Heippa!
Tässä olisi kysymyksiä parin viikon päässä odottavaa reissua varten...
Kun ostaa lipun dart-junaan automaatista niin pitääkö se vielä "leimata" jossain ennen junaan nousua vai onko siellä joku konduktöörisysteemi niin kuin Suomessa?
Onko Irlannissa tapana antaa ravintolassa tippiä tarjoilijoille? Tai onko joitain muita tapoja mitä kannattaisi ottaa huomioon?
Kaikki vinkit tervetulleita! =)
pari kysymystä
3
1320
Vastaukset
- Dublin 4ever
heippa,
en oo pitkaan aikaan Dartilla matkustanu, mutta viimeksi kun matkustin ni lippu vaan ostettiin ja sita ei tarvinnu muualla leimailla tai ei trakastettu. Aika varmasti voin sanoa etta tarkastajia ei ole.
Tipeista. Taalla ei ole 'pakko' jattaa tippia mutta yleensa aina pyoristan seuraavaan tasasummaan eli jos lasku on 23 euroa, jatan 25 ym. Jos haluat ni se 10% saanto toimii taallakin. - Samsara from Dublin
Tulin juuri pari päivää sitten kotiin ja näinkin tuoreen kokemuksen perusteella sanon ettei tarvi tikettejä enää lippuautomaattien jälkeen leimailla...ainakaan junissa ja ratikoissa. Hyvää matkaa!
- ...
Mikä päivä lähdet Dubliniin? Minä 9.
Voiko DARTilla tehdä "maisema-ajelun", eli lähtee keskustasta ja istuu koko ajan junan kyydissä esim pohjoiseen ja hyppää pois taas keskustassa? Paljon maksaa?
KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741