härkämies, seksi ja läheisyys

Nimetön

MInulla on ollut ns. seksisuhde härkämiehen kanssa jo joitain kuukausia. Seksi on hyvää, hän on kovin huomioonottavainen partneri, MUTTA; minkäänlaista läheisyyttä=hellyyttä hän ei siedä. LÄhellä ei saa seksin jälkeen olla, hän pakenee eikä hän pidä koskettelusta. Suhteemme ei todennäköisesti koskaan muutukaan tämän syvällisemmäksi, mutta itse kovinkin hellyydenkipeänä rapuna kaipaan myös sitä fyysistä läheisyyttä, eikä pelkkää seksiä.. Onko tämä kovin tyypillistä käyttäytymistä härkämiehille? Onko läheisyys kirosana? Kiitos vastauksista!

15

5851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --- :)

      Ominaista on Härälle tuo läheisyyden näyttäminen, jos on rakastunut Härkä niin kyllä näyttää tunteensa, kunhan tietää toisen tunteet olevan samalla aaltopituudella.

      Joten vakuuta hänelle että olet luottamuksen arvoinen. Kyllä hän tulee syliisi jos on tunteita sua kohtaan.

    • nainen vastaa

      ei pahalla, mutta sanot olevasi seksisuhteessa, joten mitä sitten oletit, kun ryhdyit siihen? todennäköisesti mies pitää sinua vain panonaan silloin, kun tekee mieli tavataan. hellyys tietty kuuluu seksisuhteeseenkin, mutta harvoin se merkitsee sen enempää kuin läheisyyttä se seksin aikana tai jälkeen. mies ei varmastikaan ole edes aikonut nostaa seksisuhdettanenn seurustelu asteelle. voithan nyt kysyä häneltä vakavammasta, mutta todennäköisesti hän lähtee uutta metsästämään.

      valitettava tosi asia se-suhteista. naiset haluaa enemmän, miehet tyytyvät vain seksiin, kun eivät seurustella halua. en yleistä enkä sinuakaan tunne, tämä vain tuli mieleen tästä.

      • kirjoittaja

        puhunutkaan mistään vakavasta seurustelusta vaan fyysisen läheisyyden puuttumisesta seksisuhteessa. Vaivautuisitte edes lukemaan viestin ennen kuin huudatte jo takaisin, sama pätee kuuntelemiseen.


      • aloittaja

        Niin, siis en oletakaan suhteen muuttuvan tästä vakavammaksi, enkä sitä kaipaakaan. Seksi on hyvää ja se riittää, vaan sitä ihmettelin, miten seksin aikana voi kosketella vaikka miten, vaan seksin jälkeen mies on kylmä kuin kivi, ei siedä minkäänlaista läheisyyttä. Se on kovin suuri ristiriita--->seksin aikana on huomaavainen, mutta sitten loppuu se huomaavaisuus.. Vaikka tietää, että tykkäisin olla lähellä. En minä hänessä roiku tms.


      • Aviovaimo.
        aloittaja kirjoitti:

        Niin, siis en oletakaan suhteen muuttuvan tästä vakavammaksi, enkä sitä kaipaakaan. Seksi on hyvää ja se riittää, vaan sitä ihmettelin, miten seksin aikana voi kosketella vaikka miten, vaan seksin jälkeen mies on kylmä kuin kivi, ei siedä minkäänlaista läheisyyttä. Se on kovin suuri ristiriita--->seksin aikana on huomaavainen, mutta sitten loppuu se huomaavaisuus.. Vaikka tietää, että tykkäisin olla lähellä. En minä hänessä roiku tms.

        Tämä asia on hyvin tuttu meilläkin,ennen rakastelua ja rakkastelun aikana saa tehdä mitä vaan vaikka repii munapussit irti,hän nauttii,mutta kun on huippu saavutettu häneen ei saa vähään aikaan hipaistakkaan,kun ihmettelin kummaa tapaa,hän kertoi että iho on vielä niin eroottisessa tilassa,ettei siedä kosketustakaan koska se tuntuu niin"pahan hyvältä"???Olotilaa kestää noin 10-20min,sen jälkeen kaikki taas ok.Olemme vasta avioon mennyt pari,ja hellyyttä ja rakkautta pitäis olla todellakin,mutta hän on ollut samanlainen alusta saakka.Älkää ihmetelkö asiaa vaan oppikaa tuntemaan toisenne mitä erikoisemmatkin jutut,niin ei tule turhaa eripuraa varsinkaan pysyvissä parisuhteissa,ammotekkin "pelkässä"sexisuhteessa.


      • Nimetön
        Aviovaimo. kirjoitti:

        Tämä asia on hyvin tuttu meilläkin,ennen rakastelua ja rakkastelun aikana saa tehdä mitä vaan vaikka repii munapussit irti,hän nauttii,mutta kun on huippu saavutettu häneen ei saa vähään aikaan hipaistakkaan,kun ihmettelin kummaa tapaa,hän kertoi että iho on vielä niin eroottisessa tilassa,ettei siedä kosketustakaan koska se tuntuu niin"pahan hyvältä"???Olotilaa kestää noin 10-20min,sen jälkeen kaikki taas ok.Olemme vasta avioon mennyt pari,ja hellyyttä ja rakkautta pitäis olla todellakin,mutta hän on ollut samanlainen alusta saakka.Älkää ihmetelkö asiaa vaan oppikaa tuntemaan toisenne mitä erikoisemmatkin jutut,niin ei tule turhaa eripuraa varsinkaan pysyvissä parisuhteissa,ammotekkin "pelkässä"sexisuhteessa.

        Samaa mieltä. Härkämiehenä voin sanoa näin. Minä itse olen huomannut saman asian eli tuo herkkyys aktin jälkeen pitää paikkansa.


    • Näinkös?

      Olisko varattu? Tai just eronnut? Ne käyttäytyvät noin. Ovat niin hajalla.

      • Nimetön

        erosta on aikaa hieman reilu vuosi, onko se "just eronnut" vai, sitä vaikea sanoa, kun jokainen toipuu omassa tahdissa...


    • Nimetön

      Olen ollut useamman vuoden härkämiehen kanssa seksisuhteessa. Olen kanssasa aivan samaa mieltä - seksi on loistavaa ja upeaa. Juuri sellaista mitä aikuisten ihmisten seksi parhaimillaan vain voi olla! Mutta EI MUUTA...
      Ei läheisyyttä minkäänlaista!
      Noh, kysyn itseltäni monesti kuten nytkin..
      miksi jatkan suhdetta!! Tuntuu että meihin kumpaankin sattuu tällä hetkellä ihan vietävästi!!!

      • aloittaja

        tämän viestiketjun kun aloitin yli kuukausi sitten, olin ihmeissään ja hämillään, että mitä pitäisi oikein tehdä- Seksi oli loistavaa, jumalattoman nautinnollista tämän härkämiehen kanssa, vaan päätin, että vaikken mitään parisuhdetta itsekään kaipaa, minulla on oikein vaatia myös sitä hellyyttä ja kosketusta ja päädyin lopettamaan "suhteen". Nyt olen tässä vähän ihmeissään ollut, kun hän kuitenkin toistuvasti ottaa yhteyttä ja olisi valmis jatkamaan niin kuin ennen, mutta minulle se ei riitä.


      • Nimetön
        aloittaja kirjoitti:

        tämän viestiketjun kun aloitin yli kuukausi sitten, olin ihmeissään ja hämillään, että mitä pitäisi oikein tehdä- Seksi oli loistavaa, jumalattoman nautinnollista tämän härkämiehen kanssa, vaan päätin, että vaikken mitään parisuhdetta itsekään kaipaa, minulla on oikein vaatia myös sitä hellyyttä ja kosketusta ja päädyin lopettamaan "suhteen". Nyt olen tässä vähän ihmeissään ollut, kun hän kuitenkin toistuvasti ottaa yhteyttä ja olisi valmis jatkamaan niin kuin ennen, mutta minulle se ei riitä.

        ....elelen suhteen loppua varmasti nyt!
        Kuvioihin tuli toinenkin nainen...
        Hän pitäköön nyt hyvänä tuota komeata härkämiestä! Hetken...

        Yritän kovettaa mieleni - sillä tiedän miehen ottavan yhteyttä myöskin minuun sen jälkeen kun ko.suhde on loppu....niin on käynyt monetmonituiset kerrat.
        Eli nyt käydään uusia haasteita kohti - eikös vain????


      • Saat luuseris takaisin!!!!
        Nimetön kirjoitti:

        ....elelen suhteen loppua varmasti nyt!
        Kuvioihin tuli toinenkin nainen...
        Hän pitäköön nyt hyvänä tuota komeata härkämiestä! Hetken...

        Yritän kovettaa mieleni - sillä tiedän miehen ottavan yhteyttä myöskin minuun sen jälkeen kun ko.suhde on loppu....niin on käynyt monetmonituiset kerrat.
        Eli nyt käydään uusia haasteita kohti - eikös vain????

