vaa'alle tyypillistä?

skopunainen

meillä on mennyt ex-vaakani kanssa suhde poikki nyt jo toisen kerran. itse olen skorpparinainen. vaaka antoi minun luottaa jo toisen kerran jokaiseen sanaansa, puhui leperteli kauniita sanoja ja lupauksia. kumminkin rupesi kylmenemään päivä päivältä ja joka toinen päivä oli parempi ja joka toinen päivä huonompi, ei ikinä tiennyt mikä itseään vaivasi. puhui toisille minusta kauniisti ja sutkutteli kun meni poikki ja toisille taas ihan toista. olen pettynyt häneen. seurustelimme yli vuoden ja kaikki oli kuitenkin pelissä, tuntuu nyt todella turhauttavalta. teimme yhteisen päätöksen siitä että erosimme, sillä hän ei halunnut satuttaa ja minä en halunnut enää kärsiä ja pelätä. hänen kylmyydelleen ei näyttänyt tulevan loppua.
ensimmäisellä kerralla kun erosimme, olimme seurustelleet puoli vuotta. sama tilanne. mies ei tiennyt syytä ja silloin hän jätti minut ja asia tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. muutama päivä meni ja hän vinkui takaisin. yritimme uudestaan ja kaikki oli taas hyvin. sitten kumminkin alkoi taas alamäki ja melkein sama uusiksi. mikä tuossa vaakamiehessä on? taitaa olla hänen oma päänsä sekaisin kun ei ikinä edes itse tiedä omista ajatuksistaan.´kumminkin minulle aina puhui eroessammekin kuinka ei halua minua ikinä nähdä kenenkään muun kanssa ja kertoi välittävänsä.. ihmettelen niin syvästi. pää täynnä miljoonia kysymyksiä.

ollaan ystäviä nyt ja kaikki toisaalta ok. hän soitteli minulle yksi päivä ja pyyteli aikaa kanssaan viettämään.. olen vaan miettinyt, että käykö sama vielä uudestaan, tuleeko hän vinkumaan taas takaisin.. mutta minä en välttämättä mahdollisuutta enää anna, luottamus mennyt kaiken tuon jälkeen. ja mitä siinä kävisi, vaaka kun keikkuu laidalta toiselle niin samahan siinä kävisi kuin aina ennenkin, yhä uudestaan ja uudestaan...? sen vielä mainitsen, että ketään toista naista miehellä ei ole.

seuraavaksi haluan tosiaan sanansa mittaisen miehen!

47

7471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä

      Tiedän mistä kirjoitat. Minä jätin oman vaakani .En jaksanut enään niitä heilahteluita.Petyin todella monesti,enkä enään luottanut häneen.Suhteen lopettaminen ei ollut ihan helppo juttu. Nyt kuitenkin kun vähän aikaa on kulunut tajuan itsekkin kuinka vaikea olisi hänen kanssaan elää.Vaakamies soittelee edelleen ja pyytää tapaamisia.Käy katsomassa minun tarinani otsikolla painajaiseni vaakamies.
      Olen hiljattain tavannut uuden potenttiaalisen kumppanin vesimiehen ja täytyy todeta että aivan eri planeetalta on tämä uusi mies.Alusta asti on välillämme ollut ihmeellinen luottamus ja ihan tunne kuin olisimme tunteneet vuosia.

      • turha puhua

        niillä keinotekoisilla merkeillä - eikö ole vähän surkuhupaista arvioida ihmistä sen perusteella,minä kuukautena hän on syntynyt ???
        Järkeä kehiin ,toweri.


    • jouskarinainen amorin nuoli...

      Kauris, härkä, rapu ja kalat miehistä =) Varsinkin kaurismies vastuuntuntoinen ja rehellinen, luottamuksen arvoinen.

    • Ei mitään uutta

      Ei tiedä omia ajatuksiaan. Tuntuu olevan yleinen ongelma vaa´alla. Takki kääntyy ahdistujalla päivittäin..

      • saman läpikäynyt

        "ei tiedä omia ajatuksiaan"

        Juuri näin. Ei tiedä, mitä pitäisi ajatella, tuntea, saati tehdä. Mikä on oikein, mikä väärin. Ja näissä pohdiskeluissaan vaakamies sekoaa omiin askeliinsa, kylmenee (enkä tietämättään), ja lähtee (kun ei omasta mielestään muutakaan voi). Näissä ahdistuksissaan ei kykene yleensä ottamaan toista huomioon ollenkaan.

        Olen kokenut saman kuin ap: seurustelua n. vuosi, jossa kerran meinasi tulla välirikko (kun vaakamies ahdistui eikä osannut päättää, haluaako muuttaa yhteen vai ei, vaikka kaikki oli jo sovittu).

        Tajusin sitten jossain vaiheessa, että nämä ailahtelut ja äkkinäiset mielenmuutokset tulevat jatkumaan, ja tällaista epävarmuutta en elämääni halua.


      • Pågen

        Ahdistuu kun huomaa vastapuolen kataluuden. = luottamus hukassa.


      • vaa'alle
        Pågen kirjoitti:

        Ahdistuu kun huomaa vastapuolen kataluuden. = luottamus hukassa.

        No tulihan se sieltä. Vaaka onnistuu syyllistämään aina vastapuolen. Kun itse ei tiedä ollako vai eikö olla niin johan se pikkupää keksii, että katala nainenhan se on tämän epävarmuuden syy. Täytyy sanoa, että kypsä vaakamies ei onneksi käyttäydy noin, tai minä kaksosena osaan jäädä taka-alalle, kun vaaka tahtoo olla omissa oloissaan ja pähkäillä haluaako olla vai ei. Kun en ota yhteyttä pariin viikkoon niin ilmestyy taas "kehiin". Tosin avioliittoa tai yhteenmuuttamista en edes harkitse, siihen tarvitaan jo "mies" ja se ei ole tämä vaakamies ainakaan.


      • Kahvikerma
        vaa'alle kirjoitti:

        No tulihan se sieltä. Vaaka onnistuu syyllistämään aina vastapuolen. Kun itse ei tiedä ollako vai eikö olla niin johan se pikkupää keksii, että katala nainenhan se on tämän epävarmuuden syy. Täytyy sanoa, että kypsä vaakamies ei onneksi käyttäydy noin, tai minä kaksosena osaan jäädä taka-alalle, kun vaaka tahtoo olla omissa oloissaan ja pähkäillä haluaako olla vai ei. Kun en ota yhteyttä pariin viikkoon niin ilmestyy taas "kehiin". Tosin avioliittoa tai yhteenmuuttamista en edes harkitse, siihen tarvitaan jo "mies" ja se ei ole tämä vaakamies ainakaan.

        Ihanaa kun tiedät mitä haluat. Itse en tietätynyt kun olin suhteessa vaaan kanssa ja siitähän ei seurannut muuta kuin se että vaakamiehen kaikki huonot piirteet tulivat esille: hyväksikäyttäminen, väkivaltaisuus, vallanhimo, pelaaminen minulla.....Onneksi se on nyt loppu!

        Ystäväni joka on kala, on helisemässä vaakamiehensä kanssa. Hänellä on halu tuntea hillitöntä romantiikka, rakkautta ja hellyyttä ja myöskin näyttää ja osoittaa sitä itse koko ajan.
        Hänen vaakamiehensä on jotenkin jäyhä.....no senhän arvaa mitä siinä sitten käy. Toivon kuitenkin ystävälleni kaikkea hyvää, hän ei ole niin kyyninen kuin minä.

        tuo syyllistäminen vaakamiehille on ainoa tapa elää itsensä kanssa. Jos tekee koko elämänsä läpi asioita joista kukaan ei voi olla ylpeä, on ne helpompi panna jonkun muun niskoille. Exäni vapautui keväällä linnasta, tuomiohan tuli tapon yrityksestä (Minun siis), hän mm. kävi siskolleni kertomassa että kaikki väkivalta mitä hän kaytti minuun, johtui minusta. Minä kuulemman pakotin hänet hakkaamaan.....ihan vaan olemalla olemassa.
        siskoni kysyi exältäni.ootko tosissas? Exä vastasi että "kyllä vaimon kannattaisi sellaisessa tilanteessa auttaa tappamalla itsensä, että ei itse joutuisi sitten syyttä suotta tuomiolle.....


      • piicca
        Pågen kirjoitti:

        Ahdistuu kun huomaa vastapuolen kataluuden. = luottamus hukassa.

        huomaa omien ihmissuhdetaitojensa riittämättömyyden - vaaka ei koskaan osaa analysoida vastapuolta, taidot ja rohkeus siihen puuttuvat.


    • Lohinainen

      Tunnistin monia tuttuja piirteitä tekstistäsi. Itse olen seurustellut/tapaillut vaakamiestä kohta vuoden verran. Täytyy sanoa, etten koskaan ole ollut näin varpaillaan parisuhteessaa kuin nyt. Itsellä on aiemmasta suhteesta vaa án kanssa kokemusta yli 10 vuotta, joten luulin muistavani merkin hyvät ja huonot puolet, mutta...
      Itse kalana olen avoin, tuon esille tunteeni ja näytän ne toiselle. Samalla ilmeisesti luon paineita vaakakumppanilleni siitä, että kaipaisin itsekin jotain vastakaikuua tunteilleni. En tiedä olenko liian malttamaton, jos kohta vuoden jälkeen en edelleenkään ole kertaakaan kuullut, että hän rakastaisi minua.
      Vaakani vetoaa aiemman suhteen käsittelyyn tällä hetkellä, ja tuntuu siltä, että sama syy otetaan kehiin vuodesta toiseen. Silloin ei tarvitse sitoutua vaan saa edetä suhteesta toiseen vain uudelleen tutustuen, saa omaa tilaa yms... olla ihan itsekseen......
      Lupasin antaa aikaa, mutta miten kauan kalanainen jaksaa tilannetta, jossa kokee ainoana antavansa rakkautta. Sen verran pitää puolustaa toista, että teoissa näkee, että mies välittää, mutta miksi sen tunnustaminen on niin hiton vaikeaa??? Jos toista rakastaa, ei sen sanominen pitäisi olla niin vaikeata??? Ainakaan minulle.

      En jaksaisi enää riidellä ja itkeä asiasta, tässä olen jo vollotellut viimeisen 2 kk asian suhteen ja mitään edistystä ei ole tapahtunut. Pitäisikö mies jättää vähäksi aikaa itsekseen "prosessoimaan" entistään ja odottaa, että sieltä tulee jotain edistystä. Te, ketkä tunnette kaloja, osaatte varmaan asettautua asemaani, on raskasta rakastaa ilman vastakaikua.

      Kertokaa kokemuksianne, onko vaaka todella otsikkoni mukainen kaveri????????

      • voin sanoa

        että jos jotain rakastan niin myös näytän ja sanon sen ja luulenpa että sama koskeen vaakamiestä.
        Eli luulenpa että sulle on käynyt niin että olet sellaisen vaakaihmisen kanssa joka ei oikeesti rakasta, voin tietysti olla väärässä.Voihan kyse olla ujosta vaakapersoonasta , mutta itse henk.kohtaisesti sanon ja näytän tunteeni toiselle osapuolelle.


      • Lohinainen
        voin sanoa kirjoitti:

        että jos jotain rakastan niin myös näytän ja sanon sen ja luulenpa että sama koskeen vaakamiestä.
        Eli luulenpa että sulle on käynyt niin että olet sellaisen vaakaihmisen kanssa joka ei oikeesti rakasta, voin tietysti olla väärässä.Voihan kyse olla ujosta vaakapersoonasta , mutta itse henk.kohtaisesti sanon ja näytän tunteeni toiselle osapuolelle.

        kiitos kommentistasi... mutta jos vaaka ei osaa päättää mitään, eli jos vaikka välittääkin, muttei sano mitään ääneen, koska se on yksi päätös... äh. En tiedä, taitaa asia olla kuten sen ilmaisit.
        Tämä vaakamies on jonkin verran ujo kaveri kyllä, mutta solmuun on minut saanut. =(


      • kokemusta on
        Lohinainen kirjoitti:

        kiitos kommentistasi... mutta jos vaaka ei osaa päättää mitään, eli jos vaikka välittääkin, muttei sano mitään ääneen, koska se on yksi päätös... äh. En tiedä, taitaa asia olla kuten sen ilmaisit.
        Tämä vaakamies on jonkin verran ujo kaveri kyllä, mutta solmuun on minut saanut. =(

        Vaakamies on ihmissuhdepeluri.Laskelmoiva,
        kylmätunteinen pelimies,joka ei osaa päättää
        mitään....Neljän vuoden kokemuksella puhun.
        Näin ainakin minulla...


      • pelureita
        kokemusta on kirjoitti:

        Vaakamies on ihmissuhdepeluri.Laskelmoiva,
        kylmätunteinen pelimies,joka ei osaa päättää
        mitään....Neljän vuoden kokemuksella puhun.
        Näin ainakin minulla...

        ovat vain silloin kun eivät tosissaan rakasta, mutta eivät osaa lähteäkään koska eivät halua toiselle pahaa mieltä, vaikka sitä juuri aiheuttavat kun eivät ole rehellisiä. Tämä on niin totta vaa"an kohdalla.
        Kunhan ikää karttuu niin tämäkin puoli yleensä poistuu ja vaaka uskaltaa vihdoin olla se oikea minä. Ikävää mutta totta.
        Pelureita löytyy ihan kaikista horoskooppimerkeistä.


      • Libra77
        kokemusta on kirjoitti:

        Vaakamies on ihmissuhdepeluri.Laskelmoiva,
        kylmätunteinen pelimies,joka ei osaa päättää
        mitään....Neljän vuoden kokemuksella puhun.
        Näin ainakin minulla...

