Olen itsekkin katsellut samaa menopeliä motorpowerilta ja myös wihosella myytävää Super Cross 250cc mallia.
Kävin tiistaina testaamassa wihosella joensuussa että millainen on sen liikkeen malli. Hyvin tuntui kulkevan, muuta vikaa en löytänyt ajon perusteella kuin ketjut olivat hieman liian löysällä tai pitkät. Rakenteet näytti toimivilta ja tukevilta joskin muutamia pieniä parannuksia voisi tehdä.=D
Mutta onko missään muualla myytävänä näitä 250 -kuutioisia halpoja kiinan versioita? olen myös kuullut ja lukenut että niitä on myös valmistettu muuallakin kuin idässä? Suomalaisia yrityksiä olen yrittänyt etsiä missä mitään näistä on mutta aika laihoin tuloksin. Suurimmalla osalla yrityksistä taitaa olla pienempiä versioita kuutioiltaan ja kooltaan.
Ja ihan tiedoksi lopuksi. Eräiden ihmisten ei tarvitse vaivautua vastaamaan jos eivät osaa vastata asiallisesti.
Siispä nämä kommentit jääköön pois jos ette osaa arvostaa sellaisia tyyppejä jotka haluavat luoda jotain toisenlaista ja omaa mieltä tyydyttävää. Ei kalliita crosseja osteta projektiksi!
Missä 250 cc crossit?
tuunari =D
1
405
Vastaukset
- lyts
Jos noita jo pari liikettä maahantuo niin eikö niillä riitä myytäväksi sinulle yhtä pyörää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292805- 931067
- 58921
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6857Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75734Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136729