viihtyykö tropiclandiassa koko päivän vanhempikin porukka? meillä tyttö 14 ja varattiin juuri hotelli vaasasta ja tarkoitus mennä toisena päivänä wasalandiaan ja toisena tropiclandiaan. Tyttö tykkää vielä käydä vesiliukumäissä jne.. Eli onko ne vesiliukumäet tarkoitettu ihan pienille?? vai viihtyykö niissä vielä 14 vuotiaskin?
Entäs wasalandia? aiemmista keskusteluista luin että se olisi enemmän vain pienille jos joku viitsis niin voisiko laittaa että mitä siellä on semmosta mikä käy 14 vuotiaalle?? tyttö tykkää hyppi trampalla ja muutenkin tehdä kaikkea!
KIITOS JOS JOKU VASTAA!! JOS EI VIITSI NI EES JOHONKIN JOS VASTAISI!! ;)
Tropiclandia!!
5
1035
Vastaukset
- azddab
Tropiclandia OK, liukumäet on aikuisillekin. Mutta Wasaölandiassa ei ole 14-vuotiaalle paljoa mitään.
- sieltää..
oltiin kaksi yötä hotellissa ja ekana päivänä koko päivä wasalandiassa ja viihtyi 14 vuotias tosi hyvin käytiin kattomassa tropiclandiaa ja annettiin tytön valita et wasa vai tropiclandia vai wasalandiaan ja halusi mennä wasalandiaan,, siellä oltiin sitten kumpanakin päivänä klo11-19 ja sinä päivänä kun piti lähteä ni sanottiin tytölle että 5 tuniks saa mennä tropiclandiaan! no tyttö ei viihtyny sielä kun 2 tuntia oli niin tylsiä vesiliukumäkiä... liian loivia :/
- Marcuss
sieltää.. kirjoitti:
oltiin kaksi yötä hotellissa ja ekana päivänä koko päivä wasalandiassa ja viihtyi 14 vuotias tosi hyvin käytiin kattomassa tropiclandiaa ja annettiin tytön valita et wasa vai tropiclandia vai wasalandiaan ja halusi mennä wasalandiaan,, siellä oltiin sitten kumpanakin päivänä klo11-19 ja sinä päivänä kun piti lähteä ni sanottiin tytölle että 5 tuniks saa mennä tropiclandiaan! no tyttö ei viihtyny sielä kun 2 tuntia oli niin tylsiä vesiliukumäkiä... liian loivia :/
Eiks siellä ulkona oo pari sellasta kohtuullisen jyrkkääkin mäkeä? En tosin itse ole siellä käynyt, mutta kuvista päätellen...
Alkukesällä tuli tyypättyä Agia Napan Waterworldissä muutamia tosi tiukkoja mäkiä. Menkää sinne, lupaan, ettei tyttö valita, että on liian loivia ;) - ........
Marcuss kirjoitti:
Eiks siellä ulkona oo pari sellasta kohtuullisen jyrkkääkin mäkeä? En tosin itse ole siellä käynyt, mutta kuvista päätellen...
Alkukesällä tuli tyypättyä Agia Napan Waterworldissä muutamia tosi tiukkoja mäkiä. Menkää sinne, lupaan, ettei tyttö valita, että on liian loivia ;)kyllä mekin luultiin että siellä olis jyrkkiä liukumäkiä kun mainoksista ja sielt portin ulkopuolelta katottiin niin näytti tosi hyviltä mut eipä ollut.. ja sekin mmitä mainostetaan seliukumäki mis on " hirviön pää " ni sekin oli parempi vaikkei sekään mikään hyvä:D
- 237
Tropiclandiassa on 14 vuotiaille kivoja mäkiä,,mutta wasalandiassa jotkut laiteet olivat rikki kun käytiin ja aika pienille tarkoitettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625