Asunto on 10x30m pohjois-eteläsuuntainen,huoneita 6.Oliko feng-shui uskovaisten mukaan jotenkin noin että viisaus asuu sisäänkäynnistä vasemmalla olevassa huoneessa,tieto sen takana ja arkijärki oikealla ?
Päteekö tämä japanilaisten silkkipaperitalojen oppi myös suomalaiseen hirsitaloon ?
Ja entäs kun olen vasenkätinen niin onko minun tulkittava oppia nurinpäin ?
Missä huoneessa parhaat vibat
löytyisivät ?
4
1281
Vastaukset
- mutteristi
vibat saa vasenkätinen heti eteisessä, jos on oikeakätinen ovi.
Missä ja milloin viimeksi olet nähnyt kahdeksankulmaisen talon?
Lauttasaaren kahvilaa ei lasketa taloksi, kun siinä on ovia ja ikkunoita siellä sun täällä. - sieltä se
löytyy.eti bagua kartta ja sen kanssa alat pähkäilemään,ihan omil aivoilla.
- joulupukki
paskahuusissa
- Avo potilas
Hullujen huoneella tietty
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428