Happihumala

ChibiChiyo

Hei!
Ootteko koskaan kokeillu happihumalaa? Mä oon mun kavereitten kans ja tehtiin sitä kerran 5 tuntia putkeen.
Jos ajattelee sitä ''aivosolujen tappamista'' niin tavallaan uimaopettajakin tappavat oppilaiden aivosoluja, kun pitää sukeltaa, kun aivot eivät saa happea :D Me tehdään sitä pelkästään sillä peukalojutulla, koska se ei ole vaarallista jos pää ei osu lattiaan ja meillä on aina patjat tai kaverit ottamassa vastaan. Nimittäin se rintalastasta painaminen voi olla vaarallista.

Yks mun kaveri sanoo joskus jotain kun katuu, ja jos hänellä on silmät kiinni, kaatuessa ne avautuvat ja menevät kieroon. Sen jälkeen hän alkaa sätkiä. Kerrankin hän kaatuessaan vain huusi: AI PERHANA..

Toinen kaverini taas vain ynähtää kaatuessaan ja alkaa nauraa herätessään.

Itse karjaisen aina jotakin (kuulemma) ja kerrankin olin vain kiljaissut että HEEI kun olin kaatunut (tein sen silmät auki). Yleensä alan sätkiä ja saatan olla ''tajuton'' kauemmin kuin muut kaverini..

60

13615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolleropoju

      ette onneks oo älylläpilattuja.....

    • klak

      Luuletko oikeesti, et sukellus ja happihumala on sama asia? Ei perkele...

    • Itekki oon kokeillu tota joskus kamujen kans. Mut oon kuullu et se tuhoo aivosoluja joten en kannata sen harrastamista. Ja joka kerta siitä tulee jotenkin niin epätodellinen olo ja päätä alkaa särkeä. Lopettakaa ihan suosiolla ja keksikää vaikka jotain parempaa tekemistä.

      • Karh666

        Olen kuullut että aivosolujen menettämisellä ei ole kauheasti väliä.


      • enkerro9999
        Karh666 kirjoitti:

        Olen kuullut että aivosolujen menettämisellä ei ole kauheasti väliä.

        Aijjaa, no eihän se ryyppääminenkää oo sit kovin terveydelle haitallista !!!


      • Ggez

        Ihan hyvä vaan että tekevät jos vaikka kuolisivat joku päivä


      • Kyssinä
        Karh666 kirjoitti:

        Olen kuullut että aivosolujen menettämisellä ei ole kauheasti väliä.

        Oot vitun tyhmä kai takuut ei siinä mitään helvetin soluja menetetä


    • stärk

      Sellainen epätodellinen ja poissaoleva (melkeen lähtee taju) tulee myös sillointällöin kun pullistelee lihaksia..

    • 1985

      Mikä peukalo juttu ?? mä oon tehny sitä vaa rintalastalla

      • se että

        peukolo juttu on se että tungetaan peukalo perseen reikään ja katotaan ketä pitää kauiten peukolaa persees!


      • Buttih^

        Peukalo laitetaan suuneteen Happihumalan yhdess vaiheessa. Sen voi joko jätää pois , tai sitten ei.


      • Toimiilel

        Siis että ku oot hengästyny nii vedät syvää henkee, "tulppaat" suus peukulla ja puhallat siihe niin kovasti kun pystyt sillee ettei ilmat tuu ulos


    • Happihumalavihaaja

      Jos tekee happihumalan ihan miten vaan , siihin voi pahimmassa tapauksessa KUOLLA , sillä aivosoluja katkeaa , Aivot eivät saa happea , keuhkotkaan ei saa paljoa happea.os pyörtyessään kaverit ei älyä ottaa kiinni , voi pelkkä kumahdus kiveen tappaa. Kerranin kaverini teki happihumalaa , ja pyörtyi 5 ketaa kymmenessä minuutissa.

      Pahimmassa tapauksessa Voit joutua loppuiäksesi sairaalaan , et voi puhua , liikkua , syödä suun kautta , ja joudut olemaan letkuissa koko loppuelämäsi , Tai kuolla.

      Jos avustatte Happihumalassa , ja kaveri jota avustat , kuolee. Ajattele seuraamuksia.
      Tässä pari: Jos olet auttanut kaveriasi happihumalan teossa , tai yllyttänyt mukaan , voidaan sinua syyttää tappo-yrtyksestä.

