Yritä Jari kiinnostua OIKEASTI naisfaneistasi! Pettyneenä kun kaikki olikin teeskentelyä rahastuksen takia. Sinussa OLI karismaa ja kaikkea, mutta ei enää. Valitettavasti!
Jarille pienet terveiset
14
3080
Vastaukset
- Ikuinen fani
Ei Jarin karisma, laulutaito ja valloittava lavaesiintyminen ole minnekään kadonneet.
Hän on kiinnostunut koko yleisöstä ja kohtelee kaikkia tasapuolisesti.
Outoa, että joku vaatii erikoiskiinnostusta itselleen.
Hyvää keikkakesää Jarille!- fanittaja..
...niin että fanit suorastaan kilpailivat Jarzan huomiosta, kuka enemmin sai huomiota... kerskuttiin että "meillä" on jotain..ja sitten muut fanit olivat toistensa niskassa heh,heh ja vielä kerran heh. Huomiota tai ei.. sillä ei ole mitään merkitystä loppupelissä. Kaikille kuulijoille tuo laulaa....
- maxu1
fanittaja.. kirjoitti:
...niin että fanit suorastaan kilpailivat Jarzan huomiosta, kuka enemmin sai huomiota... kerskuttiin että "meillä" on jotain..ja sitten muut fanit olivat toistensa niskassa heh,heh ja vielä kerran heh. Huomiota tai ei.. sillä ei ole mitään merkitystä loppupelissä. Kaikille kuulijoille tuo laulaa....
aina suomen parhain ja karismaattisin artisti. Jari kohtelee kaikkia fanejaan hyvin. jos joku luulee, ettei häntä huomioida keikoilla,niin on väärässä.vaikka Jari katsookin jotain toista enemmän kuin toista,niin ei se sitä tarkoita, etteikö hän olisi muista kiinnostunut.
- VALKEAA UNELMAA
jari huomaa kyllä !
- ihanan hetken kokenut
kun jari katsoo syvälle silmiin niin kyllä tytöllä on vaikee olla niin pitkä ja ihana katse
- Lisbet
ihanan hetken kokenut kirjoitti:
kun jari katsoo syvälle silmiin niin kyllä tytöllä on vaikee olla niin pitkä ja ihana katse
....silmiin katsonut..vaikka eturivissä oon konsertissa joskus istunut..liekö vika pärstässä??
- ei oo totta
Lisbet kirjoitti:
....silmiin katsonut..vaikka eturivissä oon konsertissa joskus istunut..liekö vika pärstässä??
uskomatonta , vai ei oo kattonu silmiin
- Leilaliina
Mitä ihmeen kiinnostusta kaipaat? Minusta ainakin Jari kohtelee meitä naisfaneja kuten kaikkia muitakin fanejaan hyvin.
Et kai nyt tosissasi kuvittele, että kukaan jaksaa kiinnostua mistään, jos ympärillä pyörii hysteerisiä ihmisiä koko ajan massoittain! Miksi ihmeessä Jaria ja muita julkkiksia ei jätetä rauhaan?- rauhaa jarille
jari kohtelee kaikkia hyvin ei moittimista no onhan se tosi että julkkiksia ei jätetä rauhaan!
- EURO
miten sen jarin pitäisi kiinnostua?jarissa on karismaa ja paljon muutakin
kyllä jari huomaa faninsa varmasti ei ole koskaan jättänyt kylmäksi ketään!!!jos susta tuntuu että on ollut rahastusta koko touhu niin miksi lyykkäät rahas semmoseen paikkaan !!- brunetti28
kyllä jari huomaa naisfaninsa aivan varmasti eikä katsele kyllä seinään.
mikä teitä oikein vaivaa kun teidän pitää olla niin katellisia. minä ainakin käyn kuuntelemassa jarin ihanaa ääntä enkä katsomassa että katsooko jari minua vai ei tai huomaako se ollenkaan minua... - koskee kun hän katsoo
brunetti28 kirjoitti:
kyllä jari huomaa naisfaninsa aivan varmasti eikä katsele kyllä seinään.
mikä teitä oikein vaivaa kun teidän pitää olla niin katellisia. minä ainakin käyn kuuntelemassa jarin ihanaa ääntä enkä katsomassa että katsooko jari minua vai ei tai huomaako se ollenkaan minua...jari ei taka seiniä kahtele
ja jari kyllä huomaa yleisönsä
jos se nyt on kattonut jotain niin ihanaahan se vain olisi:) - brunetti28
koskee kun hän katsoo kirjoitti:
jari ei taka seiniä kahtele
ja jari kyllä huomaa yleisönsä
jos se nyt on kattonut jotain niin ihanaahan se vain olisi:)ei kattele seiniä ei yleisöä se meidän kunkku vaan katselee:=)
- anskuliini
jari ei teeskentele vaan esiintyy aidosti ja ihanasti
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978