Tekeekö Halti Green 75 rinkalla mitään?Tuollaiset 2-3 päivän vaellukset mielessä.
Toki tiedän,että on olemassa kalliimpiakin,mutta mielipide tästä.Vaihtoehdot paremmasta ko.hintaluokassa?Kiitos.
mikä rinkaksi?
5
4242
Vastaukset
- perttu
Haltikin varmasti toimii parin päivän retkillä, tosin omat kokemukseni tuosta mallista ovat lähes 10 vuoden takaa ja se lienee muuttunut jonkin verran sen jälkeen... Tuolloinen malli ei kuitenkaan ollut kovin tukeva/istuva/helpposäätöinen, joten ainakin tutkisin ensin esim. Karrimor Panther 75 mallia jota myydään lähes samalla hinnalla, ja merkki ainakin taitaa olla kovemmassa maineessa kantolaitepuolella. Ja jos on varaa sijoittaa hieman enemmän, ja aikeissa tehdä joskus pidempiä reissuja niin 100e lisäsijoituksella voi saada myös elinikäisen retkikumppanin..
- puujalka
putki Savotan paremmasta päästä.
- tapsa
puujalka kirjoitti:
putki Savotan paremmasta päästä.
Putkirinkka on vaelluskäytössä paljon anatomicia parempi. Tai ainakin helpompi pakata ja parempi hinta-laatusuhteeltaan. Jos samalla rinkalla pitäis pärjätä esim. reilit niin sit anatomiciakin vois harkita. Itselläni on vaelluksille putkihalti (tekis vähän savottaa mieli) ja junamatkoille top-sportin halpis anatomic.
- Syyhykärmes
Nooh voin kokemuksesta sanoa ettei tee yhtikäs mitäänn tolla mainitsemallasi rinkalla.
Parempi tyytyä valtsun muovikassiin...mielellään ekopussukkaan (hajoaa luonnossa)mutta ennen kuin lähdet reissaamaan...täytä rinkka keppanalla.
Vaellus sujuu kuin siivillä tosin aamulla saatat huomata ettet päässyt eteistä pidemmälle. - sepe
Kokemuksieni perusteella en suosittele Haltin Green sarjan rinkkoja. Mulla kestävyys oli ongelma samoin kuin istuvuus suurilla kuormilla. Itse ostin Haltin jälkeen Haglöfsin ShoSho 70 l rinkan ja siihen olen ollut tyytyväinen useilla 3-4 päivän retkillä. Tuota pidemmillä taas putkirinkka lienee paras, koska mm. teltan joutuu ylipakkaamaan ja sehän ei näissä anatomiceissa eli rosnissa kunnolla onnistu.
Erämessuilla muuten on ollut joskus hyviä rinkkatarjouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841