kulmakarvat

satumaa

tuovat kasvoihin ilmettä. Siksi Saimi Nousiainen vähän ihmetyttää, vaikka kaunis nainen onkin. Itsellä iän mukaan käy kulmakarvojen tuuheudessa kato. Nekin vähät mitä on, muuttuvat valkoisiksi. (Vitiligo ehkä vaikuttaa)Mietinkin että pitääkö sitä lähteä Viroon tatuointia ottamaan. Suomessa kulmien tatskat maksaisivat noin 400€. Kestäen sitten muutaman vuoden.Onko tää nyt ihan hömppää, kun minulle tämä on oikea ongelma.

25

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jartsev

      Kyllä mä sanoisin varovasti että olen samaa mieltä kulmakarvoista. Eikä Saimi mikään varsin kaunis minusta ole, tavallinen vain. Ja erityisesti puuttuvat kulmakarvat tekevät muumioiden kasvonaamion näköiseksi.

    • rose*

      Saimi Nousiaista, mutta sanoisin, että kyllä kulmakarvat ilmettä kasvoille tuovat, varsinkin iäkkäämmille ihmisille.

      Korkea on hinta, 400 euroa, kulmien tatuoinnista,
      mutta jos ylimääräistä on, niin kannattaa varmaan ottaa, ei tarvitse asiaa murehtia, ja jos esim. viisi vuotta kestävät, niin sittenhän...

      • 400€ eikä niin paljoa minulta turhuuteen riitä, vaikka asia minulle tärkeä onkin. Viron hintojen ajattelin olevan paaaaljon halvemmat. Toiveajattelua ehkä!?


    • eve**

      jokin kevyttatska, hinnaltaan halvempi (ja tietysti lyhytikäisempi). kysäse jostain alan liikkeestä. lopputulos ainakin ihan nätin näkönen.

    • kuuluvat

      ihmisryhmään, jolla ei ole kulmakarvoja.
      Lilli Suomalaisella (EARTH) ei ole myöskään hiuksia, Saimillakin voi olla jonkinasteinen hiusongelma.
      Kysymys on sairaudesta!

      • jartsev

        Sillehän ei mitään voi. Ajattelin vain että olisi jostakin muodin oikusta kysymys. Nykyisinhän monet ajelevat kulmakarvansa ja maalaavat tai tauoivat sitten ja sehän näyttää monesti aivan kivalta.


      • kertoi
        jartsev kirjoitti:

        Sillehän ei mitään voi. Ajattelin vain että olisi jostakin muodin oikusta kysymys. Nykyisinhän monet ajelevat kulmakarvansa ja maalaavat tai tauoivat sitten ja sehän näyttää monesti aivan kivalta.

        älä koskaan tatuoi kulmakarvoja, koska iänmyötä kulmat kohoaa ja tatuoiduista kulmakarvoista tulee luonnottomat, ne nousee ja vääristyy, mielummin kestoväri, mikä ei ole ikuinen, sillä tulet toimeen jopa parikin kuukautta.
        Rajat silmiin ja huuliin on ihan ok..
        Tämä tieto on ammattilaiselta saatu, ei omakohtaista kokemusta.


      • enkelitrio

        Saimilla erikoisuus.
        Tul Turkkuu,saa 300 eurol.
        Tai vahvista vahäse "kynäl",niinku määki teen.Aikkaa ottaa alle minuuti ja kajaali maksaa 5e ja kestää kuukausii.


    • kotikiusattu

      jossa olen naisia parempi,ainakin mulla alkoi 50v jälkeen karvat kasvamaan.
      Ellei kulmakarvoi katko säänöllisest,ei voi pitää laseja.
      Luulin aina että se on miehillä vanhuuden merkki,
      kun muistuttaa huuhkaajaa,ellei lyhentele.

      • jartsev

        Kyllä huuhkajalla on terävä ja nuorekas katse, niin kuin kuuluisaksi tulleella Bubilla. Vaikka eihän sitä Bubin ikää kukaan varmaksi tiedä. Nuoreksi sanovat ja onhan sillä se rengas jalassa, siitähän se selviää kun vain joku rohkenee käydä vilkaisemassa ;) Ne kulmakarva tupsut muistuttavat mieluummin korvia ja ovat kuin kruunu päässä, sopivat Bubille ja meille muille miehille.


      • enkelitrio

        vastaus ! Oleks yht viisaski ?


      • kotikiusattu
        enkelitrio kirjoitti:

        vastaus ! Oleks yht viisaski ?

        kysellä että olenko täydellinen, mut en oikein saanu tolkkua asiaa


      • enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

        kysellä että olenko täydellinen, mut en oikein saanu tolkkua asiaa

        olet tiätyst !


      • kotikiusattu
        enkelitrio kirjoitti:

        olet tiätyst !

        täydellinen idiootti,aikansa kun etsii, löytää oman alueensa.


      • enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

        täydellinen idiootti,aikansa kun etsii, löytää oman alueensa.

        MIES.Jatka hakemist vaa.Terveissii tontilt.Näkyny ku yks traktori ja se oli typötyhjä.Mittää miäst ollu.


    • Pirre*

      joudun harvennuttamaan niitä joka kerta kun värjäytän kulmikseni.

      Niin kesto tatska oisi hyvä, mutta miten kauan se on hyvännäköinen, tai yleensä kestääkö se loppuelämän?

      • jartsev

        Kun hän laulunsa sanoitti että "maksa kestää koko elämän" Niin sinulla varmaan samatoive niiden kulmiesi kanssa. Kestihän se maksa Juicellakin vaikka kovilla olikin. Loistava sanoittaja hän oli, oikea virtuoosi. Rauha hänelle.


      • Pirre*
        jartsev kirjoitti:

        Kun hän laulunsa sanoitti että "maksa kestää koko elämän" Niin sinulla varmaan samatoive niiden kulmiesi kanssa. Kestihän se maksa Juicellakin vaikka kovilla olikin. Loistava sanoittaja hän oli, oikea virtuoosi. Rauha hänelle.

        mukailla tuota pätkää Juicen laulusta "kestää ne koko elämän", oli se aika poika sepittelemään, - kurjaa kun ei osannut elää..


      • tullut muistelemaan
        Pirre* kirjoitti:

        mukailla tuota pätkää Juicen laulusta "kestää ne koko elämän", oli se aika poika sepittelemään, - kurjaa kun ei osannut elää..

        Juicea, jos "olisi osannut elää" ????


      • jartsev
        Pirre* kirjoitti:

        mukailla tuota pätkää Juicen laulusta "kestää ne koko elämän", oli se aika poika sepittelemään, - kurjaa kun ei osannut elää..

        Lämmittää kovasti Juicen eräässä tilaisuudessa hyvillä mielin antama vaatimaton kuittaaminen hyvin ansaituista ylitsevuotavista kiitoksista, että "se on kuin tukahduttava pumpulikuorma". Myöskin se että vaikka Juice itse oli sanan käytön taituri parhaasta päästä niin eräänä mieleen jääneenä aforisminaan hän totesi, ”Jos asioita ei voi sanoa yksinkertaisesti, niitä ei yksinkertaisesti voi sanoa.” Tämä vain muisteluna ja mielessäni pyörineenä ajatuksina. Ehkä Juice sanoisi näinkin, että sanoma on usein paras kun se on yksinkertainen, jos joku osaa sen vain yksinkertaisesti sanoa.


      • jartsev
        tullut muistelemaan kirjoitti:

        Juicea, jos "olisi osannut elää" ????

        Olisin varmaan sanonut tuon vaikka eläisikin. Huvitti mua ajatuksena sekin Juicen oivallus kun hän kiihkeimpään ydinvarustelukilpailun aikaan julisti takapihalleen ydinaseettomanvyöhykkeen. Minusta siinä julistuksessa kuvastui hyvin koko maailman kansojen mielettömyys ja yksittäisen ihmisen pienuus ja vaikuttamisen mahdollisuudet sen edessä.


      • olisiko
        jartsev kirjoitti:

        Olisin varmaan sanonut tuon vaikka eläisikin. Huvitti mua ajatuksena sekin Juicen oivallus kun hän kiihkeimpään ydinvarustelukilpailun aikaan julisti takapihalleen ydinaseettomanvyöhykkeen. Minusta siinä julistuksessa kuvastui hyvin koko maailman kansojen mielettömyys ja yksittäisen ihmisen pienuus ja vaikuttamisen mahdollisuudet sen edessä.

        hänestä tullut Juicea, ilman omanlaistaan elämäntapaa.


      • jartsev
        olisiko kirjoitti:

        hänestä tullut Juicea, ilman omanlaistaan elämäntapaa.

        Kyllä Juicen piti elää juuri niin kuin eli ollakseen Juice, se jonka me muistamme.


    • _Impulse_

      Miksi et samantien lähtisi kanssani Puolaan beautyfarmille!
      http://www.hotel-faltom.com.pl/spa_en.html

      Tuolta saa kosmeettisia tatuointeja ja vaikka botoxia naamaan tarvittaessa. Matkaseura petti, joten voisit majoittua kanssani ilmaiseksi mikäli kestät kuorsaanmista. Lähtö 9.7. Helsinki-Vantaalta, avustan kyllä tarvittaessa lippujen kanssa. Olen kanssasi suunnilleen samanikäinen heteronainen.

      ..

      Ans ku arvaan. Aivan liian impulsiivista viisikymppiselle ;P

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe