Kokeilkaa rakkaat ihmiset esim. akupunktiota allergiasta pääsyyn. Psyykatkaa itsenne siihen että pääsette eroon allergioistanne. itse onnistuin akupainantahoidoilla sekä altistuksella ja nyt on hevonen. koira ym karvaista ystävää. Vaihtoehtolääketiede vahvistaa omaa puolustusta ja huippujuttu. Hoito maksoi....mutta eipä tarvita enää lääkkeitä...selvittäkää asiaa...... aina on mahdollisuuksia on vain huomattava ne....
allergiasta eroon
8
1067
Vastaukset
- uskaltauduit kokeilemaan!
Olen yrittänyt sitä täällä palstalla monelle sanoa, mutta onpa tainnut mennä kuuroille korville. Lääkärin sana on Suomessa laki, hyvä niin tietysti tiettyyn rajaan asti, mutta kun vaihtoehtojakin on... Kuinkahan moni on lopettanut eläimensä turhaan!?
- Almiira
minäkin käytin satavuotta sitten teldanexia, ei koskaan auttanut, kun on näitä lastenlääkkeitä... Joillakin saattaa muutenkin allergiat helpottua iän myötä, siksi pidän tuota hieman rahankeräyksenä.
- akupukuntiotako?
rahankeräyksenäkö muka? No jo on aikoihin eletty! Se on vuosituhansia vanha lääketiede, joka on rantautunut nyt kunnolla myös Suomeen ja jota yhä useammat opiskelevat ihan tosissaan. Olen saanut siitä apua yhteen jos toiseenkin vaivaan ja valitettavasti saanut moniin ns. pikkuongelmiin paljon enemmän apua kuin länsimaisesta lääketieteestä, yhtään toki väheksymättä sitä, molemmissa hyvät puolensa. Apua olen saanut akusta esim. polvi- ja selkävaivoihin, allergioihin, kuukautisongelmiin, poskiontelontulehduksiin, närästykseen ym. Jos kaikki on lumetta, niin lume on kyllä tosi tehokas! AKupunktio ei todellakaan ole rahastusta, vaan hyvä hoito moneen ongelmaan.
- ei enää nasonexia
Rahastuksestahan on lääkärissäkin käynti, kalliit lääkkeet ja kaupan päälle saa vielä sivuvaikutuksia tai muita obgelmia. Jokaisen on palkka saatava ja taustalla voi olla tosi kallis koulutus. Pitää uskaltaa kokeilla muutakin.
- korvien väliä..
Sitä tuota korvien väliä ja fysiikkaa voi hoitaa ilman kalliita lumehoitojakin - ihan ilmaiseksi. Senkun alkaa tekemään terveellisiä asioita (ruokaa, liikuntaa yms.) ja lakkaa hössöttämästä allergioiden ja muiden sairauksien kanssa. Niin minä olen pärjännyt koirineni ja muineen.
- Mä tiedän
Akupunktio, suolahuonehoidot yms. eivät kuulu lumehoitoihin. Ota selville lääketieteellisistä tutkimuksista löytyy lumeihmisillekkin tietoa niin laajenee tuo tietopuolikin samalla. Ei luuloa vaan tutkittua tietoa.
- Hyvä homma
...näit että "puree" sun vaivoihin ja oliko perinteistä kiinalaista?
- heti mutta hitaasti
riippuen tietysti vaivasta. Sen, tehoaako hoito vai ei, huomaa aika nopeasti, ehkä n. 2-4 kerran jälkeen, mutta hoito vaikuttaa monesti pitkään, jopa kuukausia hoidosta eteenpäin. Riippuen vähän, mikä vaiva ja kuinka hoito on onnistunut. Itselläni esim. hengitysoireet lakkasivat kokonaan 2 kerran jälkeen, kun taas hajusteyliherkkyytteni paraneminen on vaatinut vuosia ja vieläkin on rippeitä jäljellä, tosin olo on nyt huomattavasti helpompi!
Hoidon tulee olla perinteistä kiinalaista, jotta siitä olisi iloa pitkäksi aikaa. Kiinalainen lääketiede on tosi monimutkainen järjestelmä ja vaatii vuosien opiskelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1257513Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937224Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit287149Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t656296Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t66040Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1005642Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465448Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa665285Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus445168Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset304943