miksi ola on ihana??

ola salo<3<3<3

must se on ihana ku se tekee hyvää musaa ja on söpö ja sit se tekee ne laulut ite tosin ku joku ari

4

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olasalo..<3

niinpä, ola on ihana, tosi hyvä sanottaa kappaleita

• Arkki on kopio-bändi

Juu ja nää samat jutut mitä Ark nyt tekee on tehty jo 35 vuotta sitten, mikä todistaa että Ola ja koko Ark on surkee kopio 70-luvun yhtyeistä kuten vaikkapa Slade, Queen, Bowie, Mott The Hoople ja kumppanit...

• no ei kyl...
        Arkki on kopio-bändi kirjoitti:

Juu ja nää samat jutut mitä Ark nyt tekee on tehty jo 35 vuotta sitten, mikä todistaa että Ola ja koko Ark on surkee kopio 70-luvun yhtyeistä kuten vaikkapa Slade, Queen, Bowie, Mott The Hoople ja kumppanit...

ark ei oo mikään kopio bändi, onhan ne voinut ottaa mallia 70-luvun glambändeistä...mutta omaa musiikkiahan ne itse tekevät!!siis sanoittavat ja säveltävät kappaleensa ihan itse.. että eivät kyllä ole mikään kopio todellakaaaan...ja esim. ari ei ees tee ite yhtäkään kappaletta, joten mikäs se sitten on??olaaa

• Ansariin

mikä ihme sota täällä on meneillään The Ark ja Ari fanien välillä? ensinnäkin minä itse tykkään molemmista enkä yritä mollata kumpaakaan, ihan rauhassa nuo molempien julisteet seinällä ovat x) väittäkää rauhassa Arkkia kopioksi. on noita Arin näköisiä hevi-äijiäkin näkynyt ties kuinka paljon, ja monella muulla on myös hyvä ääni. (esim. Ola Salo) toisakseen vaikka Ari ei itse osaakkaan tehdä lauluja, ei se saa estää häntä laulamasta. myöhemminhän tässä on tarkoitus perustaa Arille bändi, jossa muut jäsenet tekevät lauluja. silloin tilanne on aivan normaali, kaikki laulajat eivät tee bändin lauluja. pointtini on lähinnä se että jokainen tykätköön mistä haluaa. minä pidän sekä Aria että Olaa komeina ja nykyään on todella vaikeaa tehdä musiikkia ilman että se on saanut vaikutteita keltään muulta... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe