianhimoista ja voitontahtoista porukkaa. Nyt olisinkin kysynyt teiltä oinailta, miten olette menestyneet elämässänne? oletteko saavuttaneet hyvän pestin? ylennyksen? saaneet palkintoja? yms...

10

2440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinasnainen10

Meikäläinen on saanut melkein kaiken mitä olen tahtonutkin! Siis missään nimessä asiat ei lankea eteen kuin manulle illallinen - vaan kyse on kovasta tahdosta ja elämänasenteesta. Jokainen ihminen horoskooppimerkistä huolimatta pystyy kaikkeen jos haluaa. Jos tyytyy vähempään ja antaa ensimmäisten vastoinkäymisten edessä periksi, mitään et myös saa.

• ollaan,,,,

tahdonvoimalla eteenpäin menty ja menestykkäästi,hyvin menee,,,kiitos minulle siitä että olen oinas nainen,vieläpä vahva sellainen

• koinas

hankalaa sakkia.

• Jartsuliini

Omasta kokemuksestani voin kertoa että menestykseen tarvitaan voimakasta tahtoa ja uskoa omiin kykyihinsä.Siinä vaiheessa kun useimmat luovuttavat ja lyövät hanskat tiskiin niin itse olen puskenut määrätietoisesti oinaan jääräpäisen luonteen avulla ratkaisun eteen.
      Hyvänä ominaisuutena omalla kohdallani pidän
      tapaani toimia asian eteen alussa hiukan taka-alalla rauhallisesti tarkkaillen tilannetta.Tämän jälkeen on aika astua muiden eteen ja ajaa oma näkemys asiasta tarpeeksi vakuuttavalla tavalla.Päämäärän saavuttamiseksi tarvitaan taydellistä kiinnostumista siihen mihin olen ryhtymässä ja siitä se menestys alkaa tulemaan pikkuhiljaa ja muut oppivat kuuntelemaan alkavat kysellä apua monessa tilanteessa.

Tavoitteet pitää aina olla korkealla ja koskaan en halua jäädä toiseksi vaan olen ensimmäisenä vapaaehtoinen johonkin uuteen asiaan...rajat on tehty rikottaviksi ja sitä kautta maailmakin muuttuu.

• olenmika

kaverin valvomisessa :D

• oinasnainen-

Jostakin syystä en ole koskaan ollut kunnianhimoinen. Horoskoopissani oinas on moninkertaisesti, kuumerkki on krapu, joka varmaan vaikuttaa hankalasti asioissa.

En ole juurikaan menestynyt elämässäni (,ot' se sitten tarkoittaneekin?). Työpaikkoja ja ammatteja olen tiheään vaihdellut.

• kysymys..

montaako ystävää poljit matkalla?

• My-

Menestynyt, edennyt uralla: Kyllä
        Miten: Kovalla työllä
        Yhtään ystävää en ole tallannut matkallani, muutaman saanut mukaan.

• kaunistaa

Mensan testeissä ylivoimaisesti suurin älykköporukka on oinaita..
      ;)

• elämä on mennyt

Juu, voin näin vaatimattomasti sanoa, että kaikki elämäni palaset ovat aina loksahdelleet paikoilleen loppujenlopuksi.

Perääantamaton ja voimakastahtoinen luonne pakottaa minut voittamaan uusia haasteita ja ilokseni olen voinut todeta, että kaikki työ ja kärsimys ei ole ollut yhtä tyhjän kanssa.

Erityisen iloinen olen myös siitä, että en ole joutunut pettämään ketään, enkä toimimaan moraalisesti väärin missään tilanteessa matkallani, enkä aio toimia jatkossakaan.

Jokainen selviää itsevarmalla asenteella, kun on valmis tekemään töitä ja kun jaksaa uskoa omaan itseensä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4198
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2752
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2252
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1913
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1420
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      73
      1360
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1307
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe