Pukeudutko..

Sanin

Sään vai kalenterin mukaan ;)

17

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buttiska

      Jos näin kesällä ompi kylmä päivä niin emmä nyt sentään toppavaatteita laita.
      Mutta en topissakaan silloin kulje.

      Eli tilanteen mukaan.
      Ihimisten ilmoilla yritän laittaa fiksut vaatteet mutta mökillä saakin kulkea vaikka isännän talvipompassa vuodelta -70.
      Siis jos on kylmä.

      • .. olen, ja kuinka ollakaan kiinnitän usein huomioo,
        etekin vähäpukeisiin miehiin; shortsit ja t-paita kesäkuukausina,
        oli kuinka 'holotna' tahansa ;)


      • Buttiska
        Sanin kirjoitti:

        .. olen, ja kuinka ollakaan kiinnitän usein huomioo,
        etekin vähäpukeisiin miehiin; shortsit ja t-paita kesäkuukausina,
        oli kuinka 'holotna' tahansa ;)

        Mun mies on just tuollanen,aina sen on kuuma ja talvellakin tarkenee jollain t-paidalla.
        Mä sitten motkotan sille että yrittäis olla niinku ihmiset...
        Eli ei nyt aivan shortseja tammikuussa pitäisi.

        Jännä juttu kun joskus kattoo ikkunasta (vaikkapa nyt kun oltiin hotskus lomalla) että mimmonen sää on,kylmä vai lämmin.
        Siis tarkkailee mitä ihmisillä on päällään.
        Vaikea saada osviittaa kun toisilla on sarkahousut,karvatakki ja pipo sekä kumpparit
        toisilla taas toppi,hame ja sandaalit.

        Ota ny sitte selvää tarkeneeko vai ei...


      • Buttiska kirjoitti:

        Mun mies on just tuollanen,aina sen on kuuma ja talvellakin tarkenee jollain t-paidalla.
        Mä sitten motkotan sille että yrittäis olla niinku ihmiset...
        Eli ei nyt aivan shortseja tammikuussa pitäisi.

        Jännä juttu kun joskus kattoo ikkunasta (vaikkapa nyt kun oltiin hotskus lomalla) että mimmonen sää on,kylmä vai lämmin.
        Siis tarkkailee mitä ihmisillä on päällään.
        Vaikea saada osviittaa kun toisilla on sarkahousut,karvatakki ja pipo sekä kumpparit
        toisilla taas toppi,hame ja sandaalit.

        Ota ny sitte selvää tarkeneeko vai ei...

        ..mä muuten tiesin yhden persoonan; miehen..
        Se kun otti duunihaalarit pois, ja lähti kotiin/pubiin,
        veti takin vatsansa peitoksi auki reuhottamaan; ei edes
        t-paitaa, eikä nimittäin ollu kesä ;)


    • vilukintun on pakko pukeutua sään mukaan..Viime viikolla oli vielä villasukat följyssä..:)

      • ..tarvis vaatii, mä en luovu töppösistä koko kesänä ;)


    • jpntar

      Ole vähän sama juttu..:)..Joten, kun kesässä ollaan niin shortsit jalkaan.
      :)

      • Ei kait toppia sentään, jos aurinko piilossa;
        ja kolea sadetuuli tuivertaa.. :)


    • Sään mukaan

      Aikoinaan armeijassa mentiin kalenterin mukaan ja minusta se ei oikein toiminut :)

      • ..nykyisin kait kunnon varusteet
        kuitenkin.
        Ettei nuoret enää toivottaasti paleltumisvammoja saa.


    • tätsä

      mitä mieli tekee..mut kai siihen myös sää alitajuntasesti vaikuttaa....vihaan vaateostoksilla oloa....oon tällanen poitsu/mummeli...farkut..ja silleen...

      • ..yleensä parhaat vaateostokset löytyykin, kun ei
        vartavasten etsi mitään :)


    • mies40+

      ... mukaan. Kesällä shortsit ja t-paita. Sateella reilusti uudet punaiset kontio kumisaappaat ja sateenvarjo. Pakkasella pipo korvilla.

      • ..niitä kontio kummareita saa punaisinakin..
        Tahtoo sellaset ;))


      • mies40+
        Sanin kirjoitti:

        ..niitä kontio kummareita saa punaisinakin..
        Tahtoo sellaset ;))

        ..tarkista, että tuotelapussa lukee Classic. Ne ovat vahvempaa mallia. Kyllä ne tosiaan on niin pirtsakat kumpparit, että niihin melkein rakastuu ;-)


      • olet_hankkinut
        Sanin kirjoitti:

        ..niitä kontio kummareita saa punaisinakin..
        Tahtoo sellaset ;))

        punaiset kontiot, kysyy utelias.


      • olet_hankkinut kirjoitti:

        punaiset kontiot, kysyy utelias.

        ..ole :)
        On vielä tosi hyvät 'vanhat' lyhempivartisetkin.
        Mutta kun syys ja loskakelit taas joskus tulee,
        palailen sitte punaisten kontioiden etsintään..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe