Vittu kyllä tää Paris Hilton on sitten maailman turhin julkkis. Mitä merkittävää se on koskaan tehnyt, silti on aina uutisissa; Rikas perijätär, ei mitään muuta. Medialla taitaa olla jutut vähissä, kun täytyy raportoida mitä toi mitäänsanomaton pelle on taas tehnyt.
Turhin julkkis
1
395
Vastaukset
- jepjep...
Tää neiti ei oo kyllä elämänsä aikana mitään tehnyt. Törsää vanhempiensa rahoja, shoppailee ja vetää viinaa. Tai siis onhan se tehnyt elokuvan ja levyn mutta.. öh.. ihan hirveetä paskaa! Se sen sisko Nicky, nii sehän suunnittelee sentään omia vaatteita että tekeekin jotain järkevää. Mä en kans ymmärrä että ketä kiinnostaa nää Parisin sekoilut kun kaikki mitä se tekee on heti lehdessä. Ne vankilajutut oli ihan huippuja jo.. Hyvä ku se passitettiin sinne vankilaan takas. Jos ajaa kännissä ilman korttia nii häkki heilahtaa kelle vaan. Heh, eli mäki oon vähän lukenut juttuja siitä iltalehdistä! :D No ei niiltä voi välttyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788