tuovat kasvoihin ilmettä. Siksi Saimi Nousiainen vähän ihmetyttää, vaikka kaunis nainen onkin. Itsellä iän mukaan käy kulmakarvojen tuuheudessa kato. Nekin vähät mitä on, muuttuvat valkoisiksi. (Vitiligo ehkä vaikuttaa)Mietinkin että pitääkö sitä lähteä Viroon tatuointia ottamaan. Suomessa kulmien tatskat maksaisivat noin 400€. Kestäen sitten muutaman vuoden.Onko tää nyt ihan hömppää, kun minulle tämä on oikea ongelma.
kulmakarvat
25
1355
Vastaukset
- jartsev
Kyllä mä sanoisin varovasti että olen samaa mieltä kulmakarvoista. Eikä Saimi mikään varsin kaunis minusta ole, tavallinen vain. Ja erityisesti puuttuvat kulmakarvat tekevät muumioiden kasvonaamion näköiseksi.
- rose*
Saimi Nousiaista, mutta sanoisin, että kyllä kulmakarvat ilmettä kasvoille tuovat, varsinkin iäkkäämmille ihmisille.
Korkea on hinta, 400 euroa, kulmien tatuoinnista,
mutta jos ylimääräistä on, niin kannattaa varmaan ottaa, ei tarvitse asiaa murehtia, ja jos esim. viisi vuotta kestävät, niin sittenhän...400€ eikä niin paljoa minulta turhuuteen riitä, vaikka asia minulle tärkeä onkin. Viron hintojen ajattelin olevan paaaaljon halvemmat. Toiveajattelua ehkä!?
- eve**
jokin kevyttatska, hinnaltaan halvempi (ja tietysti lyhytikäisempi). kysäse jostain alan liikkeestä. lopputulos ainakin ihan nätin näkönen.
- kuuluvat
ihmisryhmään, jolla ei ole kulmakarvoja.
Lilli Suomalaisella (EARTH) ei ole myöskään hiuksia, Saimillakin voi olla jonkinasteinen hiusongelma.
Kysymys on sairaudesta!- jartsev
Sillehän ei mitään voi. Ajattelin vain että olisi jostakin muodin oikusta kysymys. Nykyisinhän monet ajelevat kulmakarvansa ja maalaavat tai tauoivat sitten ja sehän näyttää monesti aivan kivalta.
- kertoi
jartsev kirjoitti:
Sillehän ei mitään voi. Ajattelin vain että olisi jostakin muodin oikusta kysymys. Nykyisinhän monet ajelevat kulmakarvansa ja maalaavat tai tauoivat sitten ja sehän näyttää monesti aivan kivalta.
älä koskaan tatuoi kulmakarvoja, koska iänmyötä kulmat kohoaa ja tatuoiduista kulmakarvoista tulee luonnottomat, ne nousee ja vääristyy, mielummin kestoväri, mikä ei ole ikuinen, sillä tulet toimeen jopa parikin kuukautta.
Rajat silmiin ja huuliin on ihan ok..
Tämä tieto on ammattilaiselta saatu, ei omakohtaista kokemusta. - enkelitrio
Saimilla erikoisuus.
Tul Turkkuu,saa 300 eurol.
Tai vahvista vahäse "kynäl",niinku määki teen.Aikkaa ottaa alle minuuti ja kajaali maksaa 5e ja kestää kuukausii.
- kotikiusattu
jossa olen naisia parempi,ainakin mulla alkoi 50v jälkeen karvat kasvamaan.
Ellei kulmakarvoi katko säänöllisest,ei voi pitää laseja.
Luulin aina että se on miehillä vanhuuden merkki,
kun muistuttaa huuhkaajaa,ellei lyhentele.- jartsev
Kyllä huuhkajalla on terävä ja nuorekas katse, niin kuin kuuluisaksi tulleella Bubilla. Vaikka eihän sitä Bubin ikää kukaan varmaksi tiedä. Nuoreksi sanovat ja onhan sillä se rengas jalassa, siitähän se selviää kun vain joku rohkenee käydä vilkaisemassa ;) Ne kulmakarva tupsut muistuttavat mieluummin korvia ja ovat kuin kruunu päässä, sopivat Bubille ja meille muille miehille.
- enkelitrio
vastaus ! Oleks yht viisaski ?
- kotikiusattu
enkelitrio kirjoitti:
vastaus ! Oleks yht viisaski ?
kysellä että olenko täydellinen, mut en oikein saanu tolkkua asiaa
- enkelitrio
kotikiusattu kirjoitti:
kysellä että olenko täydellinen, mut en oikein saanu tolkkua asiaa
olet tiätyst !
- kotikiusattu
enkelitrio kirjoitti:
olet tiätyst !
täydellinen idiootti,aikansa kun etsii, löytää oman alueensa.
- enkelitrio
kotikiusattu kirjoitti:
täydellinen idiootti,aikansa kun etsii, löytää oman alueensa.
MIES.Jatka hakemist vaa.Terveissii tontilt.Näkyny ku yks traktori ja se oli typötyhjä.Mittää miäst ollu.
- Pirre*
joudun harvennuttamaan niitä joka kerta kun värjäytän kulmikseni.
Niin kesto tatska oisi hyvä, mutta miten kauan se on hyvännäköinen, tai yleensä kestääkö se loppuelämän?- jartsev
Kun hän laulunsa sanoitti että "maksa kestää koko elämän" Niin sinulla varmaan samatoive niiden kulmiesi kanssa. Kestihän se maksa Juicellakin vaikka kovilla olikin. Loistava sanoittaja hän oli, oikea virtuoosi. Rauha hänelle.
- Pirre*
jartsev kirjoitti:
Kun hän laulunsa sanoitti että "maksa kestää koko elämän" Niin sinulla varmaan samatoive niiden kulmiesi kanssa. Kestihän se maksa Juicellakin vaikka kovilla olikin. Loistava sanoittaja hän oli, oikea virtuoosi. Rauha hänelle.
mukailla tuota pätkää Juicen laulusta "kestää ne koko elämän", oli se aika poika sepittelemään, - kurjaa kun ei osannut elää..
- tullut muistelemaan
Pirre* kirjoitti:
mukailla tuota pätkää Juicen laulusta "kestää ne koko elämän", oli se aika poika sepittelemään, - kurjaa kun ei osannut elää..
Juicea, jos "olisi osannut elää" ????
- jartsev
Pirre* kirjoitti:
Lämmittää kovasti Juicen eräässä tilaisuudessa hyvillä mielin antama vaatimaton kuittaaminen hyvin ansaituista ylitsevuotavista kiitoksista, että "se on kuin tukahduttava pumpulikuorma". Myöskin se että vaikka Juice itse oli sanan käytön taituri parhaasta päästä niin eräänä mieleen jääneenä aforisminaan hän totesi, ”Jos asioita ei voi sanoa yksinkertaisesti, niitä ei yksinkertaisesti voi sanoa.” Tämä vain muisteluna ja mielessäni pyörineenä ajatuksina. Ehkä Juice sanoisi näinkin, että sanoma on usein paras kun se on yksinkertainen, jos joku osaa sen vain yksinkertaisesti sanoa.
- jartsev
tullut muistelemaan kirjoitti:
Juicea, jos "olisi osannut elää" ????
Olisin varmaan sanonut tuon vaikka eläisikin. Huvitti mua ajatuksena sekin Juicen oivallus kun hän kiihkeimpään ydinvarustelukilpailun aikaan julisti takapihalleen ydinaseettomanvyöhykkeen. Minusta siinä julistuksessa kuvastui hyvin koko maailman kansojen mielettömyys ja yksittäisen ihmisen pienuus ja vaikuttamisen mahdollisuudet sen edessä.
- olisiko
jartsev kirjoitti:
Olisin varmaan sanonut tuon vaikka eläisikin. Huvitti mua ajatuksena sekin Juicen oivallus kun hän kiihkeimpään ydinvarustelukilpailun aikaan julisti takapihalleen ydinaseettomanvyöhykkeen. Minusta siinä julistuksessa kuvastui hyvin koko maailman kansojen mielettömyys ja yksittäisen ihmisen pienuus ja vaikuttamisen mahdollisuudet sen edessä.
hänestä tullut Juicea, ilman omanlaistaan elämäntapaa.
- jartsev
olisiko kirjoitti:
hänestä tullut Juicea, ilman omanlaistaan elämäntapaa.
Kyllä Juicen piti elää juuri niin kuin eli ollakseen Juice, se jonka me muistamme.
- _Impulse_
Miksi et samantien lähtisi kanssani Puolaan beautyfarmille!
http://www.hotel-faltom.com.pl/spa_en.html
Tuolta saa kosmeettisia tatuointeja ja vaikka botoxia naamaan tarvittaessa. Matkaseura petti, joten voisit majoittua kanssani ilmaiseksi mikäli kestät kuorsaanmista. Lähtö 9.7. Helsinki-Vantaalta, avustan kyllä tarvittaessa lippujen kanssa. Olen kanssasi suunnilleen samanikäinen heteronainen.
..
Ans ku arvaan. Aivan liian impulsiivista viisikymppiselle ;P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33382831 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12521Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692288- 1791925
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161492Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601270Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421167