        ..tosin mä huomasin sen jo parissa kuukaudessa.


      • Fisu-85

        Kuule, tarinasi on aivan liiankin tuttu. Lakkaa itkemästä vaakamiehellesi ja lopeta surkuttelu. Ihan nyt kun järjellä ajattelee niin jos sinä vaatimalla vaadit sitä tunnustusta sieltä, niin luuletko sen sitten tyydyttävän kun hän sen pakottamana joutuu sinulle sanomaan? ja voin taata että sen jälkeen on vain enemmän ahdistusta ja kylmiä tunteita tiedossa, kun vaakamies ahdistuu siitä että taas piti antaa jotain, josta ei ole varma pystyykö lunastamaan.

        Usko niihin eleisiin ja läheisyyteen,miksi kaikkea pitää aina pakottaa vauhdilla tai todistella? mitä sitten jos hän ei rakasta? ei se sitä tarkoita että tunteita ei olisi, tai etteikö hän ajan myötä sinuun rakastuisi. Jos jotain vaakamiehestä olen oppinut, niin jos joku muu tarvitsee jonkin asian tekemiseen tai miettimiseen viikon, niin vaa´alla se on kuukausi. jos toinen rakastuu puolessa vuodessa, vaaka voi tarvita siihen pitkälti yli vuoden. Ja Jos annat vaa´alle hänen tarvimansa vapauden, hankit oman elämän, lopetat surkuttelun (jos kaikki itku tosiaan johtuu tästä) ja seisot vierellä, mutta et vaatien, niin johan se sieltä vähän tulee omasta päästään pälyilemään että olihan tällä muutakin elämää kuin minä... jos tämä vapauden anto tai päättämättömyyden ymmärtäminen on raskasta, miksi sitten pysyt suhteessa? tiedän juuri miten tunnet, itse kalanainen ja seurustelin vuoden vaakamiehen kanssa. Ja voin sanoa että helpoin tapa karkoittaa mies on takertua ja alkaa vaatimaan. Kun se alkuhuuman huomiointi sinua kohtaan laantuu, on sinun aika näyttää että et ottanut mitään itsestäänselvyytenä.

        Minun miehelläni oli myös sellainen että hänen naisensa piti olla rakastamisen arvoinen, ei vain sellainen joka makasi sohvalla ja odotti huomiota. Vaan ihminen joka eli omaa elämäänsä, ja näin ollen pystyi antamaan miehelleenkin uusia kokemuksia ja tunteita. Älä aina säikähdä kauhusta kun miehesi näyttää poissaolevalta tai ei ehdi juuri sillä hetkellä sinua tavata, älä ota niitä loukkauksena itseäsi kohtaan. Hanki itsellesi tekemistä. Vaaka viihtyy sellaisten ihmisten kanssa, jotka viihtyvät itse tekemisiensä parissa. Näin ollen hän voi rentoutua sinun kanssasi, tietäen että hänen ei tarvise olla se joka viihdyttää sinua, vaan tietää sinun pystyvän siihen itsekin. Sitten hänen mielensä lepää, ja siellä missä vaa´an mieli lepää, siellä syntyy rakkauskin.

        Tsemppiä, ja muista, jos kumppanin piirteet alkavat ärsyttää, turha hänelle itkeä niiden muuttamista. Kukaan ei muutu kuin omasta tahdostaan ja jos halua ei ole, on parempi jatkaa matkaa kuin jäädä itkemään.


      • Fisu-85
        Fisu-85 kirjoitti:

        Kuule, tarinasi on aivan liiankin tuttu. Lakkaa itkemästä vaakamiehellesi ja lopeta surkuttelu. Ihan nyt kun järjellä ajattelee niin jos sinä vaatimalla vaadit sitä tunnustusta sieltä, niin luuletko sen sitten tyydyttävän kun hän sen pakottamana joutuu sinulle sanomaan? ja voin taata että sen jälkeen on vain enemmän ahdistusta ja kylmiä tunteita tiedossa, kun vaakamies ahdistuu siitä että taas piti antaa jotain, josta ei ole varma pystyykö lunastamaan.

        Usko niihin eleisiin ja läheisyyteen,miksi kaikkea pitää aina pakottaa vauhdilla tai todistella? mitä sitten jos hän ei rakasta? ei se sitä tarkoita että tunteita ei olisi, tai etteikö hän ajan myötä sinuun rakastuisi. Jos jotain vaakamiehestä olen oppinut, niin jos joku muu tarvitsee jonkin asian tekemiseen tai miettimiseen viikon, niin vaa´alla se on kuukausi. jos toinen rakastuu puolessa vuodessa, vaaka voi tarvita siihen pitkälti yli vuoden. Ja Jos annat vaa´alle hänen tarvimansa vapauden, hankit oman elämän, lopetat surkuttelun (jos kaikki itku tosiaan johtuu tästä) ja seisot vierellä, mutta et vaatien, niin johan se sieltä vähän tulee omasta päästään pälyilemään että olihan tällä muutakin elämää kuin minä... jos tämä vapauden anto tai päättämättömyyden ymmärtäminen on raskasta, miksi sitten pysyt suhteessa? tiedän juuri miten tunnet, itse kalanainen ja seurustelin vuoden vaakamiehen kanssa. Ja voin sanoa että helpoin tapa karkoittaa mies on takertua ja alkaa vaatimaan. Kun se alkuhuuman huomiointi sinua kohtaan laantuu, on sinun aika näyttää että et ottanut mitään itsestäänselvyytenä.

        Minun miehelläni oli myös sellainen että hänen naisensa piti olla rakastamisen arvoinen, ei vain sellainen joka makasi sohvalla ja odotti huomiota. Vaan ihminen joka eli omaa elämäänsä, ja näin ollen pystyi antamaan miehelleenkin uusia kokemuksia ja tunteita. Älä aina säikähdä kauhusta kun miehesi näyttää poissaolevalta tai ei ehdi juuri sillä hetkellä sinua tavata, älä ota niitä loukkauksena itseäsi kohtaan. Hanki itsellesi tekemistä. Vaaka viihtyy sellaisten ihmisten kanssa, jotka viihtyvät itse tekemisiensä parissa. Näin ollen hän voi rentoutua sinun kanssasi, tietäen että hänen ei tarvise olla se joka viihdyttää sinua, vaan tietää sinun pystyvän siihen itsekin. Sitten hänen mielensä lepää, ja siellä missä vaa´an mieli lepää, siellä syntyy rakkauskin.

        Tsemppiä, ja muista, jos kumppanin piirteet alkavat ärsyttää, turha hänelle itkeä niiden muuttamista. Kukaan ei muutu kuin omasta tahdostaan ja jos halua ei ole, on parempi jatkaa matkaa kuin jäädä itkemään.

        Kumpi laittoi vaakamiehesi entisessä suhteessa suhteen poikki? ja kuinka pitkä aika meni ennen kuin te aloitte seurustelemaan?


