Onko kokemuksia Vihe 515 HT -veneestä? Matkaveneeksi ei ehkä riitä, mutta sopiiko uistelukäyttöön?
Vihe 515 HT
5
5098
Vastaukset
- sopii
Miksi ei sopisi jos kelluu ja kulkee hiljalleen eteenpäin.
Olen aina uistellut sillä veneellä mikä on ollut käytettävissä paitsi uppoumatyyppisellä matkaveneellä siitä ei tule mitään kun menee liian kovaa. - ainoastaan
Tommonen 535 oli joskus 10v sitten ja sen huonot puolet oli melko tasainen pohja (meni tuulenmukana rantautuessa). Lisäksi kuskinseisomakohta oli katon laidankanssa niin, että suorassa ei pystynyt seisomaan. Piti siis seisoa mutkalla taaksepäin tai jollainlailla olla polvi penkillä ja siinä venkoilla =)
- hahhhahhhah
olipa hyvä juttu hahhha hhahhah hhahha hhha hahha h hahhahah
- hyvä mutta
hahhhahhhah kirjoitti:
olipa hyvä juttu hahhha hhahhah hhahha hhha hahha h hahhahah
totuudenmukainen
- jäppinen
Tuollaisella minä uistelen laahauspussien kanssa. Yanmar 1GM10 -kone on toimii uistelukäytössä tosi hienosti, mutta pusseja tarvii vähän vauhtia hidastamaan. Polttoainekustannukset eivät ole ongelma (vajaa litra tunnissa). Vapatelineiden kanssa joutuu käyttämään vähän mielikuvitusta, mutta nekin kyllä hoituu. Miinuksena voisi pitää pohjan muotoa ja paatin keveyttä, josta johtuen venettä pitää ainakin tuulisissa olosuhteissa ohjata koko ajan. Muuten hauska pikku paatti, jossa vaikka "hätätapauksessa" yöpyykin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827