        Tää suhde on henkinyt jo loppuaan yli puoli vuotta.Ilmoita vaikka tällä palstalla koska olet vastaanottamassa miestä,minä ole saanut hänestä jo enemmän kun tarpeekseni,mut kun saatanan pöljä ei puhetta usko,tänään viimeksi meinasin roudata sen vähät kamppeet pihalla ja miehen perässä,ei se ulkonäkö korvaa ihmistapoja,kaikki halukkaat naiset ketkä haluaa itselleen komeen härkä-miehen ilmoittakaa,niin tuon ton komistuksen välillä teillekin loisimaan....


      • Apuva...
        Saat luuseris takaisin!!!! kirjoitti:

        Tää suhde on henkinyt jo loppuaan yli puoli vuotta.Ilmoita vaikka tällä palstalla koska olet vastaanottamassa miestä,minä ole saanut hänestä jo enemmän kun tarpeekseni,mut kun saatanan pöljä ei puhetta usko,tänään viimeksi meinasin roudata sen vähät kamppeet pihalla ja miehen perässä,ei se ulkonäkö korvaa ihmistapoja,kaikki halukkaat naiset ketkä haluaa itselleen komeen härkä-miehen ilmoittakaa,niin tuon ton komistuksen välillä teillekin loisimaan....

        Hmmm....nyt pitäisi lukea kunnolla tekstiä.
        Kuten tuolla aikaisemminkin kehoitetaan.
        En missään nimessä ottaisi miestä kotiini
        "asumaan" - jos olen Hänen kanssaan seksisuhteessa!!!!

        Suhteet ja suhteet pitäisi nyt erottaa :)) !!!


      • Minä"hullu"annoin...
        Apuva... kirjoitti:

        Hmmm....nyt pitäisi lukea kunnolla tekstiä.
        Kuten tuolla aikaisemminkin kehoitetaan.
        En missään nimessä ottaisi miestä kotiini
        "asumaan" - jos olen Hänen kanssaan seksisuhteessa!!!!

        Suhteet ja suhteet pitäisi nyt erottaa :)) !!!

        No en minä arvannut että se nyt pysyvästi majoittuu mun kotiin,ajattelin suhdetta kans vaan sellaiseksi,sexi suhteeksi.Mutta perskatti vieköön kun en saa häntä pois kotooni,kaikkeni olen yrittänyt,niin hyvällä kun"pahallakin"ei auta ei,Sexikään ei enää pelaa,siis minä en halua enää häntä siinäkään mielessä,voi kun sais jostain sen viisaan neuvon millä saan häädettyä tän ihanan"härän"pois kotooni,auttakaa hyvät "ystävät"omasta mielestäni olen jo kaikkeni tehnyt,mitä enemmän yritän saada häntä lähtemään,sitä tiukemmin hän tarttuu minuun.


      • Jycce-Boi
        Minä"hullu"annoin... kirjoitti:

        No en minä arvannut että se nyt pysyvästi majoittuu mun kotiin,ajattelin suhdetta kans vaan sellaiseksi,sexi suhteeksi.Mutta perskatti vieköön kun en saa häntä pois kotooni,kaikkeni olen yrittänyt,niin hyvällä kun"pahallakin"ei auta ei,Sexikään ei enää pelaa,siis minä en halua enää häntä siinäkään mielessä,voi kun sais jostain sen viisaan neuvon millä saan häädettyä tän ihanan"härän"pois kotooni,auttakaa hyvät "ystävät"omasta mielestäni olen jo kaikkeni tehnyt,mitä enemmän yritän saada häntä lähtemään,sitä tiukemmin hän tarttuu minuun.

        kehiin ja ihan omasta kokemuksesta. Tuo kiintynyt köriläs, josta ei näköjään löydy mitään hyvää enää; häipyy kyllä kun tasaisesta jaksat hänelle vakuuttaa, että jossain on juuri hänelle sopiva nainen, joka vastaa hänen odotuksiaan ja ettei Teidän suhteenne toimi millään tasolla koskaan enää.
        Mikäkli tiedät että Hän ei ole väkivaltaista sorttia - voit sanoa viettäneesi viikonlopun jonkun menneisyydestä puolitutun miehen kanssa keskustellen ja isomman porukan mukana yhdessä ilakoiden; etkä saa tuota miestä nyt pois mielestäsi.
        SILLOIN siiten minäkin ymmärsin, että elämän on jatkuttava uusissa ympyröissä....
        Toivottavasti helpotus tavalla tai toisella saapuu elämääsi.. ;-)
        Härkamies -64


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      183
      1418
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1127
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1113
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1064
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      937
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      902
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      130
      885
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      99
      870
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      865
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      858
    Aihe