Mites on, tarvitseeko autoon sitä FIN-tunnusta? Yleensä kaikkialla lukee, että tarvitsee, mutta sitten ihmisten kokemukset kertovat muuta. Eurorekkaria ei ole, enkä tiedä auttaisiko sekään. Itanko siis riskin jos lähden ilman, vai hankinko moisen rumiluksen?
Vastaukset 5
- käytäntö
ja ota mukaan siltä varalta että joku kyselee...et sitten kerro mihin matkalla...Ruotsiin kai?
- nyt turskalandiassa
Ennen piti olla kaikissa tapauksissa virallisesti erillinen tarra. Nykyisin eurorekkari kay Norjassa virallisesta auton kansallistunnuksesta. Kaytanto on sitten eri asia...
- kyllä
Ellei rekisterikilvessä ole FIN-tekstiä, pitäisi auton peräpäässä olla kansallisuustarra. Äskettäin autoilimme viikon Pohjois-Norjassa ja Ruotsissa, mutta tarran perään ei kyselty.
Kymmenkunta vuotta sitten Suomen ja Norjan rajalla Karigasniemellä Suomen puolen tullimies pysäytti Norjaan matkanneen automme ja pakkomyi meille julmetun ison FIN-tarran. Se oli mukana myös tänä kesänä, joten homman olisi voinut hoitaa nopeasti kuntoon, jos joku viranomainen olisi nipottanut asiasta. - Suomessa
ilman maatarraa ja sain poliisilta kirjallisen muistutuksen sen puuttumisesta. Eli kylla varmaan kannattaa olla merkit paikallaan.
- edelliseen
siis norjalaisella autolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211729Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35742Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔43646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577