Kolmården

Päivässä?

Onko kukaan käynyt ko. paikassa että aamulla Tukholmas laivasta ulos päivä puistossa ja sitten illalla laivalle ja kotiin?

Matka noin 150 km siellä ruottin maalla pitääkö varata tyyliin "monta tuntia" tuolle matkalle?

Ymmärrän kyllä että siellä saa kulumaan kaksikin päivää, mutta kun joskus nuorisos esintyy asennetta että:"lähetään jo kotiin" vaikke olla ees perillä.

Ja montako tuntia teidän perheellä meni puistos kun rauhas kiersitte?

Muita kokemuksia!

KIITOS!!!

nimm. lomasuunnitelmat HUKASSA!

2

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei tuollaisessa aikataulussa ole palkoa tolkkua, vaikka molemmat varustamotkin moisia bussipaketteja kauppaavatkin. Mielestäni aika vähäiseksi jää rento oleminen ikäänkuin olisi lomalla, vaan pitää suunnilleen juosta houkutuksesta toiseen.

      Olen käynyt Kolmårdenissa, koko päivä menee ihan kevyesti, etenkin kun tsekkaa delfiinishown ihan huolella ja heittää safaripuiston omalla autolla, varsin jänskää. ;)

    • kuluu

      Turun paatilta ja paatille ehtii tehdä reissun, paluumatkalla kannattaa huomioida, että liikenne saattaa tahmata iltapäivällä Södertäljessä.
      Mutta se itse asia, eli päivän siellä saa kulumaan hyvin ja itse oltiin bussireisulla ja aamusta oli pitkä jono safaripuistoon (josta 1/3 autoista suomenkilpisiä => suoraan laivalta?) ja hyvin ehdittiin turkkuuseen menevään paattiin takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe