miksi ola on ihana??

ola salo<3<3<3

must se on ihana ku se tekee hyvää musaa ja on söpö ja sit se tekee ne laulut ite tosin ku joku ari

4

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olasalo..<3

niinpä, ola on ihana, tosi hyvä sanottaa kappaleita

• Arkki on kopio-bändi

Juu ja nää samat jutut mitä Ark nyt tekee on tehty jo 35 vuotta sitten, mikä todistaa että Ola ja koko Ark on surkee kopio 70-luvun yhtyeistä kuten vaikkapa Slade, Queen, Bowie, Mott The Hoople ja kumppanit...

• no ei kyl...
        Arkki on kopio-bändi kirjoitti:

Juu ja nää samat jutut mitä Ark nyt tekee on tehty jo 35 vuotta sitten, mikä todistaa että Ola ja koko Ark on surkee kopio 70-luvun yhtyeistä kuten vaikkapa Slade, Queen, Bowie, Mott The Hoople ja kumppanit...

ark ei oo mikään kopio bändi, onhan ne voinut ottaa mallia 70-luvun glambändeistä...mutta omaa musiikkiahan ne itse tekevät!!siis sanoittavat ja säveltävät kappaleensa ihan itse.. että eivät kyllä ole mikään kopio todellakaaaan...ja esim. ari ei ees tee ite yhtäkään kappaletta, joten mikäs se sitten on??olaaa

• Ansariin

mikä ihme sota täällä on meneillään The Ark ja Ari fanien välillä? ensinnäkin minä itse tykkään molemmista enkä yritä mollata kumpaakaan, ihan rauhassa nuo molempien julisteet seinällä ovat x) väittäkää rauhassa Arkkia kopioksi. on noita Arin näköisiä hevi-äijiäkin näkynyt ties kuinka paljon, ja monella muulla on myös hyvä ääni. (esim. Ola Salo) toisakseen vaikka Ari ei itse osaakkaan tehdä lauluja, ei se saa estää häntä laulamasta. myöhemminhän tässä on tarkoitus perustaa Arille bändi, jossa muut jäsenet tekevät lauluja. silloin tilanne on aivan normaali, kaikki laulajat eivät tee bändin lauluja. pointtini on lähinnä se että jokainen tykätköön mistä haluaa. minä pidän sekä Aria että Olaa komeina ja nykyään on todella vaikeaa tehdä musiikkia ilman että se on saanut vaikutteita keltään muulta... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4715
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      169
      3633
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      166
      3130
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      71
      3078
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2771
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1861
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1650
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1362
    Aihe