      • teoria....

        Vaaka ja kalat,tämä on varsin runollinen pari:
        vaa´an herkkyys ja luovuus täydentävät loistavalla tavalla kalojen yliaistillista ja tunteellista luontoa.
        Vaaka tuo suhteeseen ajatusten, kalat tunteiden kirkkautta.
        Monella muulla tavalla heidän suhteensa on kuitenkin kaikkea muuta kuin sopusointuinen.
        Kalojen haavoittuvaisuus saa vaa´an tuntemaan olonsa vaivautuneeksi, eikä hän kenties aina ole valmis antamaan toiselle tämän kaipaamaa romanttista vakuuttelua, jota ilman kalat ei tunne oloaan turvalliseksi.Kalojen on vaikea ymmärtää sitä, että vaa´an on lähdettävä etsimään stimulaatiota kodin ulkopuolelta.


      • on suhteessa
        pelureita kirjoitti:

        ovat vain silloin kun eivät tosissaan rakasta, mutta eivät osaa lähteäkään koska eivät halua toiselle pahaa mieltä, vaikka sitä juuri aiheuttavat kun eivät ole rehellisiä. Tämä on niin totta vaa"an kohdalla.
        Kunhan ikää karttuu niin tämäkin puoli yleensä poistuu ja vaaka uskaltaa vihdoin olla se oikea minä. Ikävää mutta totta.
        Pelureita löytyy ihan kaikista horoskooppimerkeistä.

        Vaaka on suhteessa, ei suinkaan siksi, että ei halua pahoittaa toisen mieltä!! Hän jatkaa suhteessa koska saa itse siitä esim. täyden ylöspidon (egoisti kun on). Samalla hän etsii uutta suurta rakkauttaan, jota ei ole olemassa muualla kuin vaa'an kuvitelmissa. Jos sattuu lähtemään liian aikaisin suhteesta "joka ei enää anna vaa'alle tarpeellista stimulaatiota" niin voikin joutua itse huolehtimaan itsestään, pesemään jopa pyykkinsä ja yleensä kun on polttanut siltansa edelliseen suhteeseen, johon voisikin oikeastaan palata, "kun on sittenkin tunteita ja ikävä" mutta ei olekaan enää takaisin paluuta. Tälläisestä minulla kokemusta. yritti yli puolivuotta tulla takaisin, en ottanut.


      • olet tehnyt
        on suhteessa kirjoitti:

        Vaaka on suhteessa, ei suinkaan siksi, että ei halua pahoittaa toisen mieltä!! Hän jatkaa suhteessa koska saa itse siitä esim. täyden ylöspidon (egoisti kun on). Samalla hän etsii uutta suurta rakkauttaan, jota ei ole olemassa muualla kuin vaa'an kuvitelmissa. Jos sattuu lähtemään liian aikaisin suhteesta "joka ei enää anna vaa'alle tarpeellista stimulaatiota" niin voikin joutua itse huolehtimaan itsestään, pesemään jopa pyykkinsä ja yleensä kun on polttanut siltansa edelliseen suhteeseen, johon voisikin oikeastaan palata, "kun on sittenkin tunteita ja ikävä" mutta ei olekaan enää takaisin paluuta. Tälläisestä minulla kokemusta. yritti yli puolivuotta tulla takaisin, en ottanut.

        vaa`alle palveluksen kun et ottanut takas.Hyvä sä! vaikka vaakaihmisenä sen sanonkin, koska vaaka tosiaan oppii siitä jotain . Mutta tota en henkilökohtaisesti kuittaa että vaaka käyttäis jonkun passaamista hyväkseen tai joo ehkä miespuolisilla voi toikin päteä.
        No meitä on moneksi jopa vaakamerkeissä.


      • lisätä se
        olet tehnyt kirjoitti:

        vaa`alle palveluksen kun et ottanut takas.Hyvä sä! vaikka vaakaihmisenä sen sanonkin, koska vaaka tosiaan oppii siitä jotain . Mutta tota en henkilökohtaisesti kuittaa että vaaka käyttäis jonkun passaamista hyväkseen tai joo ehkä miespuolisilla voi toikin päteä.
        No meitä on moneksi jopa vaakamerkeissä.

        että kun vaalle tulee lisää ikää ja alkaa tutustua minäänsä niin kyllä se ymmärtää omat huonot puolensa.
        Ja jos uskaltaa olla itselle rehellinen niin ottaa varmasti kritiikin vastaan.
        Itse olen tutkiskellut omaa minääni ja hups! kyllä sitä ekaks ajatteli että olenko minä tosiaan noin kauhea ( tietyissä asioissa) On vaan opittava hyväksymään tosiasia ja yrittää olla tekemättä samoja mokia uudestaan, helppoa se ei ole ollut mutta kukapa olisi täydellinen.
        Suosittelen kyllä kaikille vaakaihmisille itsensätutkiskelua :)ja miksei muillekin merkeille:)


      • Lohinainen
        Fisu-85 kirjoitti:

        Kumpi laittoi vaakamiehesi entisessä suhteessa suhteen poikki? ja kuinka pitkä aika meni ennen kuin te aloitte seurustelemaan?

        Hei ja kiitos lohdun sanoista. Kun kysyit tuota, niin entinen suhde päättyi vaakamiehen kertoman mukaan siihen, että nainen jätti sen vuoksi, kun vaaka ei 10 vuoden jälkeen halunnut sitoutua, lapsia tms.
        Tapasimme kun heillä oli tullut ero 7 kk siitä, eli itse omasta kokemuksestani tiedän aiemman vaakamiehen kanssa, että 2 vuotta kestää ennenkuin pääsee ylitse.
        Ongelmana on tässä oma huomionkipeyteni ja toisaalta suunnaton miellyttämisenhalu, joka kumpuaa luonnostaan. Mulla on kyllä oma elämä ja tapaamme aina silloin kun on aikaa.

        Aiemmissa viesteissä oli osuvasti kirjoitettu siitä, että egoisti vaaka haluaa täyden ylöspidon... heh... kalat haluaa sitten upottaa toisen hyvään ruokaan, passaa toisen pilalle..
        No tämä kala on nyt pari päivää jättänyt ruoat tekemättä ja en ole tavannut häntä kuin pikaisesti eli antanut hänelle omaa rauhaa... kommentteja tuli kyllä että mikäs nyt on kun ei ole pöytä koreana... =)

        Kaiken kaikkiaan tiedostan tilanteen, mutta kuten viimeisessä viestissä tässä ketjussa osuvasti sanotaan, kalat haluaa ainaista huomiota ja hellyyden sanoja. Vaikka teot ne enemmän merkkaa.

        Summa summarum, kaikki siis palaa alkuun eli oman itseni tunteiden käsittelyyn, miten siedän sitä, etten saakaan alati huomiota....

        Aion katsella vielä hetken aikaa mutta enemmän omaa elämää eläen, katsotaan tuleeko se vaaka siellä mukana vai jääkö bongailemaan muita...


      • milloin rakastaa
        pelureita kirjoitti:

        ovat vain silloin kun eivät tosissaan rakasta, mutta eivät osaa lähteäkään koska eivät halua toiselle pahaa mieltä, vaikka sitä juuri aiheuttavat kun eivät ole rehellisiä. Tämä on niin totta vaa"an kohdalla.
        Kunhan ikää karttuu niin tämäkin puoli yleensä poistuu ja vaaka uskaltaa vihdoin olla se oikea minä. Ikävää mutta totta.
        Pelureita löytyy ihan kaikista horoskooppimerkeistä.

        viestiisi vielä lisäys, että vaakamies ei edes tiedä, milloin rakastaa: tämäkin pitää hänelle jonkun muun kertoa. Vaaka ei ylipäänsä koskaan ole mistään mitään mieltä yksin, aina on jonkun muun kerrottava, miten asiat ovat. Jonkun on aina kerrottava, mitä pitää tuntea, mitä ei. Ja sitten onkin liian myöhäistä... toinen osapuoli on jo pettänyt, häippässyt ym., ja vaakamies jää (marttyyrinä) nuolemaan näppejään... pariksi minuutiksi... ja sitten vain uutta kehiin...


      • ei vakaa
        Fisu-85 kirjoitti:

        Kuule, tarinasi on aivan liiankin tuttu. Lakkaa itkemästä vaakamiehellesi ja lopeta surkuttelu. Ihan nyt kun järjellä ajattelee niin jos sinä vaatimalla vaadit sitä tunnustusta sieltä, niin luuletko sen sitten tyydyttävän kun hän sen pakottamana joutuu sinulle sanomaan? ja voin taata että sen jälkeen on vain enemmän ahdistusta ja kylmiä tunteita tiedossa, kun vaakamies ahdistuu siitä että taas piti antaa jotain, josta ei ole varma pystyykö lunastamaan.

        Usko niihin eleisiin ja läheisyyteen,miksi kaikkea pitää aina pakottaa vauhdilla tai todistella? mitä sitten jos hän ei rakasta? ei se sitä tarkoita että tunteita ei olisi, tai etteikö hän ajan myötä sinuun rakastuisi. Jos jotain vaakamiehestä olen oppinut, niin jos joku muu tarvitsee jonkin asian tekemiseen tai miettimiseen viikon, niin vaa´alla se on kuukausi. jos toinen rakastuu puolessa vuodessa, vaaka voi tarvita siihen pitkälti yli vuoden. Ja Jos annat vaa´alle hänen tarvimansa vapauden, hankit oman elämän, lopetat surkuttelun (jos kaikki itku tosiaan johtuu tästä) ja seisot vierellä, mutta et vaatien, niin johan se sieltä vähän tulee omasta päästään pälyilemään että olihan tällä muutakin elämää kuin minä... jos tämä vapauden anto tai päättämättömyyden ymmärtäminen on raskasta, miksi sitten pysyt suhteessa? tiedän juuri miten tunnet, itse kalanainen ja seurustelin vuoden vaakamiehen kanssa. Ja voin sanoa että helpoin tapa karkoittaa mies on takertua ja alkaa vaatimaan. Kun se alkuhuuman huomiointi sinua kohtaan laantuu, on sinun aika näyttää että et ottanut mitään itsestäänselvyytenä.

        Minun miehelläni oli myös sellainen että hänen naisensa piti olla rakastamisen arvoinen, ei vain sellainen joka makasi sohvalla ja odotti huomiota. Vaan ihminen joka eli omaa elämäänsä, ja näin ollen pystyi antamaan miehelleenkin uusia kokemuksia ja tunteita. Älä aina säikähdä kauhusta kun miehesi näyttää poissaolevalta tai ei ehdi juuri sillä hetkellä sinua tavata, älä ota niitä loukkauksena itseäsi kohtaan. Hanki itsellesi tekemistä. Vaaka viihtyy sellaisten ihmisten kanssa, jotka viihtyvät itse tekemisiensä parissa. Näin ollen hän voi rentoutua sinun kanssasi, tietäen että hänen ei tarvise olla se joka viihdyttää sinua, vaan tietää sinun pystyvän siihen itsekin. Sitten hänen mielensä lepää, ja siellä missä vaa´an mieli lepää, siellä syntyy rakkauskin.

        Tsemppiä, ja muista, jos kumppanin piirteet alkavat ärsyttää, turha hänelle itkeä niiden muuttamista. Kukaan ei muutu kuin omasta tahdostaan ja jos halua ei ole, on parempi jatkaa matkaa kuin jäädä itkemään.

        Vaakamies ei tiedä, mitä haluaa. Takertuva nainen saa hänet kauhun valtaan, liian itsenäinen epävarmaksi. Olin jälkimmäistä sorttia. Se oli hänelle aivan liikaa.


      • särkikala
        Lohinainen kirjoitti:

        Hei ja kiitos lohdun sanoista. Kun kysyit tuota, niin entinen suhde päättyi vaakamiehen kertoman mukaan siihen, että nainen jätti sen vuoksi, kun vaaka ei 10 vuoden jälkeen halunnut sitoutua, lapsia tms.
        Tapasimme kun heillä oli tullut ero 7 kk siitä, eli itse omasta kokemuksestani tiedän aiemman vaakamiehen kanssa, että 2 vuotta kestää ennenkuin pääsee ylitse.
        Ongelmana on tässä oma huomionkipeyteni ja toisaalta suunnaton miellyttämisenhalu, joka kumpuaa luonnostaan. Mulla on kyllä oma elämä ja tapaamme aina silloin kun on aikaa.

        Aiemmissa viesteissä oli osuvasti kirjoitettu siitä, että egoisti vaaka haluaa täyden ylöspidon... heh... kalat haluaa sitten upottaa toisen hyvään ruokaan, passaa toisen pilalle..
        No tämä kala on nyt pari päivää jättänyt ruoat tekemättä ja en ole tavannut häntä kuin pikaisesti eli antanut hänelle omaa rauhaa... kommentteja tuli kyllä että mikäs nyt on kun ei ole pöytä koreana... =)

        Kaiken kaikkiaan tiedostan tilanteen, mutta kuten viimeisessä viestissä tässä ketjussa osuvasti sanotaan, kalat haluaa ainaista huomiota ja hellyyden sanoja. Vaikka teot ne enemmän merkkaa.

        Summa summarum, kaikki siis palaa alkuun eli oman itseni tunteiden käsittelyyn, miten siedän sitä, etten saakaan alati huomiota....

        Aion katsella vielä hetken aikaa mutta enemmän omaa elämää eläen, katsotaan tuleeko se vaaka siellä mukana vai jääkö bongailemaan muita...

        Oma kultani myös odottaa että kaikki olisi valmiiksi laitetettu, minulla ei vaan riitää aikaa ja halua passata aikuista miestä. Emme asu samassa taloudessa mutta aika paljon hän luonani.
        Puhuimme jokin aika sitten suhteestamme ja suorastaan järkytyin kun 1,5 vuoden jälkeen hän oli sitä mieltä ettemme seurustele....Olen luullut että suhteemme on vakaalla pohjalla, emme tapaile muita(ainakaan minä)ja hänkin sanoo rakastavansa minua. Olemme ihan aikuisia, emme teinejä, minulla on kaksi teiniä kotona ja en ole halunnut pitää kiirettä avoliittoon. Nyt en kyllä edes harkitse mitään enempää tältä suhteelta. Vaakakultani saa nyt sitten minun omasta läheisyyden tarpeesta johtuen olla tässä EI-seurustelusuhteessa mutta sanoin luulleeni suhteemme olevan vakaa ja jatkuva, eli jos hän vain pitää minua paremman puutteessa lämpimänä niin tunteeni kylmenivät kyllä jo melkoisesti.


      • Vaakamiehestä
        särkikala kirjoitti:

        Oma kultani myös odottaa että kaikki olisi valmiiksi laitetettu, minulla ei vaan riitää aikaa ja halua passata aikuista miestä. Emme asu samassa taloudessa mutta aika paljon hän luonani.
        Puhuimme jokin aika sitten suhteestamme ja suorastaan järkytyin kun 1,5 vuoden jälkeen hän oli sitä mieltä ettemme seurustele....Olen luullut että suhteemme on vakaalla pohjalla, emme tapaile muita(ainakaan minä)ja hänkin sanoo rakastavansa minua. Olemme ihan aikuisia, emme teinejä, minulla on kaksi teiniä kotona ja en ole halunnut pitää kiirettä avoliittoon. Nyt en kyllä edes harkitse mitään enempää tältä suhteelta. Vaakakultani saa nyt sitten minun omasta läheisyyden tarpeesta johtuen olla tässä EI-seurustelusuhteessa mutta sanoin luulleeni suhteemme olevan vakaa ja jatkuva, eli jos hän vain pitää minua paremman puutteessa lämpimänä niin tunteeni kylmenivät kyllä jo melkoisesti.

        Minä en tosiaankaan enään ymmärrä näitä eukkoja täällä palstalla?!? Jos teillä on noin kurjaa vaakamiehen kanssa niin miksi ette jätä sitä??? Ja mahtaakohan nämä vaakamiehet tietää kuinka paljon te valitatte täällä??
        Ja muistakaa ketään ei voi muuttaa mieleiseksenne!!!
        Jos rakastatte miestänne niin hyväksykää ne sellaisena kuin ovat tai vaihtakaa mieleiseksi, sillä se kurjuus lähtee.


      • suhteen lopettanutta
        on suhteessa kirjoitti:

        Vaaka on suhteessa, ei suinkaan siksi, että ei halua pahoittaa toisen mieltä!! Hän jatkaa suhteessa koska saa itse siitä esim. täyden ylöspidon (egoisti kun on). Samalla hän etsii uutta suurta rakkauttaan, jota ei ole olemassa muualla kuin vaa'an kuvitelmissa. Jos sattuu lähtemään liian aikaisin suhteesta "joka ei enää anna vaa'alle tarpeellista stimulaatiota" niin voikin joutua itse huolehtimaan itsestään, pesemään jopa pyykkinsä ja yleensä kun on polttanut siltansa edelliseen suhteeseen, johon voisikin oikeastaan palata, "kun on sittenkin tunteita ja ikävä" mutta ei olekaan enää takaisin paluuta. Tälläisestä minulla kokemusta. yritti yli puolivuotta tulla takaisin, en ottanut.

        ...vaakaa (lukuunottamatta tuota "ylöspito"-tilannetta).

        Olen juuri päättnyt suhteen vaakamieheen, kun se jatkuva on-off alkoi käydä sietämättömäksi. Ajattelin, että tällaiseen epävarmuuteen en enää suostu. Saman tien laitoin välitkin siinä mielessä lähes kokonaan poikki, että en halua olla kys. miehen kanssa henkilökohtaisella tasolla tekemisisissä, eli en kysele kuulumisia ym. Käytännön asioiden hoitamisen vuoksi on pakko olla kuitenkin jonkin verran tekemisissä.

        Uskon, etä tämä vaakamies on aivan ällikällä lyöty. Hän kenties myös kuvitteli, että kun saa "rauhassa" taas miettiä asioita, niin kohta voidaan taas palata alkuun. Yleensä näin on käynyt hänen entisten naistensa kanssa. Mutta minä teen nyt poikkeuksen, ja ehkä hän vihdoin oppii jotain tästä kokemuksesta - tai sitten ei!


      • kokemusta on
        ei vakaa kirjoitti:

        Vaakamies ei tiedä, mitä haluaa. Takertuva nainen saa hänet kauhun valtaan, liian itsenäinen epävarmaksi. Olin jälkimmäistä sorttia. Se oli hänelle aivan liikaa.

        et kuulemma juuri vaakamiehistä löytyy eniten homoja. Looginen valinta, kun eivät tiedä miten naisen kanssa olla, tai olla olematta ja kenen naisen ja missä määrin...hohhoijaa...


      • särkikala
        Vaakamiehestä kirjoitti:

        Minä en tosiaankaan enään ymmärrä näitä eukkoja täällä palstalla?!? Jos teillä on noin kurjaa vaakamiehen kanssa niin miksi ette jätä sitä??? Ja mahtaakohan nämä vaakamiehet tietää kuinka paljon te valitatte täällä??
        Ja muistakaa ketään ei voi muuttaa mieleiseksenne!!!
        Jos rakastatte miestänne niin hyväksykää ne sellaisena kuin ovat tai vaihtakaa mieleiseksi, sillä se kurjuus lähtee.

        Huomaan että lukutaito ei ole vahvimpia puoliasi....


      • oinas neiti 73

        hei,
        Olen seurustellut vaaka-miehen kanssa reilun vuoden. Alku oli yhtä hurmaamista vaa`an puolelta..meni reilu puoli vuotta mies sai ansaan, rakastuin tulisesti..ja hiipui valloittaminen. On kylläkin sanonut rakastavansa, mutta kaksi kertaa sanonut lopettavansa suhteen, koska ei uskalla rakastaa minua oinasta niin suurella liekillä kuin minä hänta. Haluaa kuulemma perheen ym..mutta pelkää mitä?? sitoutumista? Mies on melkein 40v. joten elämää on jo eletty eikä teinejä olla..joten missä mättää. vastatkaa kaikki vaa´at


      • minunkaan...
        oinas neiti 73 kirjoitti:

        hei,
        Olen seurustellut vaaka-miehen kanssa reilun vuoden. Alku oli yhtä hurmaamista vaa`an puolelta..meni reilu puoli vuotta mies sai ansaan, rakastuin tulisesti..ja hiipui valloittaminen. On kylläkin sanonut rakastavansa, mutta kaksi kertaa sanonut lopettavansa suhteen, koska ei uskalla rakastaa minua oinasta niin suurella liekillä kuin minä hänta. Haluaa kuulemma perheen ym..mutta pelkää mitä?? sitoutumista? Mies on melkein 40v. joten elämää on jo eletty eikä teinejä olla..joten missä mättää. vastatkaa kaikki vaa´at

        ... vaakamieheni, oli jo yli 40. Ihan sama meininki, paitsi, että oli jo laittanut lapsia, mutta ei sekäään häntä suhteessa pitänyt; erosi vaimostaan kun lapset oli saatu.

        Oli hurmaava suhteemme alussa, mutta ei kestänyt edes mitään sellaista, mitä oli yhdessä sovittu; kaikki oli liian sitovaa ja painostavaa vaakamiehelle. Tulin vastaan ja ymmärsin, ja vähän aikaa taas oltiin palavasti rakastuneita, yhtä huumaa se oli. Mutta heti kun olisi pitänyt tehdä jokin päätös, niin sama paniikki iski vaakamieheen...

        Olen ihmetellyt ihan samaa kuin sinäkin: miten joku voi olla tällainen vielä 40-vuotiaana!?

        Luulen, että vaakamies viettää loppuelämänsä enemmän tai vähemmän yksin. Olin sentään helppo ja ymmärtäväinen ihminen, ja tämän myönsi vaakamieskin. Ja olin myös "se oikea" hänelle, mutta sekään ei sitten riittänyt...


      • laserpupu
        minunkaan... kirjoitti:

        ... vaakamieheni, oli jo yli 40. Ihan sama meininki, paitsi, että oli jo laittanut lapsia, mutta ei sekäään häntä suhteessa pitänyt; erosi vaimostaan kun lapset oli saatu.

        Oli hurmaava suhteemme alussa, mutta ei kestänyt edes mitään sellaista, mitä oli yhdessä sovittu; kaikki oli liian sitovaa ja painostavaa vaakamiehelle. Tulin vastaan ja ymmärsin, ja vähän aikaa taas oltiin palavasti rakastuneita, yhtä huumaa se oli. Mutta heti kun olisi pitänyt tehdä jokin päätös, niin sama paniikki iski vaakamieheen...

        Olen ihmetellyt ihan samaa kuin sinäkin: miten joku voi olla tällainen vielä 40-vuotiaana!?

        Luulen, että vaakamies viettää loppuelämänsä enemmän tai vähemmän yksin. Olin sentään helppo ja ymmärtäväinen ihminen, ja tämän myönsi vaakamieskin. Ja olin myös "se oikea" hänelle, mutta sekään ei sitten riittänyt...

        ...opeta elämään vaan se miten ottaa oppia elämästään jo siitä eletystä. Itselläni on ollut suhde pari vuotta vaakamieheen....jo alussa päätin etten halua miestä kotiini ja meillä on ollut ihan kivaa. Hänellä on kuviot joissa pyörii, mulla on omani. Tapaillaan mutta ei kyllä seurustella eikä aletakaan!

        Vaakamiehelläni on ilmeisesti paljon muitakin naisia ja kyllä tapailen minäkin muita miehiä.
        Hän on mustasukkainen joskus mutta minä en. Pidän vain kiinni siitä mistä alun alkaen sovittiiin.

        Niin, olen vesimies!


      • todella Sinä tarvitset!!
        lisätä se kirjoitti:

        että kun vaalle tulee lisää ikää ja alkaa tutustua minäänsä niin kyllä se ymmärtää omat huonot puolensa.
        Ja jos uskaltaa olla itselle rehellinen niin ottaa varmasti kritiikin vastaan.
        Itse olen tutkiskellut omaa minääni ja hups! kyllä sitä ekaks ajatteli että olenko minä tosiaan noin kauhea ( tietyissä asioissa) On vaan opittava hyväksymään tosiasia ja yrittää olla tekemättä samoja mokia uudestaan, helppoa se ei ole ollut mutta kukapa olisi täydellinen.
        Suosittelen kyllä kaikille vaakaihmisille itsensätutkiskelua :)ja miksei muillekin merkeille:)

        Voi luoja, kun olet ahtaassa kopissa ollut, puristaako jo liikaa, yritä tulla ulos, ja avaa ajatuksesi hyväksymään myös muut ihmiset, ehkä silloin elämäsi vähän helpompaa. Sinua todellakin ahdistaa!! Tee jotain itsesi hyväksi, ettei elämäsi täysin hajoa. Olet todella surkeassa jamassa ajatuksinesi - et kai vain hiukan kateellinenkin joidenkin "hyvistä" puolista jotka tiedät, vaan et voi tunnustaa?


      • vaakalento
        pelureita kirjoitti:

        ovat vain silloin kun eivät tosissaan rakasta, mutta eivät osaa lähteäkään koska eivät halua toiselle pahaa mieltä, vaikka sitä juuri aiheuttavat kun eivät ole rehellisiä. Tämä on niin totta vaa"an kohdalla.
        Kunhan ikää karttuu niin tämäkin puoli yleensä poistuu ja vaaka uskaltaa vihdoin olla se oikea minä. Ikävää mutta totta.
        Pelureita löytyy ihan kaikista horoskooppimerkeistä.

        lähtisi heti myöntämään tuota. Itse jaan kyllä naisystäväni kanssa kotityöt puoliksi. Eikä mulla oo mitään sitä vastaan. Toisekseen mitä tulee siltojen polttamisien exien kanssa.Mulla on suurimman osan kanssa välit kunnossa, eikä se todellakaan tarkoita sitä että olisin heidän peräänsä vaan sitä että heillä jokaisella on paikka mun sydämessä hienoine muistoineen ja toivoisin vain että voisimme olla "aikuisesti" ystäviä.


    • Vaaka*N*

      Kyllä! Tuo on vaa alle aivan tyypillistä. Itse sen vaakanaisena tiedän.
      Olen varmasti pitkälti mainitsemasi ihmistyypin kaltainen. Ikävä kyllä.
      Olen pelannut on/off suhdetta erään kanssa jo parin vuoden ajan. Kääntelen takkia vähän väliä. Monet ovat sanoneet että kanssani on mahdotonta sopia mitään. Ja tottahan se on. Ensin menen täysillä suhteeseen mukaan, sitten vetäydyn. Minulle on sanottu että ensin "hurmaan" ja kun olen saanut hänet ihastumaan itseeni, peräännyn. Kun toinen on luovuttamassa, aloitan pelin uudestaan. Ja tällaisena se jatkuu kerta toisensa jälkeen. En vaan mahda itselleni mitään. Ikäänkuin ajelehdin mielialan/viettien/tunteiden mukaan. Tiedän että kumppanini kärsii tästä, kun ei oikein ole selvillä missä mennään milloinkin. Toivon itsekkin että pystyisin jo vakiintumaan ja keskittymään kumppaniini 100%. Enkä satuttaisi kumppaniani enää alahtelullani. Aika näyttää käykö niin.

