Terve,
Haluaisin yrittää itse vääntää kalanruotolattian kotiin ja tietysti mahdollisimman halvalla ;)...
1) Eli onko Suomessa sopivaa laminaattia tarjolla?
2) Ja mihin hintaan ja kokoon, esim. 600x150?
4) Onnistuuko itse asentaminen ennen aiempaa laajaa kokemusta (peruskuviota on kyllä pistetty pystyyn...)?
4) Muita kommentteja?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
terv. 'remonttia odotellaan'
Kalanruotolattia + laminaatti?
1
2332
Vastaukset
- laminaateissa
on sellainen pontti ettei päätypontti mene sivuponttiin ja niistä ei saa tehtyä kalanruoto mallista lattiaa. koska tavaraa on vaikea löytää pyydän jo etukäteen anteeksi mainosta. olemme hankkineet ja asentaneet parador merkkistä laminaattia koko oli muistaakseni n.505 x 101 mm. ostimme sen sisustuskuvio nimisestä firmasta kun muualta emme ainakaan silloin löytäneet sellaista laminaattia joka olisi tarkoitettu kalanruoto asennukseen. asennuksessa ei ollut mitään tavallista laminaattia vaikeampaa, paitsi pikku kulmat liimasimme varmuuden vuoksi kiinni, joten eiköhän se onnistu muiltakin jollei nyt sitten ihan ole peukalot keskellä kämmentä. asiakkaastamme ei ole kuulunut sen koommin mitään ja he olivat ainakin silloin tyytyväisiä lattian ulkonäköön. olisiko mahtanut olla hinnaltaan jotain kolmen kympin pintaan neliö ainahan voi yrittää tietty tinkiä.
vinkkinä vielä kannattaa ajatella tavallista paremmin lähtö ja muut kulmat jotta laminaattia ei joutuisi sahailemaan kulmissa tai viimeisellä seinustalla erikoisen pieniin palasiin. kustannuksessa saat tietysti jonkin verran säästöä itseasentaessa jos vain osaat, asennus hinnat kun vaihtelevat täälläpäin 14 - 25 euroa neliö.
pohja pitää myös olla suora laudat kun ovat kohtuu pieniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613