Olen hieronut tässä kauppoja ko. mallista. Hiukan mietityttää auton käyttökustannukset. Auto on museokilvissä, joten verot ja vakuutukset ei päätä huimaa. Mutta miten on huoltojen ja varaosien laita? Muutkin kokemukset autosta kiinnostavat.
Vastaukset 1
- JagV12
Itsellä XJ6 SIII,XJ12 SII ja Daimler DoubleSix SIII,kyllä noihin useimmat huollot/rempat voi tehdä vaikka itse.
Varaosien hinnatkaan eivät ole ihan pilvissä,tosin kalliitakin osia löytyy.
Bensakustannukset ovat kyllä tyyriitä.
Suomesta osia saa ainakin Brittiosista ja Trinagle Motorista miltein mitä vain.
Huoltoja tekee ainakin Laatuvaunu Hollolassa ja Trinagle Motor Turussa.
Kaiken kaikkiaan kyseessä auto joka vaatii aika paljon ennakoivaa huoltoa ja säännöllisiä öljynvaihtoja,mutta sitten onkin huolettomia ja mukavia kilometrejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881404
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1921217- 741039
- 79955
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361841- 62837
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170805Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.210764Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t6729- 91704