Paras paistinpannu

Joku kyseli tätä

Pakko kehua! Ostin vuosi sitten Hackman Iittalan Panny paistokasarin. Parempaa pannua ei voi olla. Jos pitää risotosta, tuo pannu on must hankinta.

Hinta saattaa tuntua kovalta, mutta näin laadukkaasta pannusta se kannattaa maksaa.

Nyt on koko Panny -sarja kaapissa mutta tätä kasaria parempaa ei ole olemassa.

Viisi tähteä!

12

5379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susi...

Täysin eri mieltä, pinnoite on Hackmannissa täysi susi, kaikki tarttuu ja lujasti. Lisäksi pitkä takuu on täyttä huijausta, ei vastaa mistään mitään. Mikä lie vinkuintialainen nykyään, ennen niin hyvä. Kannattaa todella varoa!

• huonopannu

Useitten pettymysten (sis. myös hackman) jälkeen löysin tosikestävän ja helposti puhdistuvan Fiskarsin teräspintaisen pannun, voin vain suositella!

Tyhmä kun olin, ostin sitten kaksi Hackmanin valmistamaa uunivuokaa.. Tein pari mureketta ja lootaa, ja nyt eivät sitten lähde mitenkään puhtaaksi. Pohjakin alkaa olla sökö. Jos astiat eivät normaali tiskaamisella lähde puhtaaksi, niin jotain vikaa niissä todella on! Kyllä ottaa päähän!

• aloittaja
        huonopannu kirjoitti:

Useitten pettymysten (sis. myös hackman) jälkeen löysin tosikestävän ja helposti puhdistuvan Fiskarsin teräspintaisen pannun, voin vain suositella!

Tyhmä kun olin, ostin sitten kaksi Hackmanin valmistamaa uunivuokaa.. Tein pari mureketta ja lootaa, ja nyt eivät sitten lähde mitenkään puhtaaksi. Pohjakin alkaa olla sökö. Jos astiat eivät normaali tiskaamisella lähde puhtaaksi, niin jotain vikaa niissä todella on! Kyllä ottaa päähän!

Nuo huonot kokemukset kuulostavat todella erikoisilta. Kuten jo ekan viestini hehkutuksesta kävi ilmi, niin minulla on päinvastaiset kokemukset.

Toki olen pitänyt huolen että paistinlastat ovat olleet puisia ja pannu on puhdistettu heti ruoanlaiton jälkeen, eli olen hiukan suojellut sitä voimakeinoilta. Ehkäpä oikeanlainen hoito on tyytyväisyyteni takana.

Äsken uutisoitiin että Fiskars osti Iittalan, joten tuosta vatmasti vain pannut paranevat.

• puulasta
        aloittaja kirjoitti:

Nuo huonot kokemukset kuulostavat todella erikoisilta. Kuten jo ekan viestini hehkutuksesta kävi ilmi, niin minulla on päinvastaiset kokemukset.

Toki olen pitänyt huolen että paistinlastat ovat olleet puisia ja pannu on puhdistettu heti ruoanlaiton jälkeen, eli olen hiukan suojellut sitä voimakeinoilta. Ehkäpä oikeanlainen hoito on tyytyväisyyteni takana.

Äsken uutisoitiin että Fiskars osti Iittalan, joten tuosta vatmasti vain pannut paranevat.

oli meilläkin käytössä ja pesut heti käytön jälkeen kuuumalla vedellä ja käsiastianpesuaineella. Mutta kaikki vaan tarttuu. Ja takuu on täyttä huuhaata, ei Hackman vastaa mistään.

• Hackman+

Nyt kun Fiskars osti Iittalan, niin Hackmankin palaa hyvään suomalaisomistukseen. Toivottavasti nyt myös laatu vihdoinkin kohentuu ja varsinkin ottavat myös vastuun myöntämistään pitkistä takuista. Meille ostettiin noin 30 euron Hackman Induction Steel pannu, jonka pinnoitteeseen tarttui heti kaikki kuin tauti. Takuuta jäljellä oli kuukautta vaille kymmenen vuotta, mutta Hackman ei korvannut mitään. Alle 10 euron sveitsiläispinnoitteinen pannu Lidliltä on ollut aivan loistava jo toista vuotta!

• lapin tyttö

Ostettiin julienne merkkinen paistinpannu, alumiinirunkoon, "sulatettu kivimassasekoitus" päälle..tai jotenkin, ei kuitenkaan lähde lastuina pinnoite, vaikka naarmukin tulis, ni ei haittaa...ihan huippu! voi käyttää metallista, muovista tai puista lastaa, voi paistaa myös uunissa. Parempaa en oo käyttänykkään, ei tartu mikään! Iittalat ja hackmanit ei oo mitän, tuohon verrattuna. nimim. kokemusta on parista hackmanin titaanipannusta. Kyseinen julienne pannu ollu kohta vuoden ahkerassa käytössä, ja ei näy naarmun naarmua! SUOSITTELEN!...vaikka hintava onkin.

• jokinnnn
        lapin tyttö kirjoitti:

Ostettiin julienne merkkinen paistinpannu, alumiinirunkoon, "sulatettu kivimassasekoitus" päälle..tai jotenkin, ei kuitenkaan lähde lastuina pinnoite, vaikka naarmukin tulis, ni ei haittaa...ihan huippu! voi käyttää metallista, muovista tai puista lastaa, voi paistaa myös uunissa. Parempaa en oo käyttänykkään, ei tartu mikään! Iittalat ja hackmanit ei oo mitän, tuohon verrattuna. nimim. kokemusta on parista hackmanin titaanipannusta. Kyseinen julienne pannu ollu kohta vuoden ahkerassa käytössä, ja ei näy naarmun naarmua! SUOSITTELEN!...vaikka hintava onkin.

paistinpannujen Puustelli-keskustelu? Minulla on muuten Lidlin sveitsiläinen ja hyvä on - suorastaan paras.

• Lidlin hyvä
        jokinnnn kirjoitti:

paistinpannujen Puustelli-keskustelu? Minulla on muuten Lidlin sveitsiläinen ja hyvä on - suorastaan paras.

mutta Hackmanin pinnoitettu on täydelllinen fiasko, kaikki tarttuu eikä takuusta tietoakaan.

• Julienne?
        lapin tyttö kirjoitti:

Voisinpa vaikka ostaa sellaisen, Hackmanilla kun ei tee mitään enää kahden käyttöviikon jälkeen ja kun Hackmanin takuukäsittely on mitä on, - täyttä puppua.

• lapin tyttö
        Julienne? kirjoitti:

Voisinpa vaikka ostaa sellaisen, Hackmanilla kun ei tee mitään enää kahden käyttöviikon jälkeen ja kun Hackmanin takuukäsittely on mitä on, - täyttä puppua.

Eli ostettiin itse kemistä, kaupan yhteydessä olevasta "myyntikojusta"...joka ilmestyy aina aika ajoin. Mutta tässäpä linkki myyjän sivuille
        http://www.laplandkitchenware.fi/

• Kyllästynyt "muka...
        lapin tyttö kirjoitti:

Heippa, kerrotko vielä mistä puodista pannusi ostit. Olen ostanut 10v sitten huippupannun, nyt alkaa pinnoitus reikiintyä, enkä samaa löydä ollenkaan. Talvet Espanjassa asuvana sieltä kyllä löytyy paksupohjaisia kunnon pannuja, mutta taitavat olla sukupuutossa täällä pohjolan perukoilla. Hackmann ei kelpaa ollenkaan eikä mikään tefloniräppänä. Jk. entinen on Steinbach gourmet niminen-ikihyvä. Jos joku tietäisi, mistä saisi menisin kiljuen ostamaan. Huonolla pannulla ei saa kuin harmaita hiuksia ja pahan mielen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17203
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5022
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2798
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      150
      2113
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      32
      1706
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      138
      1652
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      20
      1637
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      402
      1573
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1367
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      12
      1337
    Aihe