1.3.

Sunny

Siis löytyykö 1.3. syntyneitä? :)

10

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaN

      täällä yksi sunnuntailapsi 1.3.70 syntynyt :)

      • Sunny

        ja täällä 1.3.-68 syntynyt neito :)


      • piima1
        Sunny kirjoitti:

        ja täällä 1.3.-68 syntynyt neito :)

        yksi sellainen eli nainen synt. 1.3.-78.
        Nouseva jousimies, kuu-skorpioni, loput planeetat vesimerkeissä...aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä elämä, mutta enemmän jäänyt hyvää käteen kuin huonoa ;)

        Tällä hetkellä kauhea meno päällä joka elämän alueella, mitenkäs muilla?


      • Sunny
        piima1 kirjoitti:

        yksi sellainen eli nainen synt. 1.3.-78.
        Nouseva jousimies, kuu-skorpioni, loput planeetat vesimerkeissä...aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä elämä, mutta enemmän jäänyt hyvää käteen kuin huonoa ;)

        Tällä hetkellä kauhea meno päällä joka elämän alueella, mitenkäs muilla?

        siis tuota tunteiden vuoristorataa ;)
        Parisuhteessa elän, 4vuotta naimisissa kaksosmiehen kanssa, aikamoinen yhtälö =o)

        Nouseva oli mulla kaksonen ja kuuta en nyt tähän hätään muista. Sanooko toi nouseva merkki musta muuten jtn, osaisko joku fixumpi kertoa? en oo niin hirveesti noihin perehtyny :)


      • Sunny
        piima1 kirjoitti:

        yksi sellainen eli nainen synt. 1.3.-78.
        Nouseva jousimies, kuu-skorpioni, loput planeetat vesimerkeissä...aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä elämä, mutta enemmän jäänyt hyvää käteen kuin huonoa ;)

        Tällä hetkellä kauhea meno päällä joka elämän alueella, mitenkäs muilla?

        No nyt löytyi, eli nouseva mulla kaksonen, kuu oinaassa. Mieheni on siis kaksonen, hänellä nouseva jousimies ja kuu neitsyessä. Olis siis tosi kiva tietää mitä nuo kertovat meistä.


      • KalaN
        Sunny kirjoitti:

        siis tuota tunteiden vuoristorataa ;)
        Parisuhteessa elän, 4vuotta naimisissa kaksosmiehen kanssa, aikamoinen yhtälö =o)

        Nouseva oli mulla kaksonen ja kuuta en nyt tähän hätään muista. Sanooko toi nouseva merkki musta muuten jtn, osaisko joku fixumpi kertoa? en oo niin hirveesti noihin perehtyny :)

        itse olin kaksosmiehen kanssa naimisissa monta vuotta, eipä toiminut :( ehkä sinulla auttaa tuo nouseva merkkisi. Itselläni tällä hetkellä vaakamies, joka on nouseva jousimies (minulla kuu jousimiehessä). Kyllä samat merkit auttavat ymmärtämään toista ihmistä, ilman muuta.

        Onko teillä, rakkaat siskokset, ongelmia vapauden ja sitoutumisen kanssa? Mielestäni pitää löytää kumppani, joka on ja ajattelee samanhenkisesti eli on itsekin vapaudenhaluinen ja idealistinen.

        Mielipiteitä?


      • Sunny
        KalaN kirjoitti:

        itse olin kaksosmiehen kanssa naimisissa monta vuotta, eipä toiminut :( ehkä sinulla auttaa tuo nouseva merkkisi. Itselläni tällä hetkellä vaakamies, joka on nouseva jousimies (minulla kuu jousimiehessä). Kyllä samat merkit auttavat ymmärtämään toista ihmistä, ilman muuta.

        Onko teillä, rakkaat siskokset, ongelmia vapauden ja sitoutumisen kanssa? Mielestäni pitää löytää kumppani, joka on ja ajattelee samanhenkisesti eli on itsekin vapaudenhaluinen ja idealistinen.

        Mielipiteitä?

        ...se meilläkin aikamoista vuoristorataa on ollu vuosien varrella, ei olla vaan annettu perix :) jep, ehdottomasti täytyy olla samanhenkinen toisen osapuolen.

        Olen kuullut että vanhemmiten nouseva merkki tulee enempi esiin, kommentteja tähän asiaan? onko tosiaan näin?


      • kalaN
        Sunny kirjoitti:

        ...se meilläkin aikamoista vuoristorataa on ollu vuosien varrella, ei olla vaan annettu perix :) jep, ehdottomasti täytyy olla samanhenkinen toisen osapuolen.

        Olen kuullut että vanhemmiten nouseva merkki tulee enempi esiin, kommentteja tähän asiaan? onko tosiaan näin?

        itse olen ollut siinä käsityksessä, että nouseva merkki näyttäytyy vasta myöhemmällä iällä, mutta keskustelin juuri erään ammattiastrologin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että iällä ei ole mitään merkitystä. nouseva merkki on ja pysyy aina, se on kuin sinun persoonasi, julkikuvasi muille. toki iän myötä uskaltaa enemmän olla oma itsensä, johtuisiko se sitten siitä..

        itse olen nouseva neitsyt ja olen kyllä tällä hetkellä vähemmän neitsyt kuin nuorempana :)


      • Sunny
        kalaN kirjoitti:

        itse olen ollut siinä käsityksessä, että nouseva merkki näyttäytyy vasta myöhemmällä iällä, mutta keskustelin juuri erään ammattiastrologin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että iällä ei ole mitään merkitystä. nouseva merkki on ja pysyy aina, se on kuin sinun persoonasi, julkikuvasi muille. toki iän myötä uskaltaa enemmän olla oma itsensä, johtuisiko se sitten siitä..

        itse olen nouseva neitsyt ja olen kyllä tällä hetkellä vähemmän neitsyt kuin nuorempana :)

        ....no toihan kuulostaa(kin) mielenkiintoiselta :) thanx! :)

        itse en osaa kyl sanoa näkyykö minus tuo kaksonen jotenkin, heh....


      • kilohaili

        01.03.1967
        Puoliskon "ravustin" 20 vuotta sitten ja homma toimii.. =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe