SILENT HILL 4 the room

¤pähkinä¤

oon alottanu just tän pelin ja heti vaikeuksissa.eli siis mitä mun pitää nyt tehä?oon tavannu sen cynthian ja eileeni on naapurissa.ne reijät on tsekattu.eikä mistään ovesta pääse.sitten mulla on ne aseman jotku kolikot?!tai mitkä lie mut mitä niillä tehään?oisin kiitollinen jos joku vois auttaa.myöskin läpipeluu ohjeet ois kivat.googlesta en löytäny:/

17

3350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -veikko5-

      Kolikko käy pyöröoveen, mikä on siellä lipunostoautomaattien yms. tilassa. Miksi pitää löytää läpimeno-ohjeet? Siinähän menee koko pelin juoni ja idea pilalle jos tietää kaiken hieman etukäteen. Yritä hoitaa homma kotiin kunnialla ja kysele täältä jos ongelmaa tulee :)

      • ¤pähkinä¤

        en mä saanu sitä toimiin sinne vaikka yritin:/


      • -veikko5-
        ¤pähkinä¤ kirjoitti:

        en mä saanu sitä toimiin sinne vaikka yritin:/

        Niin sen kolikon nimi on "Lynch Street line coin"? Kokeile kaikki 4 pyöröovea, se on vähän huono, kun pitää olla juuri oikeassa kohdassa, mutta kyllä se toimii, kun tarpeeks kauan koittaa :)


      • ¤pähkinä¤
        -veikko5- kirjoitti:

        Niin sen kolikon nimi on "Lynch Street line coin"? Kokeile kaikki 4 pyöröovea, se on vähän huono, kun pitää olla juuri oikeassa kohdassa, mutta kyllä se toimii, kun tarpeeks kauan koittaa :)

        kiitoksia kovasti.:)sain sen toimimaan mut nyt tuli uus ongelma.mulla on se avain minkä sain kun kaivoin maata lapiolla mutta mihin se käy?ensin aattelin että se passaa sinne missä se jasper anto sen lapion mutta en pääse enään sinne koska mun ukko kiertää vaan ympyrää koko ajan:/


      • -veikko5-
        ¤pähkinä¤ kirjoitti:

        kiitoksia kovasti.:)sain sen toimimaan mut nyt tuli uus ongelma.mulla on se avain minkä sain kun kaivoin maata lapiolla mutta mihin se käy?ensin aattelin että se passaa sinne missä se jasper anto sen lapion mutta en pääse enään sinne koska mun ukko kiertää vaan ympyrää koko ajan:/

        Se avain käy juurikin siihen taloon siellä keskellä. Ensin sinun pitää mennä reikään (siellä ihan oikeimmassa alakulmassa kartasta lukien) ja laittaa avain tavaralaatikkoon, ja sitten palata talon luokse ja mennä reiästä jälleen hakemaan avain. Sitten vaan taloon sisälle. Toivottavasti saa selvää ja kysele lisää jos tulee jotain :)


      • ¤pähkinä¤
        -veikko5- kirjoitti:

        Se avain käy juurikin siihen taloon siellä keskellä. Ensin sinun pitää mennä reikään (siellä ihan oikeimmassa alakulmassa kartasta lukien) ja laittaa avain tavaralaatikkoon, ja sitten palata talon luokse ja mennä reiästä jälleen hakemaan avain. Sitten vaan taloon sisälle. Toivottavasti saa selvää ja kysele lisää jos tulee jotain :)

        nyt jäin siihen missä pitäis saada valot sinne keittiöön yms.mut en oo mitenkään saanu vaikka oon käyny vääntelemässä niitä.eli mihin suuntaan niitä pitää vääntää että saa valot sinne.kiitos :)


      • ¤pähkinä¤
        ¤pähkinä¤ kirjoitti:

        nyt jäin siihen missä pitäis saada valot sinne keittiöön yms.mut en oo mitenkään saanu vaikka oon käyny vääntelemässä niitä.eli mihin suuntaan niitä pitää vääntää että saa valot sinne.kiitos :)

        pääsin etennpäin mutten siitä hotellista.ne kaikki ovet on lukossa.tai siis sen jälkeen kun se ukko kuoli sinne :)


      • ¤pähkinä¤
        ¤pähkinä¤ kirjoitti:

        pääsin etennpäin mutten siitä hotellista.ne kaikki ovet on lukossa.tai siis sen jälkeen kun se ukko kuoli sinne :)

        kävin tutkimassa kaikki huoneet minne pääsin mutta mitäs nytten?


      • -veikko5-
        ¤pähkinä¤ kirjoitti:

        kävin tutkimassa kaikki huoneet minne pääsin mutta mitäs nytten?

        eli seuraavaksi pitäisi laittaa kaikki keräämäsi punaiset lappuset oman huoneesi oven alta ja käydä ne lukemassa, jolloinka makuuhuoneen sängyn viereen ilmestyy "Doll key"... tämä käy siis Eileenin huoneeseen.

        sanon nyt vielä kun monella jää löytämättä yksi punainen lappu, niin sellainen on yhdessä huoneessa, jonka jääkaapin ymäprillä on hirveästi matoja. siellä jääkaapissa on siis yksi lappu siellä farkkujen sisällä kera kissanraadon :/

        ja vielä kun pääset seuraavan kerran kotiin, niin oven alla on kirje ja "Succubus talisman" tms, niin nyt tarvitset kaikki keräämäsi 4 placardia, ja sen succubuksen. mene pesuhuoneeseen ja käytä succubusta seinään sotkun kohdalle ja laita placardit oikeille paikoille...

        siinäpä se... kysele taas jos tulee ongelmaa :)


      • ¤pähkinä¤
        -veikko5- kirjoitti:

        eli seuraavaksi pitäisi laittaa kaikki keräämäsi punaiset lappuset oman huoneesi oven alta ja käydä ne lukemassa, jolloinka makuuhuoneen sängyn viereen ilmestyy "Doll key"... tämä käy siis Eileenin huoneeseen.

        sanon nyt vielä kun monella jää löytämättä yksi punainen lappu, niin sellainen on yhdessä huoneessa, jonka jääkaapin ymäprillä on hirveästi matoja. siellä jääkaapissa on siis yksi lappu siellä farkkujen sisällä kera kissanraadon :/

        ja vielä kun pääset seuraavan kerran kotiin, niin oven alla on kirje ja "Succubus talisman" tms, niin nyt tarvitset kaikki keräämäsi 4 placardia, ja sen succubuksen. mene pesuhuoneeseen ja käytä succubusta seinään sotkun kohdalle ja laita placardit oikeille paikoille...

        siinäpä se... kysele taas jos tulee ongelmaa :)

        mut kiitos kummiskin.nyt vaan on sellanen ongelma että mulla on yks avain mut en tiiä minne se käy.niin ja mulla on nyt se eileeni mukana.ollaan sairaalassa mut mitä siellä pitäis tehä?ei riitä hermot miettimiseen :)


      • -veikko5-
        ¤pähkinä¤ kirjoitti:

        mut kiitos kummiskin.nyt vaan on sellanen ongelma että mulla on yks avain mut en tiiä minne se käy.niin ja mulla on nyt se eileeni mukana.ollaan sairaalassa mut mitä siellä pitäis tehä?ei riitä hermot miettimiseen :)

        Mene sairaalan toiseen kerrokseen ja paina vasemmalla oleva hissi tulemaan ylös. Sitten mene takaisin alempaan kerrokseen, jonne hissi teki pienen tilan. Avain käy sinne oveen. Ja jälleen voi kysyä, jos ongelmaa tulee :)


      • ¤pähkinä¤
        -veikko5- kirjoitti:

        Mene sairaalan toiseen kerrokseen ja paina vasemmalla oleva hissi tulemaan ylös. Sitten mene takaisin alempaan kerrokseen, jonne hissi teki pienen tilan. Avain käy sinne oveen. Ja jälleen voi kysyä, jos ongelmaa tulee :)

        joo ton mä ehinkin keksiä jo aiemmin :Dmut nyt on sellanen ongelma että se mies siinä pitkässä takissa vainoo mua ja eileeniä.ollaan siellä metsässä taas.mut mulla ei oo panoksia aseeseen eikä kyllä energiakaan.ja se vaan ampuu niin saisko sitä millään tapettua tai jotain:/ois helpompi pelata kun ei tartteis juosta sitä karkuun koko ajan :D


      • -veikko5-
        ¤pähkinä¤ kirjoitti:

        joo ton mä ehinkin keksiä jo aiemmin :Dmut nyt on sellanen ongelma että se mies siinä pitkässä takissa vainoo mua ja eileeniä.ollaan siellä metsässä taas.mut mulla ei oo panoksia aseeseen eikä kyllä energiakaan.ja se vaan ampuu niin saisko sitä millään tapettua tai jotain:/ois helpompi pelata kun ei tartteis juosta sitä karkuun koko ajan :D

        Siinäpä se otsikossa tärkein olikin. Suosittelisin ettet käyttäisi pistoolia tai revolveria, vaan esim "Rusty Axea". Sillä kun lyö ladatun lyönnin, niin vastustaja kaatuu heti siihen lähelle, ja sen voi tallata kuoliaaksi. Tämän "superlyönnin" aikana on vahingoittumaton, ja mm. siksi hyvä ase :)

        Revolverin ottaisin sitten mukaan kun "Building World 2nd time" loppuu. Tai jos et sattunut sitä keräämään sitä "Apartment Worldissa" niin kyllä se tulee vielä vastaan, että ota sille ainakin panoksia mukaan sitten.


      • japaniminttu91
        ¤pähkinä¤ kirjoitti:

        nyt jäin siihen missä pitäis saada valot sinne keittiöön yms.mut en oo mitenkään saanu vaikka oon käyny vääntelemässä niitä.eli mihin suuntaan niitä pitää vääntää että saa valot sinne.kiitos :)

        Moikka!:D.Ajattelin kysyy,että miten sait sinne keittiöön ne valot???Ainut josta en pääse eteenpäin,kiitos jo vastauksesta ja avusta etukäteen,tää peli on aivan mahtava,kunhan selviäis vielä tästä ongelmasta!:D.


    • Auttakaa...

      Mulla on sellanen ongelma, ku ostin tuon pelin ja mun kone ei sano mitään kun laittaa levyn sisään. Käyttöjärjestelmä: Windows Vista home premium.
      Ja kaverin koneella (myös Vista) kun testasin niin siinä se levy toimii, eikä minun dvd-asemassakaan mitään vikaa pitäisi olla kun kaikki muut levyt ja pelit toimii hyvin.
      Noh, tein sitten image tiedoston tosta levystä ja onnistuin asentamaan pelin ja peliä pystyn pelaamaan, MUTTA!, aina kun pääsen pelissä sellaiseen kohtaan missä pitää ottaa joku tavara tms. jota ilman peli ei etene (mm. vankilassa kun pitää lukea se yksi kyltti, koska muuten ei pääse eteenpäin, ja siinä metroasemalla kun pitää ottaa ovesta se plate) niin tällaisissa kohdissa peli tilttaa kokonaan, kuva vain pysähtyy.

      Eli onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa tms. Olisi kiva saada tuo peli toimimaan kun se kerran vaikuttaa tosi hyvältä peliltä!
      Kiitokset etukäteen! :)

      • asdsf

        oisko koneesta kiinni? tai voit kokeilla esim ladata jotai päivityksiä tai muuta millä sais mahollisesti korjattua. tai asenna uuestaa peli ja kokeile sitte.


      • T.H
        asdsf kirjoitti:

        oisko koneesta kiinni? tai voit kokeilla esim ladata jotai päivityksiä tai muuta millä sais mahollisesti korjattua. tai asenna uuestaa peli ja kokeile sitte.

        Ehkä ei paras ajatus vastata aiheeseen missä viimeinen viesti on tullut vuoden 2009 alkupuoliskolla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe