1.3.

Sunny

Siis löytyykö 1.3. syntyneitä? :)

10

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaN

täällä yksi sunnuntailapsi 1.3.70 syntynyt :)

• Sunny

ja täällä 1.3.-68 syntynyt neito :)

• piima1
        Sunny kirjoitti:

ja täällä 1.3.-68 syntynyt neito :)

yksi sellainen eli nainen synt. 1.3.-78.
        Nouseva jousimies, kuu-skorpioni, loput planeetat vesimerkeissä...aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä elämä, mutta enemmän jäänyt hyvää käteen kuin huonoa ;)

Tällä hetkellä kauhea meno päällä joka elämän alueella, mitenkäs muilla?

• Sunny
        piima1 kirjoitti:

Nouseva jousimies, kuu-skorpioni, loput planeetat vesimerkeissä...aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä elämä, mutta enemmän jäänyt hyvää käteen kuin huonoa ;)

siis tuota tunteiden vuoristorataa ;)
        Parisuhteessa elän, 4vuotta naimisissa kaksosmiehen kanssa, aikamoinen yhtälö =o)

Nouseva oli mulla kaksonen ja kuuta en nyt tähän hätään muista. Sanooko toi nouseva merkki musta muuten jtn, osaisko joku fixumpi kertoa? en oo niin hirveesti noihin perehtyny :)

• Sunny
        piima1 kirjoitti:

No nyt löytyi, eli nouseva mulla kaksonen, kuu oinaassa. Mieheni on siis kaksonen, hänellä nouseva jousimies ja kuu neitsyessä. Olis siis tosi kiva tietää mitä nuo kertovat meistä.

• KalaN
        Sunny kirjoitti:

siis tuota tunteiden vuoristorataa ;)
        Parisuhteessa elän, 4vuotta naimisissa kaksosmiehen kanssa, aikamoinen yhtälö =o)

Nouseva oli mulla kaksonen ja kuuta en nyt tähän hätään muista. Sanooko toi nouseva merkki musta muuten jtn, osaisko joku fixumpi kertoa? en oo niin hirveesti noihin perehtyny :)

itse olin kaksosmiehen kanssa naimisissa monta vuotta, eipä toiminut :( ehkä sinulla auttaa tuo nouseva merkkisi. Itselläni tällä hetkellä vaakamies, joka on nouseva jousimies (minulla kuu jousimiehessä). Kyllä samat merkit auttavat ymmärtämään toista ihmistä, ilman muuta.

Onko teillä, rakkaat siskokset, ongelmia vapauden ja sitoutumisen kanssa? Mielestäni pitää löytää kumppani, joka on ja ajattelee samanhenkisesti eli on itsekin vapaudenhaluinen ja idealistinen.

Mielipiteitä?

• Sunny
        KalaN kirjoitti:

itse olin kaksosmiehen kanssa naimisissa monta vuotta, eipä toiminut :( ehkä sinulla auttaa tuo nouseva merkkisi. Itselläni tällä hetkellä vaakamies, joka on nouseva jousimies (minulla kuu jousimiehessä). Kyllä samat merkit auttavat ymmärtämään toista ihmistä, ilman muuta.

Onko teillä, rakkaat siskokset, ongelmia vapauden ja sitoutumisen kanssa? Mielestäni pitää löytää kumppani, joka on ja ajattelee samanhenkisesti eli on itsekin vapaudenhaluinen ja idealistinen.

Mielipiteitä?

...se meilläkin aikamoista vuoristorataa on ollu vuosien varrella, ei olla vaan annettu perix :) jep, ehdottomasti täytyy olla samanhenkinen toisen osapuolen.

Olen kuullut että vanhemmiten nouseva merkki tulee enempi esiin, kommentteja tähän asiaan? onko tosiaan näin?

• kalaN
        Sunny kirjoitti:

...se meilläkin aikamoista vuoristorataa on ollu vuosien varrella, ei olla vaan annettu perix :) jep, ehdottomasti täytyy olla samanhenkinen toisen osapuolen.

Olen kuullut että vanhemmiten nouseva merkki tulee enempi esiin, kommentteja tähän asiaan? onko tosiaan näin?

itse olen ollut siinä käsityksessä, että nouseva merkki näyttäytyy vasta myöhemmällä iällä, mutta keskustelin juuri erään ammattiastrologin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että iällä ei ole mitään merkitystä. nouseva merkki on ja pysyy aina, se on kuin sinun persoonasi, julkikuvasi muille. toki iän myötä uskaltaa enemmän olla oma itsensä, johtuisiko se sitten siitä..

itse olen nouseva neitsyt ja olen kyllä tällä hetkellä vähemmän neitsyt kuin nuorempana :)

• Sunny
        kalaN kirjoitti:

itse olen ollut siinä käsityksessä, että nouseva merkki näyttäytyy vasta myöhemmällä iällä, mutta keskustelin juuri erään ammattiastrologin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että iällä ei ole mitään merkitystä. nouseva merkki on ja pysyy aina, se on kuin sinun persoonasi, julkikuvasi muille. toki iän myötä uskaltaa enemmän olla oma itsensä, johtuisiko se sitten siitä..

itse olen nouseva neitsyt ja olen kyllä tällä hetkellä vähemmän neitsyt kuin nuorempana :)

....no toihan kuulostaa(kin) mielenkiintoiselta :) thanx! :)

itse en osaa kyl sanoa näkyykö minus tuo kaksonen jotenkin, heh....

• kilohaili

01.03.1967
        Puoliskon "ravustin" 20 vuotta sitten ja homma toimii.. =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe