Heippa!
Tässä olisi kysymyksiä parin viikon päässä odottavaa reissua varten...
Kun ostaa lipun dart-junaan automaatista niin pitääkö se vielä "leimata" jossain ennen junaan nousua vai onko siellä joku konduktöörisysteemi niin kuin Suomessa?
Onko Irlannissa tapana antaa ravintolassa tippiä tarjoilijoille? Tai onko joitain muita tapoja mitä kannattaisi ottaa huomioon?
Kaikki vinkit tervetulleita! =)
pari kysymystä
3
1279
Vastaukset
- Dublin 4ever
heippa,
en oo pitkaan aikaan Dartilla matkustanu, mutta viimeksi kun matkustin ni lippu vaan ostettiin ja sita ei tarvinnu muualla leimailla tai ei trakastettu. Aika varmasti voin sanoa etta tarkastajia ei ole.
Tipeista. Taalla ei ole 'pakko' jattaa tippia mutta yleensa aina pyoristan seuraavaan tasasummaan eli jos lasku on 23 euroa, jatan 25 ym. Jos haluat ni se 10% saanto toimii taallakin. - Samsara from Dublin
Tulin juuri pari päivää sitten kotiin ja näinkin tuoreen kokemuksen perusteella sanon ettei tarvi tikettejä enää lippuautomaattien jälkeen leimailla...ainakaan junissa ja ratikoissa. Hyvää matkaa!
- ...
Mikä päivä lähdet Dubliniin? Minä 9.
Voiko DARTilla tehdä "maisema-ajelun", eli lähtee keskustasta ja istuu koko ajan junan kyydissä esim pohjoiseen ja hyppää pois taas keskustassa? Paljon maksaa?
KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882