Rohkaisuksi kaikille 50+

voi veikko-nen

Olen 30-vuotias nainen ja seurustelen 55-vuotiaan miehen kanssa. Ja kaikille vanhemmille miehille rohkaisuksi: seksi tämän miehen kanssa on aivan ihanaa! Olemme äärimmäisen rakastuneita, läheisiä, oikeat "kyyhkyläiset" ja sängyssä kaikki sujuu loistavasti. Tähän astisen elämäni paras suhde ja parasta seksiä.

Ja on mieskin samaa mieltä, tosin alkaa jo epäilyttää, liekö muisti tehnyt tepposet ja mies ei enää muista nuoruusaikojensa nuoria naisia... Tai sitten vain olen niin hyvä ;)

50

2928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korvesta

ei voisi vähempää kiinnostaa

• tietää

mitä nainen haluu ja ei käytä naista vaan panopuuna!

• enkelitrio

Kyl se yht hyvi voi onnistuu saman ikäisen kans,
        eiks nii.Sen piip sujumine on kyl pal miehen käytöksest kiin.Ei pal huvita panna ....päätäkä
        peiton alle,jos just o märissy esim.lastelaste
        viarailust.PKLE !
        Mut hyväl käytöksel saa ponuksii ja kunno pöllytykse

• kuokkija muualta
        enkelitrio kirjoitti:

eiks nii.Sen piip sujumine on kyl pal miehen käytöksest kiin.Ei pal huvita panna ....päätäkä
        viarailust.PKLE !

vanhemman miehen,joka elää ja hengittää? Sehän olis vanhempi kun mun oma isä,voi kissus sentään!

• enkelitrio
        kuokkija muualta kirjoitti:

vanhemman miehen,joka elää ja hengittää? Sehän olis vanhempi kun mun oma isä,voi kissus sentään!

Ymmärsit yskän!

• kotikiusattu
        enkelitrio kirjoitti:

viarailust.PKLE !

mul kunno pöllytys on sitä et vaimo sanoo,viä ne matto pihal ja pöllyt kunnol.
        Mahroiks sää tarkotta sama?

• tietää kyllä

mitä itse haluaa, ja voi siis todellakin käyttää naista vain panopuuna. Ja nuorta (siis nuorempaa) naista esittelykappaleena ja itsetuntonsa pönkittäjänä.

• enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

mul kunno pöllytys on sitä et vaimo sanoo,viä ne matto pihal ja pöllyt kunnol.
        Mahroiks sää tarkotta sama?

Petivaattei vaa...

• enkelitrio

Palataaks parin kymmenen vuoden pääst asiaan ?
      Kuis hyvin teil menee.Toivottavasti hyvin.Aiotteko tehdä lapsia? Hopihopi.
      En kyl osais kuvitella seurustelua isän ikäisen miehen kanssa.
      Ps.Meilläkin menee ¤#¤%&&%¤ hyvin,vaikka onkin vain 3 vuotta ikä-eroa.Rohkaisuksi miehille,että kyllä
      voitte tyytyä ikäisiinnekin.

• en kattelis

noin suurella ikäerolla. Ehkä siellä rahaa takana.

• aikuinenN

Mahtaakohan olla paukut lopussa, kun tuollaisia kirjoittelee?

• ollessa,

kun noin hyvin menee! Oishan se harmillista jos ei seurusteluvaiheessa sujuis. En kuitenkaan mitenkään usko, että tuo ikä ratkaisee. Paremminkin niin päin, että ikäerosta huolimatta sujuu.
      (Väkisin tulee mieleen, että isäni oli 24 vuotta minua vanhempi.)

• onnesta!

Kaikki eivät koe sitä koskaan.
      Anna muitten miettiä omiaan!
      Ei onnellisuutta almanakalla mitata.

• mies_vm56

kuitenkin vanheta toisiaan arvostaen yhdessä samanikäisen kumppanin kanssa. 25 vuoden ikäerolla se ei oikein onnistu.

• ikäasiat joutavat roskakoppaan

Eikö tärkeämpää ole se, mikä on kummankin kypsyystaso? Mieheni on minua kahdeksan vuotta vanhempi ja hyvin meillä ainakin seksi sujuu.
        Toistensa arvostaminen on kyllä tosi tärkeää.

• öö pitää
        ikäasiat joutavat roskakoppaan kirjoitti:

Eikö tärkeämpää ole se, mikä on kummankin kypsyystaso? Mieheni on minua kahdeksan vuotta vanhempi ja hyvin meillä ainakin seksi sujuu.

sorkkia toisten elämää. Onnellisuus yhdessä ei katso ikää ei lompsan paksuutta.
        No hän kysyi mielipidettä, sanonkin vain sinä tiedät onko aika jäädä vai lähteä.

• mies_vm56

vuotta on ihan eri asia kuin 25 vuotta. Esim. aloittajan tapauksessa tilanne 20 vuoden jälkeen?
        Nainen vireässä keski-iässä ja mies 75v "vanhus".
        Toimiiko?

• tämmöisiä höpisette

tällainenhan ei kuulu normaaliin elämään.

• #nainen50+#

Emmehän ala kadehtimaan, jos joku on onnensa löytänyt. Eihän se hyvä suhde ole ikäerosta kiinni.
      On muutama tuttu pari, joilla ikäeroa parikyt vuotta. Ja sukulaismiestä onnisti,kun viisikymppisenä alkoi seurusteleen alle kolmekymppisen naisen kanssa ja nyt on jälkikasvuakin siunaantunut pari vekaraa lisää, vanhojen päivien iloksi.

Pitää meidän viisikymppisten naisten lähteä liikkeelle ja alkaa katselemaan ``sillä silmällä`` vähä nuorempia kavereita.
      Kyllä siinä alkavat kolotukset unohtuis, tiedä millainen onni ja autuus avautuis.

Mut mistä löytys muualta, kun kapakasta?

• tsemppiä

muille vaikka vähän säälittää iäkäs mies?

• mitä ajattelis, mutta jotenkin tuntuu, että olkoon nyt ikä mikä tahansa, kun on aikuisista kyse, niin annettaisiin ihmisten olla onnellisia keskenään ja pitää toisistaan. Muutenkin välillä tuntuu viileältä suhtautuminen kanssa ihmisiin, niin miksi pitäisi onnellisuuskin kieltää.

• rose*

monasti ottavat huomattavasti nuoremman naisen,

mutta jos itseäni, viisikymppistä ajattelen, niin kyllä kaksvitonen mies aika lapselta tuntuisi,

mutta jokainen tekee oman valintansa.

• *nainen*

Siis kahdella tyttärelläni on oman ikäisensä mies.

Olisi kyllä aika omitusta ollut, jos olisivat aikanaan tuoneet näytille minun-ikäiseni miehen :D:D

Mutta siltikin luulen,että tämä aloitus on provo :(

Äiti ja nainen

• se olisi provo?

Meidän lohdutukseksemmeko? Ettei tarvisi pelätä, että oma jälkikasvu tekee samoin?
        Ei kaikki elä normielämää, onneksi.

• kyllä
        se olisi provo? kirjoitti:

Meidän lohdutukseksemmeko? Ettei tarvisi pelätä, että oma jälkikasvu tekee samoin?
        Ei kaikki elä normielämää, onneksi.

haluaisi, että jälkikasvu tekee noin. Tuskin jälkikasvukaan haluaisi minun noin tekevän. Mutta elämässä sattuu...Miksi murehtia tulevaa...

• ainakin
        kyllä kirjoitti:

haluaisi, että jälkikasvu tekee noin. Tuskin jälkikasvukaan haluaisi minun noin tekevän. Mutta elämässä sattuu...Miksi murehtia tulevaa...

riittävät ihan omat murheet.

• kivat teille

jos vauva kuume yllättää? Sit onkin kiva selittää...minun isi, ei pappa. Nautikaa kuitenkin rakkaudesta ja rakastelusta. Kaikkea hyvää teille!!!

• Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

• Akaton mies

Joo justihin oon Sun kanssa Miljoona samaa mieltä. Soot sellaanen "suoraselekäänen" likka, päättäväänen mutta hyvä syrämeltäs. Harmi ku Sulla on se ukonköriläs vierelläs,hih. No hyvä nuan. terv.seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
        Kovasti tuloo komia ja aurinkoonen päivä pitäs lähtiä pyöräälemähän. Minulla on tualla talliis sellaanen -26 vuoren T-Ford avoautoo laitoon sen eilen käyntihin. Silläki vois käyrä ajelemas tällaasen näin korian suvisunnuntain ratooksi.

• Akaton mies kirjoitti:

Joo justihin oon Sun kanssa Miljoona samaa mieltä. Soot sellaanen "suoraselekäänen" likka, päättäväänen mutta hyvä syrämeltäs. Harmi ku Sulla on se ukonköriläs vierelläs,hih. No hyvä nuan. terv.seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
        Kovasti tuloo komia ja aurinkoonen päivä pitäs lähtiä pyöräälemähän. Minulla on tualla talliis sellaanen -26 vuoren T-Ford avoautoo laitoon sen eilen käyntihin. Silläki vois käyrä ajelemas tällaasen näin korian suvisunnuntain ratooksi.

Kyllä mielelläni kyytiin tuun. Aina voi ajella vaikka se ukko mulla onkin. Sekin tykkäisi toummoisesta kyytistä.

• vain .................

Tässä aloituksessa taitaa olla 50 miehen päiväunesta kyse ?

Mutta saahan niitä unia nähdä,sitä ei kiellä kukaan.

• täällä ......................

Taas vitsailee meille,niinpä luulen minä?

N51

• Pihlaja*

minäkin seurustelin viisikymppisen kanssa hetken. Alku oli yhtä huumaa, kemiat sopivat mainiosti ja seksikin oli taivaallista. Suhteen edetessä alkoi häiritsemään kumppanin kasvoilla näkyvät juonteet, hänen vanhaaikaiset käsityksensä ja hänen tapansa suhtautua minuun. Piti ihan aivottomona pikkukersana jolla ainut arvo oli nuori kroppa jota katselikin kuolaten ja silmät kiiluen. Lisäksi leuhki kavereilleen nuorella naisella jonka oli onnistunut kaatamaan.... Nyt viisikymppisenä kun asiaa ajattelen, niin toivoisin ettei kukaan itseään kunnioittava nuori nainen ala vanhalle miehelle panopuuksi. Ehkä se hetken menettelee seksisuhteena mutta ei pidemmän päälle, niin iso ikäero tuo jo sukupolvien välisen kuilun suhteeseen.

• Sopiva...

Ikä ero miehen ja naisen välillä.??

• Pihlaja*
        Sopiva... kirjoitti:

Ikä ero miehen ja naisen välillä.??

kymmenen vuoden ikäero alkaa olla maksimi.

• Juniperus

Olen huomaavinani vastausviesteissä katkeruutta, jota en ymmärrä. Eihän aloittaja epäillyt tasaikäisten parien mahdollisuuksia.

Onnea teille rakastuneille! Jotkut onnistuvat liitoissaan eri-ikäisten, -kielisten ja -väristen kumppaneiden kanssa; toiset eivät samanikäisten ja samanmaalaistenkaan kanssa.

Teillä voi olla edessänne monia onnellisia vuosia, jopa enemmän kuin useilla samanikäisillä pareilla.

• 50+...

mies.....kenties unelmoiden nuoresta panopuusta.

• minua

ihmetyttää kirjoittajien kanta, kuin he itse olisivat tuossa tilanteessa. Kuka miettii isänsä ikää, ja kuka mitäkin. Kukaan ei tunne tuon tarinan päähenkilöitä, siis minä toivotan ainakin pelkkää hyvää.

• Juniperus
        50+... kirjoitti:

mies.....kenties unelmoiden nuoresta panopuusta.

Millä tavoin minun unelmani kuuluvat keskustelun piiriin, tai mitä sinä niistä tiedät? Ja miksi 25-vuotias on panopuu, mutta 50-vuotias ei?

• ei...
        Juniperus kirjoitti:

Millä tavoin minun unelmani kuuluvat keskustelun piiriin, tai mitä sinä niistä tiedät? Ja miksi 25-vuotias on panopuu, mutta 50-vuotias ei?

enää herätä miehessä sellaista kyltymätöntä himoa kuin nuorempi nainen johtuen vääjäämättömästä kropan vanhenenmisesta. Kiinteys, nuoruus, kimmoisuus... mies on visuaalinen olento joka ajattelee seksiä lakkaamatta. Kulttuurissamme nuori nainen edustaa (vanhemmille)miehille seksiunelmien täyttymystä.

• Juniperus
        ei... kirjoitti:

enää herätä miehessä sellaista kyltymätöntä himoa kuin nuorempi nainen johtuen vääjäämättömästä kropan vanhenenmisesta. Kiinteys, nuoruus, kimmoisuus... mies on visuaalinen olento joka ajattelee seksiä lakkaamatta. Kulttuurissamme nuori nainen edustaa (vanhemmille)miehille seksiunelmien täyttymystä.

Nuori nainen viehättää ketä tahansa, mutta vain harva mies heistä unelmoi. Mieskään ei yleensä valitse pariaan pelkän fysiikan perusteella, ja itse asiassa vain harva mies haluaa epäsymmetriseen vakisuhteeseen.

Joka viitsii vilkaista viisikymppisten naisten seuranhakuilmoituksia, näkee, että myös naiset haaveilevat nuorista miehistä, vaikka kumppanin toiveiän yläraja useimmiten onkin oman iän kohdalla - luultavasti häveliäisyyssyistä.

Kun miehellekin on keksitty vaihdevuodet, olisiko nyt aika huomata naisten viidenkympin villitys?

• voin
        Juniperus kirjoitti:

Nuori nainen viehättää ketä tahansa, mutta vain harva mies heistä unelmoi. Mieskään ei yleensä valitse pariaan pelkän fysiikan perusteella, ja itse asiassa vain harva mies haluaa epäsymmetriseen vakisuhteeseen.

Joka viitsii vilkaista viisikymppisten naisten seuranhakuilmoituksia, näkee, että myös naiset haaveilevat nuorista miehistä, vaikka kumppanin toiveiän yläraja useimmiten onkin oman iän kohdalla - luultavasti häveliäisyyssyistä.

Kun miehellekin on keksitty vaihdevuodet, olisiko nyt aika huomata naisten viidenkympin villitys?

sanoa että naisilla villitys osuu neljän-viidenkympin välille. Silloin nainen on kuumimmillaan ja moni ikäisensä mies pelkää rohkeaa aikuista naista joka tietää mitä tahtoo.

Ehkä naisissakin on niitä jotka haaveilevat poikansa ikäisistä miehistä, mutta suurin osa "etsijöistä" lienee kuitenkin etsimässä ikäistään seuraa.

Väitän että hyvin moni mies unelmoi saavansa nuorta naista, ei siinä ole parinetsinnästä kyse vaan yksinkertaisesti seksuaalista haluista. Vaikka mies hakisikin vakisuhdetta ikäisensä kanssa, se ei estä miestä samaan aikaan unelmoimasta nuoresta lihasta.

• Pihlaja*

kokemuksistani vastauksessani avaajalle.

Silloin aikoinaan kyllä nautinkin siitä kun toiset miehet olivat kateellisia kaverilleni minusta. Kyllä pidin kaveriani vanhana, mutta sehän vain peilasi omaa "erinomaisuuttani" suhteessa, koin olevani vahvoilla valttikorttini, nuoruuteni vuoksi. Turhamaisuuttani ruokittiin. Mies melkein söi kädestäni ja osteli kaikkea mitä halusin. Aikansa se oli makeata.

• Juniperus
        voin kirjoitti:

sanoa että naisilla villitys osuu neljän-viidenkympin välille. Silloin nainen on kuumimmillaan ja moni ikäisensä mies pelkää rohkeaa aikuista naista joka tietää mitä tahtoo.

Ehkä naisissakin on niitä jotka haaveilevat poikansa ikäisistä miehistä, mutta suurin osa "etsijöistä" lienee kuitenkin etsimässä ikäistään seuraa.

Väitän että hyvin moni mies unelmoi saavansa nuorta naista, ei siinä ole parinetsinnästä kyse vaan yksinkertaisesti seksuaalista haluista. Vaikka mies hakisikin vakisuhdetta ikäisensä kanssa, se ei estä miestä samaan aikaan unelmoimasta nuoresta lihasta.

Naisen kiihkein kausi on parikymmentä vuotta myöhemmin kuin miehen, ja sukupuolisesti nuoret miehet ovat siis keski-ikäisen naisen ihannepartnereita. Vastaavasti vanhempi mies voi olla jopa sopivampi sukupuolikumppani nuorelle naiselle kuin samanikäinen malttamaton ja kokematon nuorimies.

Ehkä siinä on syy, miksi näitä suhteita syntyy. Se ei kuitenkaan merkitse, että eri-ikäiset haaveilisivat nuoresta vaimosta tai aviomiehestä, ja ehkäpä näillä seuranhakuilmoituksillakin haetaan useimmiten pelkkää seksiä.

Joskus sukupuolisuhde voi johtaa rakastumiseen, ja suhde muuttuu vakavaksi.

• rakastunut <3 <3
        Pihlaja* kirjoitti:

kokemuksistani vastauksessani avaajalle.