      Ja entä jos ystäväsi on paras kaverisi , jota autat? Ajattelitko yhtäään , miten maailmasi musertuisi jos ystäväsi , tai paras kaverisi tai joku muu kuolisi? Entä miltä vanhemmista tuntuisi?


      En ymmärrä mitä järkeä itsensä vartavasten tapattamisessa on!
      Ikinä en itse kokeilisi edes happihumalaa , sillä haluan elää pitkän ja ihanan elämän.

      Ensimmäinenkin kerta voisi jäädä viimeiseksenne/mme

      Toivoisin ette kukaan ikinä edes kokeilisi sitä.
      Happihumala on hengenvarallista touhua. Siihin i kannata osallistua.

      • oot vitun tyhmä

        oot vitun tyhmä ei siihen voi kuolla muuten ku jos pää osuu johonkin ja ei se tapa aivosoluja muuten ku jos tek sitä monta kertaa putkeen!DX


      • nytvittuoikeesti!
        oot vitun tyhmä kirjoitti:

        oot vitun tyhmä ei siihen voi kuolla muuten ku jos pää osuu johonkin ja ei se tapa aivosoluja muuten ku jos tek sitä monta kertaa putkeen!DX

        Öh, siihen on siis ihan oikeasti kuollut ihmisiä. Miksi se on yllätys?

        Ihan oikeasti KEKSIKÄÄ JOTAKIN JÄRKEVÄMPÄÄ TEKEMISTÄ. vittu.


      • LELLOL
        oot vitun tyhmä kirjoitti:

        oot vitun tyhmä ei siihen voi kuolla muuten ku jos pää osuu johonkin ja ei se tapa aivosoluja muuten ku jos tek sitä monta kertaa putkeen!DX

        Siit herää 80% varmuudel et ei se kuitenkaa nii turvallist oo mut kannattaa


    • Touché

      Mitä helvetin ideaa tässäki on??? Pennut keksiny uutta tekemistä välitunnille kun ei enää sotaleikit maita.

      Tiedoksi vain, että jokaisella happihumala kokeilulla tuhoutuu aivosoluja. Lisäksi on 65% mahdollisuus saada pysyvä aivovamma tai sydämenpysähdys.

      Luusereitten hommaa. Jatkakaa vaan, on niitä ihmisiä ennenkin happihumalaan kuollu.

      • kullitus

        vittu säki oot tyhmä aivoista tuhoutuu kyllä soluja vähän mutta aivovammakin tulee vasta yli 2minuutin tajuttomuudesta siihen ei voi kuolla muutakun sydänvaivainen tai jos on huono alusta opettele biologiaa


    • By the Way

      Hehh. Itsekkii olen happihumalaa kokeillu joskus 3 vuotta sitte kaveriporukassa joku älypää sattu kertomaan et miten kivaa se on ja kaikkee. Sit tehtiin sitä sillee et mentii käsienvaraan maahan kyykkyyn silleet. Sitte puhallettii 8 kertaa ulos tai niinmonta ku ite haluttii ja sitte noustii ylös ja vetästii äkkiä happee kerran sisälle. Sitte seistii niin kauan ottamatta happee et pyörty. Se ei oo niin vaarallista välttämättä ku se et keuhkoista puristetaan ja ei tullu ees päänsärkyä

    • hm

      Moi. En oo kokeillut enkä todellakaan aio. Oot oikeesti hullu. 5 tuntia PUTKEEN?!?!?!?!?
      HERÄÄ JO HULLU. TAPAT ITSES!!!

    • mitä järkee

      oon kerran kokeillu tuota happihumalaa mutta kamut ei ottanu kii ja löin pääni kaappiin ai että oli pää koko loppu päivä kippee

    • 5278

      Paska rölli.

    • anonnn

      Polttaisitte tekin vain kannabista ja olisitte turvassa.

    • ei kannate

      kannabista tulee skitsofrenia

      • blondeasd

        nimim. kokemusta on?


      • bud_dy

        Vittu että mua inhottaa noi jotka pätee ilman minkäänlaista tietoa a.MITÄÄN yhteyttä kannabiksellä ja sf:llä ei ole ikinä todistettu b.alkoholikin on aivan saatanasti vaarallisempaa aiheuttaa agressioita rasva-maksan aivo vamman ja pahimmillaan kolarin darran itkun naurun yrjön ja satunnaisesta ojasta oksennuksessa heräämisen so life is full of changes make your one like them are last one's


      • samat sanat
        bud_dy kirjoitti:

        Vittu että mua inhottaa noi jotka pätee ilman minkäänlaista tietoa a.MITÄÄN yhteyttä kannabiksellä ja sf:llä ei ole ikinä todistettu b.alkoholikin on aivan saatanasti vaarallisempaa aiheuttaa agressioita rasva-maksan aivo vamman ja pahimmillaan kolarin darran itkun naurun yrjön ja satunnaisesta ojasta oksennuksessa heräämisen so life is full of changes make your one like them are last one's

        http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kannabis-on-aiheuttanut-skitsofrenian-puhkeamisen/1322182
        nyt sinä vilipetteri tottakai väität että tuo on paskapuhetta koska jotkut hippinistit on kertonut että kannattaa poltella koska se on tosi terveellistä.


      • DRAVENN

        Kannabis ei laukaise skitsofrenian oireita kuten psykoosia, vaan se lieventää niitä. Se joka väittää että kannabis aiheutti hänelle psykoosin valehtelee. Näistä vaarattomista huumaavista aineista (LSD, sienet, kannabinoidit ja DMT) vain LSD, sienet ja todella suurissa määrin DMT voivat laukaista psykoosi, mutta vain jos omaat jonkun vakavan mielenterveysongelman etukäteen, kuten skitsofrenian. Ja miski kutsun näitä vaarattomiksi huumeiksi? Kukaan ei ole kuollut vielä näihin aineisiin ( jos ei lasketa keuhkosyöpää minkä kannabiksen poltto voi aiheuttaa) saatika joutunut hengen vaaraan, koska näillä aineilla ei ole yliannostus rajaa. LSD:lle epäillään olevan yliannostusraja joka olisi n. 80mg, joka todellisuudessa on järkyttävä määrä. Normaalit LSD annokset kun on noin 100-500 mikrogramman luokkaa. Eli jos haluaa kokeilla alkoholia vahvempaa, suosittelen näitä vaarattomia aineita, jokseenkin tuon DMT:n kokeilun jättäisin viimeiseksi tässä listassa koska se on vaaraton mutta erittäin intensiivinen päihde. DMT aiheuttaa ihmisten unet ja ns kuolemanrajakokemukset eli sen että kuollessa elämä vilisee silmien edessä ja valon tunnelin päässä. Ja muistakaa. Uusia aineita kokeillessa ei kannata luottaa yhteen lähteeseen vaan katso useammasta osoitteesta tietoa, miten paljon ja missä oloissa.


      • Vai käyttävätkö skitsofreenikot kannabista yleisemmin kuin muut?


    • ao

      On kokeiltu, ihan hauskaahan tuo on ollut, mutta ei kannata liikaa harrastaa kun voi käydä köpelösti. Kaatuessa voi myöskin sattua jos ei ole kiinniottajia lähellä. Itse olen monesti alkanut puhua jotain sekavaa happihumalan aikana. Viimeksi olin "painajalle" haistattanut paskat, kaatunut ja pyörinyt puolelta toiselle ja sen jälkeen vielä höpöttänyt jotain ihan kummallista. :D Ei tuo todellakaan mitään suositeltavaa ole, päähän alkaa muutaman kerran jälkeen jo koskea ja tulee ihan pöpi olo. Nyt en ole enää pitkään aikaan halunnut happihumalaan, se tajun lähtemishetki on jotenkin alkanut kai pelottaa.

      Ja siis todellakaan tämä ei nyt ole mikään mainos että lapset hoi kokeilkaa nyt tätä, tää on tosi hauskaa jee. Kannattaa mieluummin jättää tämä väliin.

    • takk

      Ite kokeilin eilen happihumalaa, ko kaveri yllytti. No muistan sen viimesen ajatuksen, et ”jaaha, ei siis toimi” ja sen jälkeen halluja, outo tunne suussa, tärinä ja hirveä meteli korvissa. Seuraavaksi herään lattialta, kun kaveri tuijottaa mua itku kurkussa ja tarkistaa, että oon kunnolla hereillä. Kuulemma olin kaatunu, noussu vähän ja alkanu kakoa ja sätkiä. Tää oli kuulemma kestäny päälle minuutin ja kaveri oli ollu aivan helkkarin peloissaan(ei kuulemma ole ikinä nähny kenellekään käyvän noin). No, me lopetettiin se touhu sitte heti alkuunsa .d

    • dnkv

      Viina on terveellistä verrattuna tohon.

      • viisaampi.ku.sä

        Ööm. viina ei oo missään kohassa ollu terveellistä eikä mitkään kannabikset tai huumeet, tai muutkaan alkoholit että turhaan te pikku nuuskamuikkuset siellä valitatte.


    • afjsogk13

      No etpä oo mikää ruudin keksijä

    • hulluako?

      Sitä voi kokeilla yksin seinää vasten kun painaa itseään keuhkojen kohdalta.

    • asdfghjklöä

      haha, toi on nii vitu siistii ! :D itekki kokeiltii kamujen kans tnä, ja kaikki oli iha sekoi. Ite aina horjuin ku mikäki känniläine, sit kaaduin, nousin ylös ja räkätin täysillä ja riehuin ja juoksentelin ympäriinsä.:D ja sitte tänäänki en tiiä mitä tapahtu, menin kyykkyy hengitin sillai raskaasti ja nopeesti, nousin ylös laitoin peukalon suuhu ja puhalsin,, sitte olin kai tajuttomana 1-6 sekuntii kunnes heräsin ja ihmettelin et miks niskaan ja naamaan sattuu.:D no, sitte nousin ylös ja tajusin et olin lentäny naama edellä nurmikkoon ja kai pyörtyny hetkeks tai jotain. Sitte naama oli kuullema iha tuli punanen ja ihan täynnä ruohoo/kuraa, yms.:DDD niskaki on iha helvetin kipee.

    • aadfcaa
    • Et nää mua

      Ootkos vähä tumpelo..... Teidän pikkukovisten niin sanotusta happihumalast voi saada jopa epilepsia kohtauksen. Uimisel ja kännäämisel on iiiso ero.

    • ....

      Ei kannata...ittellä epäiltii tulleen aivoverenvuoto mut onneks ei ollu. lopetettii koko homma siihe!

    • 122121

      Tässä ilmiössä on erinomainen esimerkki luonnonvalinnasta.

      Ps. Luonnonvalinta = nimitys ilmiölle, joka karsii elinympäristöstä typerimmät ja huonoimmat yksilöt pois

      • otempor

        Samaa mieltä:-)


    • eka kerta

      mä oon kokeillu yhen mun kaverin kaa happihumalaa. koitettiin sitä rintalasta juttua. huomasin että mun silmät alko sulkeutuu ja laskeuduin mun kaverin varassa polvilleni maahan. n 1-2s. päästä huomasin että olin konttaus asenossa ja en heti muistanu mitä oli tapahtunut... (luulin että olin kaatunu scootilla ja kolauttanu pään johonki, mun päätä särki ihan helvetin paljon pari sekkaa) mutta kun tajusin että olin ollu happihumalassa mulla oli aika siisti tunne...


      varokaa että ette jää koukkuun :P

    • ekan kerran kokeilin

      mä kokeilin sitä pari päivää sitten kaverini kanssa. Tehtiin silleen että ekaks hengitettiin syvää noin 30 sekuntii ja sitte noustii nopeesti ylös ja toinen nykäsee kylkiluiden alta ylösäin ja sit viel puristaa siitä pallean kohalta. mul kävi sille et alko huulia pistelee ja site en enää tajunnu mitää ja ku heräsin nii oli aika siisti tunne!
      ☼_☼

    • avustaja2

      meidän luokas tehtiin tuota tosi usein,
      ku opettaja ei ollut.
      itse en halunnut tehdä ku pelkäsin että mua ei otettais kiinni tai saisin jonkun kohtaukesn
      mutta tavallaan se näyttäää tosi siistiltä ja haluisin tehdä taas toisaalta yksi meidän luokkalainen sano et jos tekee happihumalaa siitä voi joutua hoitoon.
      en tiä pitäiskö uskoo.
      mä oo9n aina se joka painaa tai ottaa kiinni.

    • Fabulesness

      Miten siis tehään tuo happihumala? Ois kiva tietää :) JA NYT EI KUKAA KUKKAHATTUTÄTI TUU INISEE TÄHÄ ET SE ON. VAARALLIST!!

      • ^__^

        Happihuma tehään niin että mennään kyykkyyn, hengitetään nopeasti ja syvästi 30 sekkaa sit noustaa ylös, vedä ilmaa suuhun, pidä nenästä tiukasti kiinni. Suosittelen että et tee, mutta jos teet , kannattaa olla patjoja ja kavereita vierellä


      • DRAVENN

        On monta tapaa tehdä happihumala. Yksi on se että hengittelet sen 30 sec syvään kyykyssä ja sitten äkkiä nouset seisaalleen. On myös se että seisaaltaan hengittelet jonnin aikaa syvään ja kaveri painaa rintalastaasi seinää vasten. Ja sitten on se kuristus taktiikka, eli naru kaulan ympäri sillei et kun päästät otteen irti, tippuu myös naru. Ei mitään solmuja siihen, muuten kuolet. Sit hengittelet syvään 30 sek sängyssä makuuasennossa, syvä henkäys,kuristat ittees narulla ja nouset seisomaan. Mutta huom. En suosittele kenellekkään happihumalaa. Kerran pari kokeilu on ok,mutta se oikeasti tappaa niotä aivosoluja. Happihumala kun perustuu siihen että katkaistaan aivoista hetkeksi verenkierto,joka tietenkin estää hapen pääsyn sinne. Voi olla tappava. Ja tulee tappamaan kun tekee usein. Sama butaanin kanssa ja bensan. Kaikilla näillä on sama periaate.


    • TiedänAsian.

      "uimaopettajakin tappavat oppilaiden aivosoluja" Ei ei ei helvetti olet ymmärtänyt asian ihan täysin väärin. Ihminen pystyy olla hengittämättä usean minuuntin riippuu ihmisestä. kun veressä on happea viellä jäljellä käytössä mutta jos liian pitkään hengittämättä niin tiedät seuraukset. ja Happihumala on kyllä vaaralista kun elimistö saa liikaa happea. Ja happia käytetään raketti mootoreissa nestemäisenä mutta tiedät idean että happi ei ole pelkää hyvää ainetta.
      Ja happihumalaa kerrotaan nimellä Hyperventilaatio ja wikipedia linkki:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyperventilaatio

      • DRAVENN

        Happihumala ei perustu liikaan happeen vaan siihen että aivot eivät saa happea.


    • kokemusta on

      Se on iha hiton vaarallist. Yks kaveri joutu siitä sairaalaan.

    • mitä järkee

      Ei kannata kokeilla se on hullujen puuhaa

    • järkevä

      Toi on hullujen hommaaaaaa!!!!!!!!!

    • kuha_se_vaa

      joo tota voisha sitä joskus kokeilla :DDDDDDDDDDD

      peli kulkee hyvin kuha on hyvä maila

    • Xdvoilolteidänteiniksit

      Mä lopetan yleensä siinä vaiheessa ku silmissä alkaa heittää ja tasapaino haparoi. Mut jos haluut tajuntas menettää ni miks et vaikka juoksis pää eellä seinää, tai pyydä porukoitas hakkaa halolla päähän, veikkaan että suostuu :)

    • Vitu kidit menkää kunnon lenkille niin saatta teiän "happihumalat"

    • Vittu ny... Alkoholi on turvallista verrattuna tohon...
      T. Pyörtymisestä kokemusta...

    • OLIKIVAA

      Tänää koulus testattii mulle. Olin kuulemma alkanu hoipertelee ja pää ja silmät oli heilunu ylösalas

    • olettetyhmiö

      Koita odenssia

    • adsfsdf
    • Anonyymi

      Näitä aivosoluja kyllä katkee jos aivot ei saa tarpeeks happee ajoissa. Ihan sama onko se sukeltamista vai happihumalaa mutta terveelliseksi en sanoisi. Itsekkin tykkään sukellella mutta tolkun pidän kuitenkin. Tänään testattii kavereitten kanssa happihumalaa ja oli se siistiä mutta ei kandee yrittää kun se on oikeesti vaarallista

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe