Tropiclandia!!

essssssi

viihtyykö tropiclandiassa koko päivän vanhempikin porukka? meillä tyttö 14 ja varattiin juuri hotelli vaasasta ja tarkoitus mennä toisena päivänä wasalandiaan ja toisena tropiclandiaan. Tyttö tykkää vielä käydä vesiliukumäissä jne.. Eli onko ne vesiliukumäet tarkoitettu ihan pienille?? vai viihtyykö niissä vielä 14 vuotiaskin?

Entäs wasalandia? aiemmista keskusteluista luin että se olisi enemmän vain pienille jos joku viitsis niin voisiko laittaa että mitä siellä on semmosta mikä käy 14 vuotiaalle?? tyttö tykkää hyppi trampalla ja muutenkin tehdä kaikkea!

KIITOS JOS JOKU VASTAA!! JOS EI VIITSI NI EES JOHONKIN JOS VASTAISI!! ;)

5

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azddab

      Tropiclandia OK, liukumäet on aikuisillekin. Mutta Wasaölandiassa ei ole 14-vuotiaalle paljoa mitään.

      • sieltää..

        oltiin kaksi yötä hotellissa ja ekana päivänä koko päivä wasalandiassa ja viihtyi 14 vuotias tosi hyvin käytiin kattomassa tropiclandiaa ja annettiin tytön valita et wasa vai tropiclandia vai wasalandiaan ja halusi mennä wasalandiaan,, siellä oltiin sitten kumpanakin päivänä klo11-19 ja sinä päivänä kun piti lähteä ni sanottiin tytölle että 5 tuniks saa mennä tropiclandiaan! no tyttö ei viihtyny sielä kun 2 tuntia oli niin tylsiä vesiliukumäkiä... liian loivia :/


      • Marcuss
        sieltää.. kirjoitti:

        oltiin kaksi yötä hotellissa ja ekana päivänä koko päivä wasalandiassa ja viihtyi 14 vuotias tosi hyvin käytiin kattomassa tropiclandiaa ja annettiin tytön valita et wasa vai tropiclandia vai wasalandiaan ja halusi mennä wasalandiaan,, siellä oltiin sitten kumpanakin päivänä klo11-19 ja sinä päivänä kun piti lähteä ni sanottiin tytölle että 5 tuniks saa mennä tropiclandiaan! no tyttö ei viihtyny sielä kun 2 tuntia oli niin tylsiä vesiliukumäkiä... liian loivia :/

        Eiks siellä ulkona oo pari sellasta kohtuullisen jyrkkääkin mäkeä? En tosin itse ole siellä käynyt, mutta kuvista päätellen...
        Alkukesällä tuli tyypättyä Agia Napan Waterworldissä muutamia tosi tiukkoja mäkiä. Menkää sinne, lupaan, ettei tyttö valita, että on liian loivia ;)


      • ........
        Marcuss kirjoitti:

        Eiks siellä ulkona oo pari sellasta kohtuullisen jyrkkääkin mäkeä? En tosin itse ole siellä käynyt, mutta kuvista päätellen...
        Alkukesällä tuli tyypättyä Agia Napan Waterworldissä muutamia tosi tiukkoja mäkiä. Menkää sinne, lupaan, ettei tyttö valita, että on liian loivia ;)

        kyllä mekin luultiin että siellä olis jyrkkiä liukumäkiä kun mainoksista ja sielt portin ulkopuolelta katottiin niin näytti tosi hyviltä mut eipä ollut.. ja sekin mmitä mainostetaan seliukumäki mis on " hirviön pää " ni sekin oli parempi vaikkei sekään mikään hyvä:D


    • 237

      Tropiclandiassa on 14 vuotiaille kivoja mäkiä,,mutta wasalandiassa jotkut laiteet olivat rikki kun käytiin ja aika pienille tarkoitettuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe