Sään vai kalenterin mukaan ;)
Pukeudutko..
17
1199
Vastaukset
- Buttiska
Jos näin kesällä ompi kylmä päivä niin emmä nyt sentään toppavaatteita laita.
Mutta en topissakaan silloin kulje.
Eli tilanteen mukaan.
Ihimisten ilmoilla yritän laittaa fiksut vaatteet mutta mökillä saakin kulkea vaikka isännän talvipompassa vuodelta -70.
Siis jos on kylmä... olen, ja kuinka ollakaan kiinnitän usein huomioo,
etekin vähäpukeisiin miehiin; shortsit ja t-paita kesäkuukausina,
oli kuinka 'holotna' tahansa ;)- Buttiska
Sanin kirjoitti:
.. olen, ja kuinka ollakaan kiinnitän usein huomioo,
etekin vähäpukeisiin miehiin; shortsit ja t-paita kesäkuukausina,
oli kuinka 'holotna' tahansa ;)Mun mies on just tuollanen,aina sen on kuuma ja talvellakin tarkenee jollain t-paidalla.
Mä sitten motkotan sille että yrittäis olla niinku ihmiset...
Eli ei nyt aivan shortseja tammikuussa pitäisi.
Jännä juttu kun joskus kattoo ikkunasta (vaikkapa nyt kun oltiin hotskus lomalla) että mimmonen sää on,kylmä vai lämmin.
Siis tarkkailee mitä ihmisillä on päällään.
Vaikea saada osviittaa kun toisilla on sarkahousut,karvatakki ja pipo sekä kumpparit
toisilla taas toppi,hame ja sandaalit.
Ota ny sitte selvää tarkeneeko vai ei... Buttiska kirjoitti:
Mun mies on just tuollanen,aina sen on kuuma ja talvellakin tarkenee jollain t-paidalla.
Mä sitten motkotan sille että yrittäis olla niinku ihmiset...
Eli ei nyt aivan shortseja tammikuussa pitäisi.
Jännä juttu kun joskus kattoo ikkunasta (vaikkapa nyt kun oltiin hotskus lomalla) että mimmonen sää on,kylmä vai lämmin.
Siis tarkkailee mitä ihmisillä on päällään.
Vaikea saada osviittaa kun toisilla on sarkahousut,karvatakki ja pipo sekä kumpparit
toisilla taas toppi,hame ja sandaalit.
Ota ny sitte selvää tarkeneeko vai ei.....mä muuten tiesin yhden persoonan; miehen..
Se kun otti duunihaalarit pois, ja lähti kotiin/pubiin,
veti takin vatsansa peitoksi auki reuhottamaan; ei edes
t-paitaa, eikä nimittäin ollu kesä ;)
vilukintun on pakko pukeutua sään mukaan..Viime viikolla oli vielä villasukat följyssä..:)
- jpntar
Ole vähän sama juttu..:)..Joten, kun kesässä ollaan niin shortsit jalkaan.
:) - Sään mukaan
Aikoinaan armeijassa mentiin kalenterin mukaan ja minusta se ei oikein toiminut :)
..nykyisin kait kunnon varusteet
kuitenkin.
Ettei nuoret enää toivottaasti paleltumisvammoja saa.
- tätsä
mitä mieli tekee..mut kai siihen myös sää alitajuntasesti vaikuttaa....vihaan vaateostoksilla oloa....oon tällanen poitsu/mummeli...farkut..ja silleen...
- mies40+
... mukaan. Kesällä shortsit ja t-paita. Sateella reilusti uudet punaiset kontio kumisaappaat ja sateenvarjo. Pakkasella pipo korvilla.
- mies40+
Sanin kirjoitti:
..niitä kontio kummareita saa punaisinakin..
Tahtoo sellaset ;))..tarkista, että tuotelapussa lukee Classic. Ne ovat vahvempaa mallia. Kyllä ne tosiaan on niin pirtsakat kumpparit, että niihin melkein rakastuu ;-)
- olet_hankkinut
Sanin kirjoitti:
..niitä kontio kummareita saa punaisinakin..
Tahtoo sellaset ;))punaiset kontiot, kysyy utelias.
olet_hankkinut kirjoitti:
punaiset kontiot, kysyy utelias.
..ole :)
On vielä tosi hyvät 'vanhat' lyhempivartisetkin.
Mutta kun syys ja loskakelit taas joskus tulee,
palailen sitte punaisten kontioiden etsintään..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683