Silloin aikoinaan kyllä nautinkin siitä kun toiset miehet olivat kateellisia kaverilleni minusta. Kyllä pidin kaveriani vanhana, mutta sehän vain peilasi omaa "erinomaisuuttani" suhteessa, koin olevani vahvoilla valttikorttini, nuoruuteni vuoksi. Turhamaisuuttani ruokittiin. Mies melkein söi kädestäni ja osteli kaikkea mitä halusin. Aikansa se oli makeata.

niinkuin ``aloittaja`` kertoi olevansa ystävänsä kanssa, niin ei siinä pienet juonteet mitään merkkaa, ja nehän lisää vain miehen charmia.

Mutta sinä Pihlaja*, kuten annat ymmärtää, ruokit silloin suhteellasi vain omaa turhamaisuuttasi.

Oletko nyt kateellinen ja katkera ja alkaa kaduttaa.
        Eikö enää kukaan syö kädestäsi.

Rakkaudesta et maininnut sanaakaan!!!

Jospa mies huomasi pinnallisuutesi ja ahneutesi lahjoihin ja alkoi pitää sinua tietyntyyppisenä naisena, nimittelyineen.

Eihän tuo ikäero mitenkään tavaton ja harvinainen ole, 2000-lukuahan jo eletään.

Ihmettelen kun miehetkin täällä tuomitsevat sen.
        Tulihan tämä entinen puhemieskin isäksi kuusikymppisenä!

Kun löytää Onnen, kannattaa sivullisten mielipiteet jättää omaan arvoonsa.

• Pihlaja*
        rakastunut <3 <3 kirjoitti:

niinkuin ``aloittaja`` kertoi olevansa ystävänsä kanssa, niin ei siinä pienet juonteet mitään merkkaa, ja nehän lisää vain miehen charmia.

Mutta sinä Pihlaja*, kuten annat ymmärtää, ruokit silloin suhteellasi vain omaa turhamaisuuttasi.

Oletko nyt kateellinen ja katkera ja alkaa kaduttaa.
        Eikö enää kukaan syö kädestäsi.

Rakkaudesta et maininnut sanaakaan!!!

Jospa mies huomasi pinnallisuutesi ja ahneutesi lahjoihin ja alkoi pitää sinua tietyntyyppisenä naisena, nimittelyineen.

Eihän tuo ikäero mitenkään tavaton ja harvinainen ole, 2000-lukuahan jo eletään.

Ihmettelen kun miehetkin täällä tuomitsevat sen.
        Tulihan tämä entinen puhemieskin isäksi kuusikymppisenä!

Kun löytää Onnen, kannattaa sivullisten mielipiteet jättää omaan arvoonsa.

ihmisparka vedä hernettä nenuliisi mun jutuista. ;DDD Olen ollut naimisissa ikäiseni ihmisen kanssa kohta kakskyt vuotta ja hyvin menee edelleenkin. Mies ei tosin syö kädestäni mutta kyllä me samasta soppakattilasta keitot kauhotaan lautasillemme ;)

Kyllähän se aikansa menee yli kahdenkympin ikäreolla, niin kauan kun sänkyhommat luistaa, Mutta yhdessä vanhemenisesta ei ole tietoakaan. Ikäero alkaa näkyä jo muutaman vuoden päästä jos nainen nyt kolmikymppinen ja mies viisvitonen. Ei tarvitse panna kuin viisi vuotta eteenpäin niin on jo vaikeuksia tiedossa, mies on silloin kuuskymppinen ja nainen kolmivitonen. Toinen kovaa kyytiä ikääntyvä ja toinen vasta saavuttamassa seksuaalisen aktiivisuutensa huippuaikoja. Rakastumisen alkuhuumassa sitä vaan sulkee tosiasiat pois mielestään ja kaikki on niin auvoista.

• happamuus

aloituksen otsikoinnista. Tuskin moni 50 vaimo, joka haluaa miehensä pitää itsellään, kaipaa miehelleen rohkaisua; täällä nuoret kiihkeät naiset teitä odottelee.

• mikhaildenisov

nuorempi vaimo,no problems.........

• 51 nainen

En huolisi 74 vuotiasta miestä.

• Puidenhalaaja

...joten nauttikaa onnestanne. Mitäpä sitä suremaan, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Nyt on nyt. Eroavat ne samanikäisetkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5158
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      5103
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4772
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3054
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2803
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      22
      2241
    7. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2204
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      2017
    9. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      41
      1858
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1598
    Aihe