      • on on

        Itse olen vaakaN, enkä todellakaan allekirjoita tota. Noi on hyvin yksilöllisiä juttuja, ei voi yleistää, ei ole mitään suhdepelejä.


      • skorpioni-66

        kypsymättömältä ihmiseltä joka saa nautintoa vastapuolen valloittamisesta. Elämä ei ole mitään peliä joten lopeta ajoissa ja kasva aikuiseksi!


      • mieltä
        skorpioni-66 kirjoitti:

        kypsymättömältä ihmiseltä joka saa nautintoa vastapuolen valloittamisesta. Elämä ei ole mitään peliä joten lopeta ajoissa ja kasva aikuiseksi!

        edellisen kiroittajan kanssa. Eikä mielestäni ole horoskooppimerkistä kiinni, vaan todellakin ihmisen kypsymättömyydestä ja omasta epävarmuudesta, mitä elämältä ja ihmisuhteilta haluaa.Toisen ihmisen tunteilla leikkminen ja palaaminen on todellaloukkaavaa. Kannattaisi hoitaa heikko itsetunto kuntoon. Sen jälkeen voi löytyä tasapuolinen ja toista kunnoittava ihmissuhde, josta nauttii myös itse, eikä tarvitse pelata pelejä.


    • jopi

      Hei.
      En ole lukenut kaikia vaakajuttuja. Yleensä ihmetyttää miksi siinä vaakassa tai kauriissa se vika on? Ehkä vaaka reakoi siihen minkälaisen punnuksen heität toiseen kuppiin? Katsommeko peiliin ja laitetaan punnukset tasan.
      Vaaka

      • se juuri...

        ärsyttää vaa'oissa eniten. Heillä on aivan oma käsityksensä siitä, mikä on oikeudenmukaista, mikä ei. Punnuksia tasaillaan miten sattuu, eli miltä kulloinkin tuntuu. Vaaka kuvittelee, että jatkuva punnusten siirtely on ymmärrettävää puuhaa ulkopuolisen näkökulmasta. Voin kertoa, että se ei ole. Olette omalaatuisia haihattelijoita vaa'at! Kertokaa joskus suoraan, mitä päässänne liikkuu - se auttaisi paljon!


    • maru

      Kirjoitit kuin minun elämästä,olen seurustellut vaa`an kanssa 5v.Luottamus mennyt kun on jäänyt monesti kiinni valheistaan ja aina saa asiat käännettyä olevinaan minun syyksi.Viimeinen piste suhteellemme oli kun lähetteli "työkaverinsa"(nainen) kanssa seksiviestejä toisilleen. Nyt olemme olleet erossa pääsiäisestä asti,mutta soittelee jne.ja haluaa jatkaa minun kanssani.Enää en lämpene koska ei hän koskaan muutu
      eikä näköjään opi virheistään.Parisuhde perustuu luottamukseen ja minulla ei sitä enää häneen ole.

    • skopunainen

      noniin, nyt ollaan tämän kyseisen vaa'an kanssa taas yhdessä. hän tuli itkien takaisin, sanoi rakastavansa minua mutta omien ongelmiensa takia ei pystynyt minulle sanomaan aiemmin tai siinä vaiheessa kun itse oli sekaisin. vasta kuukausi eron jälkeen uskalsi tulla puhumaan. hän on puhunut niin kauniisti ja erilailla ja kaikki ollaan puhuttu läpi. meninkö taas vaa'an lankaan? nyt kaikki tuntuisi olevan toisaalta hyvin. mutta miehellä on työtä saada viimeisinkin luottamuksen rippeeni takaisin, jotta pystyn taas hänen sanaansa luottamaan.. ja jos hän meinaa minut omanaan pitää.

      en tiedä mikä meitä vetää puoleensa ja sitä olemmekin naureskellen ihmetelleet. emme pysty olemaan toisistamme erossa, olemme niin samanlaisia ja liian rakastuneita sanomaan hyvästi... eikä kumpikaan halua sanoa hyvästi! niin miksi sitten pitäisi..

      • ottamaan takas

        Sinä menit lankaan jälleen.Vaakamies todella uskoo, että exät ottaa kyllä takaisin, kun tarpeeksi leikkii rakastunutta. Ootahan taas joku viikko niin "hänen täytyy miettiä tätä suhdetta yksin"- jakso tulee, jolloin ilmeisesti etsii uutta elämänsä suurta rakkautta ja jos ei löydä niin sitten voi taas ilmoittaa sinulle, että rakastaa sinua vieläkin. Tee tämä muutaman kerran vielä ja alat uskoa, että se vaa'an rakkaus on todella vain sanahelinää.


      • ei aina niin
        ottamaan takas kirjoitti:

        Sinä menit lankaan jälleen.Vaakamies todella uskoo, että exät ottaa kyllä takaisin, kun tarpeeksi leikkii rakastunutta. Ootahan taas joku viikko niin "hänen täytyy miettiä tätä suhdetta yksin"- jakso tulee, jolloin ilmeisesti etsii uutta elämänsä suurta rakkautta ja jos ei löydä niin sitten voi taas ilmoittaa sinulle, että rakastaa sinua vieläkin. Tee tämä muutaman kerran vielä ja alat uskoa, että se vaa'an rakkaus on todella vain sanahelinää.

        voisin ehdottaa että käväiseppä lukemassa astro.fi sivulta rakkaushoroskooppi ja kohdasta vaakamies.
        Nimittäin siellä erittäin hyvät perustelut minkälainen vaakamies on ja lue loppuun asti.
        Ja ei yleistetä kaikkia vaakamiehiä nimittäin hän saatta hyvinkin puhua totta :) kokemus kertoo!


      • VaaKaPoJu
        ei aina niin kirjoitti:

        voisin ehdottaa että käväiseppä lukemassa astro.fi sivulta rakkaushoroskooppi ja kohdasta vaakamies.
        Nimittäin siellä erittäin hyvät perustelut minkälainen vaakamies on ja lue loppuun asti.
        Ja ei yleistetä kaikkia vaakamiehiä nimittäin hän saatta hyvinkin puhua totta :) kokemus kertoo!

        https://www.astro.fi/ilmaispalvelut/rakkaushoroskooppi/merkki/lib/sukupuoli/m tässä!


      • Vaakapoju?

      • skopunainen
        Vaakapoju? kirjoitti:

        Tuntuuko yhtään tutulta?

        kyllä kuulosti melkosen tutulta.

        vaaka heittelehtii kokoajan laidalta laidalle ja hänelle päätöksien tekeminen on hyvin hankalaa. toisena hetkenä toista mieltä ja toisena toista. johtuuko se tuosta "katkeruudesta vanhempia kohtaan" vai mitä ihmettä?

        tuossa astron tulkinnassa oli kyllä jotakin epäselvää jota en tajunnut..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe