???? JÄI YLI
MITÄ LOPUSTA
7
758
Vastaukset
- Muussia siis
Tähteen voi pakastaa, tehdä vielä esim.jauhelihaperunavuokaa...paistaa nakkien lisukkeeksi tai tehdä nakkimuussivuokaa...joittenkin suolaisten leivonnaisten taikinaan tarvitaan perunamuussia.
Itse saan ahnehtimiskohtauksen, kun on hyvää muussin tähdettä.Ranskiksen päälle rasvaa muussia ja juustoa...hetki mikrossa ja nam` - vaikka
yrttimuusia
- toi on
kanssa hyvää kun paistaa munakkaa ensin ,sitten muusin kaataa kuumana munakkaan päälle käärii rullalle on kun iso lettu nami, mani, nami ....piruvie mausteet höysteet unohtu-----------
- Ovat hyviä
tuoreeltaan ja lämpiminä.
- Onttomukulakiurunkannus
Minulla on tapana laittaa sekä muusin että keitettyjen perunoiden jämät sämpylätaikinaan. Sämpylöistä on tulevinaan mehevämpiä. Tähän mennessä kukaan ei ole valittanut. ;-).
Voi myös tehdä perunalettuja: joukkoon maitoa, munaa, sipulijauhetta ja suolaa, mahdollisesti pieneksi silputtua pekonia tai palvikinkkua tai juustoraastetta. Paistetaan letuiksi, syödään karviais- tai puolukkahillon kanssa.- jooooo
aika hyviä vinkkejä,ei ois tullu mieleen..ootte hyvii
- rieskan ystävänä
Itse käytän muusin lopun rieskaan,eli laitapa loppusatsiin kylmää maitoa, kanamunaa 1-2 riippuu paljolti määrästä. ohrajauhoja,suolaa,sokeria, ja sulatettua voita.sekoittele taikina (Löysähkö)
levittele jauhoisin käsin litteäksi leivinpaperille uunipellille,
reijitä reilusti haarukalla, paista suht hyvässä lämmössä (225-250) kauniin kupruilevan ruskeaksi ja voit voidella vielä sulalla voilla ja nauti lämpimänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996