Sinne meni Sipoosta iso osa. Jos meillä Sonkajärvellä on kehityskohteita ja tarpeita verotuloille, niin voimmeko lohkaista vaikkapa palan Eiraa itsellemme?
Turpiin tuli!
6
1394
Vastaukset
- Vargin
Noh, se on varmaan ihan OK sitten että sipoo ottaa vastaavan osan porvoosta... tai ainakin niin paljon että Neste mahtuu mukaan...
- tarvetta laajentaa
omaa kesämökkiä ja naapurillahan näyttäis olevan paljon turhaa maata joten taidanpa ottaa häneltä pienen siivun siitä. Tämähän tarkoittaa sitä että periaatteessa kukatahansa joka on suuremman tarpeessa voi ottaa toiselta jolla sitä on. Fiksua!
- sen
Helsingin asuntopula helpottaa kun saivat muutaman neliön maata. Hinnat laskee ja maan elintaso on pelastettu!! Talous kohenee järjettömästi kun jokainen vesalalainen saa töitä ja muuttaa merenrantabungalowiin. Metro kulkee ja onnelliset sipoolaiset vilkuttavat ikkunasta sekä suomeksi että ruotsiksi uusille viennin vetureille. Äidillinen Helsingin kaupunki ottaa Sipoon hellään huomaansa ja rakkaudella mutta samalla tiukasti ohjaa sen omalle paikalleen siihen somalivähemmistön ja moniongelmaisten viereen.
Yksi riski tällaiseen järjettömään asuntojen hintojen laskuun sisältyy: asunto ei kelpaakaan enää entisen lainan takeeksi kun tämän päätöksen perusteella asuntojen hinnat tippuvat kymmeniä prosentteja ja kaksion pressan linnan vierestä saa jo perheauton hinnalla. Jos minulla olisi kämppä Töölössä niin myisin heti ennen kuin arvo vastaa hintasäädeltyjen asuntojen arvoa. - ei hyvä
sen kirjoitti:
Helsingin asuntopula helpottaa kun saivat muutaman neliön maata. Hinnat laskee ja maan elintaso on pelastettu!! Talous kohenee järjettömästi kun jokainen vesalalainen saa töitä ja muuttaa merenrantabungalowiin. Metro kulkee ja onnelliset sipoolaiset vilkuttavat ikkunasta sekä suomeksi että ruotsiksi uusille viennin vetureille. Äidillinen Helsingin kaupunki ottaa Sipoon hellään huomaansa ja rakkaudella mutta samalla tiukasti ohjaa sen omalle paikalleen siihen somalivähemmistön ja moniongelmaisten viereen.
Yksi riski tällaiseen järjettömään asuntojen hintojen laskuun sisältyy: asunto ei kelpaakaan enää entisen lainan takeeksi kun tämän päätöksen perusteella asuntojen hinnat tippuvat kymmeniä prosentteja ja kaksion pressan linnan vierestä saa jo perheauton hinnalla. Jos minulla olisi kämppä Töölössä niin myisin heti ennen kuin arvo vastaa hintasäädeltyjen asuntojen arvoa.Mistä noita persläpejä löytyy? Kokoomuksen "kykypuolue" on tehnyt tehtävänsä
- Keravalainen78
Keravalle kans osa Sipoota. Tämähän on hölmöä kun me Keravalaiset jäämme ilman alueita kun Sipoota aletaan jakamaan...vaadin oikeutta!!
- jakajako
Marssimaan vaan ja sama ilme naamalle kuin lomppasilmä Vapaavuorella.
Kai J:pääkin jotain mieluusti ottaisi? Ja Vantaa Myyraksen. Porvoo ei huoli. Sillä on maita vaikka muillekin jakaa.
Tuusulalle pikku pala myös.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253636Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222845- 472518
- 372221
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2651878Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511818Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä231765- 331610
- 281570