lopetan suhteeni

tuskainen olotila

tämä suhde on jatkunut yli 40v. olen ollut sitoutunut täysin, joka solulla olen hakenut sitä, jopa keskelläyötä, aamulla se on ollut ensinmäisenä mielessä, ilman tätä suhdetta en ole pärjännyt, ja nyt se loppuu, vaikeaa.. olen miinustanut ja plussannut edut ja haitat ja nyt se vaan on ohi..
miinukset
-hallitsee elämää
-kallista
-haisee
-terveydelle vaarallista
plussat
-saa maksaa veroja
-taukotuokiot
-parhaat kamut

23

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon tiedät.

paljon tiesit,
      tiedätkö kumman syy tuo on.

oletko paljon puhunut, tosi paljon.

Mitä olen sivulta katsellut ja vanhempie ihmisten kertomia on , että
      usen sillä toisella osapuolela alkaa mennä niin hyvin, että myöhemmin kateeksi käy.

Eli osannetko lopettaa ?
      Mahtaako käydä kateeksi kun hänellä alkaa mennä hyvin ja sinä jäät yksin.

• Ilmeisesti tässä on kyseessä alkoholi riippuvuus ja pohja tulee vastaan 40v jälkeen. Toisilla se tulee aiemmin ja toisilla myöhemmin ja jotkut eivät saavuta sitä koskaan.

Onnea ja menestystä uuteen elämään, mutta tie ei ole helppo kulkuista aluksi, mutta apuakin on saatavilla, kun omaa tahtoa piisaa.

• Mettäläinen kirjoitti:

Ilmeisesti tässä on kyseessä alkoholi riippuvuus ja pohja tulee vastaan 40v jälkeen. Toisilla se tulee aiemmin ja toisilla myöhemmin ja jotkut eivät saavuta sitä koskaan.

Onnea ja menestystä uuteen elämään, mutta tie ei ole helppo kulkuista aluksi, mutta apuakin on saatavilla, kun omaa tahtoa piisaa.

tupakasta lie kyse, mutta hyvä päätös sekin.

• rose*

Tupakkalakollesi ja onnittelut hyvästä ja terveellisestäpäätöksestä!!

• Silloin kun työ terrorisoi elämää, on hienoa saada se suhde poikki. Mikä ihana helpotus ja vapauden tunne erota epämieluisasta työstä.

Minulla alkaa uusi kiinnostava suhde työhön elokuussa.

• onnea!
      Noin monen vuoden jälkeen varmasti vaikea lopettaa - ota käyttöön purkat ja porkkanat nortin tilalle.
      Polttaminen tehty niin vaikeaksi jo että helpompaa olla savuton, tuo kadulla tupakointi näyttää pahalta ja muita vaihtoehtoja ei juuri ole.

• enkelitrio

Hiukkasen ens ajattelin,että päätät pitkän ns.kulissi-avioliiton,mut sit tuliki tupakka mieleen.Kun toi "parhaat kamut" ei sopinu.
      Tsemppiä vaan hyväl päätöksel !

• tupakoinnin lopettamiselle. Olen itse ollut savuttomana jo viitisen vuotta. Kun löytyy motivaatio, niin kyllä se onnistuu. Olen miettinyt, kun poikani polttaa, että nykyään kun löytyy lääkekin siihen suurimpaan tupakantuskaan, että pitäisikö siitä hänelle jutella,mutta aikuinen ihminen päättää itse asioistaan. Lopettamisen aika tulee kun on tullakseen, eikä siihen ulkopuolisten parane yrittää vaikuttaa.

• jartsev

Tuo suhde ei toiminut. Oli yksipuolinen ja sinua hyväksi käyttävä, suorastaan rappioittava. Onnea lopetukselle, älä nyt anna periksi. (lakkohan ei ole lopetus) Minä lopetin jo 18v. taapäin. Vaikeaa se oli, mutta piti ja eikä ole kaduttanut.

• Kutv M

Selkä suoraksi ja ryhtiä,pysy päätöksessäsi.
      Eläkä anna pikkusormea enää sille.

Kyllä se samanen minuakin aikoinaan viikonloppuisin silmiin katto ja vetosi.

Kovasti houkutteli mukaansa.

Rukkaset kuitenkin annon,ei ollu mieluisat hajuveet.

Suukotkin maistu so.....lle.

Katsoin paremmaksi pysyä erossa.

Ihan on hyvin toimeen tullut ilmankin.....

• tuskainen olo

kiitos kannustuksista, eipä meikä tänäaamuna lähtenyt lähikauppaan, tää suhde ei enään pomputtele minua, ilman olen tuota haisevaa ja kallista suhdetta.
        Tupakkatauotkin on taaksejääneitä, parhaat ja kivat kamu siellä nyt parantaa maailmaa, noh kohta olen minäkin, ilman sauhuja, nyt ei vielä uskalla, vahvuutta kehiin, kyllä tää toimii..
        Painoni pidän porkkanaa ja kaalia napostelen, kiloja ei saa tulla yhtään liikaa..
        Kesää, tuoksuja ja kevyttä oloa kaikille.
        On vaan niin tuskainen olo, ))))

• helpompaa
        tuskainen olo kirjoitti:

kiitos kannustuksista, eipä meikä tänäaamuna lähtenyt lähikauppaan, tää suhde ei enään pomputtele minua, ilman olen tuota haisevaa ja kallista suhdetta.
        Tupakkatauotkin on taaksejääneitä, parhaat ja kivat kamu siellä nyt parantaa maailmaa, noh kohta olen minäkin, ilman sauhuja, nyt ei vielä uskalla, vahvuutta kehiin, kyllä tää toimii..
        Painoni pidän porkkanaa ja kaalia napostelen, kiloja ei saa tulla yhtään liikaa..

Olen lopettanut 2 kertaa. Pitkään näin unessa polttavani ja heräsin aamulla kovassa morkkiksessa. Onneksi se olikin vain unta. Aikoihin en ole edes nähnyt unia. Kun siitä on päässyt irti, ei koko asiaa enää huomaakaan. Ei todellakaan tunne jäävänsä mistään paitsi. Kyllä kannattaa kärsiä vierotukset, olo on niin vapaa kun ei tarvitse polttaa.

• jartsev
        tuskainen olo kirjoitti:

Pidä pintasi. Tarvii olla näyttämisen halua niille kavereille jotka ei samaan pysty, sä pystyt ja kohta voit mennä samaan rinkiin näyttämään kirkastunutta naamaasi voittajana.

• a.mazon
        tuskainen olo kirjoitti:

Minä haluun 3-4 lisää..
        saan sen... ihannepaino... ihanaa..

• a.mazon

Sinullekin!

Samassa liemessä ollaan. Taistellaan, päivä kerrallaan.

Lisää positiivista: heleämpi iho, parempi kunto,
      tuoksut paremmalle, ruoka maistuu paremmalle...

• jartsev

olette entistäkin viehättävämpiä, aivan huikaisevan haluttavia niin kuin vain nainen siihen pystyy.

• a.mazon
        jartsev kirjoitti:

olette entistäkin viehättävämpiä, aivan huikaisevan haluttavia niin kuin vain nainen siihen pystyy.

Tiedän sen...

• Lopettaisimpas

minäkin?! Itsekuria puuttuu?? Elämä ilman
      savuttelua olisi ihanaa !

• a.mazon

Mene lääkärille ja keskustele lääkityksestä.
        Nykyään on farmacia apuna!

• jartsev

Joku vinkki! Kerro kaikille joiden kanssa yleensä polttelet että olet lopettanut niin eivät tyrkytä ja jos oikein kovasti himottaa niin käytä Nicorette purkkaa. Ei kovin usein sitäkään ja jätä purkkakin kun on pariviikkoa kulunut ilman tupakkaa.

• angi

Siinä eredyt.. Se on yhtä vaikeaa kuin silmäneulan haku heinäkasasta.

• hämmentynyt

menetin mieheni pari vuotta sitten. Olimme olleet yhdessä 30 v. Nyt tuntuu vieläkin elämä tyhjältä. Olen yrittänyt pariin otteeseen seurusteluakin, ei vaan ole minusta vielä rakastamaan "vierasta"

Oisitko itse valmis uuteen suhteeseen jo?

• teitä

Kanattais lukea ketju jottei tulis väärin ymmärryksiä.

Tsemppiä sinulle.

t:Topi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe