1.3.

Sunny

Siis löytyykö 1.3. syntyneitä? :)

10

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaN

täällä yksi sunnuntailapsi 1.3.70 syntynyt :)

• Sunny

ja täällä 1.3.-68 syntynyt neito :)

• piima1
        Sunny kirjoitti:

ja täällä 1.3.-68 syntynyt neito :)

yksi sellainen eli nainen synt. 1.3.-78.
        Nouseva jousimies, kuu-skorpioni, loput planeetat vesimerkeissä...aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä elämä, mutta enemmän jäänyt hyvää käteen kuin huonoa ;)

Tällä hetkellä kauhea meno päällä joka elämän alueella, mitenkäs muilla?

• Sunny
        piima1 kirjoitti:

Nouseva jousimies, kuu-skorpioni, loput planeetat vesimerkeissä...aikamoista tunteiden vuoristorataa tämä elämä, mutta enemmän jäänyt hyvää käteen kuin huonoa ;)

siis tuota tunteiden vuoristorataa ;)
        Parisuhteessa elän, 4vuotta naimisissa kaksosmiehen kanssa, aikamoinen yhtälö =o)

Nouseva oli mulla kaksonen ja kuuta en nyt tähän hätään muista. Sanooko toi nouseva merkki musta muuten jtn, osaisko joku fixumpi kertoa? en oo niin hirveesti noihin perehtyny :)

• Sunny
        piima1 kirjoitti:

No nyt löytyi, eli nouseva mulla kaksonen, kuu oinaassa. Mieheni on siis kaksonen, hänellä nouseva jousimies ja kuu neitsyessä. Olis siis tosi kiva tietää mitä nuo kertovat meistä.

• KalaN
        Sunny kirjoitti:

siis tuota tunteiden vuoristorataa ;)
        Parisuhteessa elän, 4vuotta naimisissa kaksosmiehen kanssa, aikamoinen yhtälö =o)

Nouseva oli mulla kaksonen ja kuuta en nyt tähän hätään muista. Sanooko toi nouseva merkki musta muuten jtn, osaisko joku fixumpi kertoa? en oo niin hirveesti noihin perehtyny :)

itse olin kaksosmiehen kanssa naimisissa monta vuotta, eipä toiminut :( ehkä sinulla auttaa tuo nouseva merkkisi. Itselläni tällä hetkellä vaakamies, joka on nouseva jousimies (minulla kuu jousimiehessä). Kyllä samat merkit auttavat ymmärtämään toista ihmistä, ilman muuta.

Onko teillä, rakkaat siskokset, ongelmia vapauden ja sitoutumisen kanssa? Mielestäni pitää löytää kumppani, joka on ja ajattelee samanhenkisesti eli on itsekin vapaudenhaluinen ja idealistinen.

Mielipiteitä?

• Sunny
        KalaN kirjoitti:

itse olin kaksosmiehen kanssa naimisissa monta vuotta, eipä toiminut :( ehkä sinulla auttaa tuo nouseva merkkisi. Itselläni tällä hetkellä vaakamies, joka on nouseva jousimies (minulla kuu jousimiehessä). Kyllä samat merkit auttavat ymmärtämään toista ihmistä, ilman muuta.

Onko teillä, rakkaat siskokset, ongelmia vapauden ja sitoutumisen kanssa? Mielestäni pitää löytää kumppani, joka on ja ajattelee samanhenkisesti eli on itsekin vapaudenhaluinen ja idealistinen.

Mielipiteitä?

...se meilläkin aikamoista vuoristorataa on ollu vuosien varrella, ei olla vaan annettu perix :) jep, ehdottomasti täytyy olla samanhenkinen toisen osapuolen.

Olen kuullut että vanhemmiten nouseva merkki tulee enempi esiin, kommentteja tähän asiaan? onko tosiaan näin?

• kalaN
        Sunny kirjoitti:

...se meilläkin aikamoista vuoristorataa on ollu vuosien varrella, ei olla vaan annettu perix :) jep, ehdottomasti täytyy olla samanhenkinen toisen osapuolen.

Olen kuullut että vanhemmiten nouseva merkki tulee enempi esiin, kommentteja tähän asiaan? onko tosiaan näin?

itse olen ollut siinä käsityksessä, että nouseva merkki näyttäytyy vasta myöhemmällä iällä, mutta keskustelin juuri erään ammattiastrologin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että iällä ei ole mitään merkitystä. nouseva merkki on ja pysyy aina, se on kuin sinun persoonasi, julkikuvasi muille. toki iän myötä uskaltaa enemmän olla oma itsensä, johtuisiko se sitten siitä..

itse olen nouseva neitsyt ja olen kyllä tällä hetkellä vähemmän neitsyt kuin nuorempana :)

• Sunny
        kalaN kirjoitti:

itse olen ollut siinä käsityksessä, että nouseva merkki näyttäytyy vasta myöhemmällä iällä, mutta keskustelin juuri erään ammattiastrologin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että iällä ei ole mitään merkitystä. nouseva merkki on ja pysyy aina, se on kuin sinun persoonasi, julkikuvasi muille. toki iän myötä uskaltaa enemmän olla oma itsensä, johtuisiko se sitten siitä..

itse olen nouseva neitsyt ja olen kyllä tällä hetkellä vähemmän neitsyt kuin nuorempana :)

....no toihan kuulostaa(kin) mielenkiintoiselta :) thanx! :)

itse en osaa kyl sanoa näkyykö minus tuo kaksonen jotenkin, heh....

• kilohaili

01.03.1967
        Puoliskon "ravustin" 20 vuotta sitten ja homma toimii.. =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe