Terve,
Haluaisin yrittää itse vääntää kalanruotolattian kotiin ja tietysti mahdollisimman halvalla ;)...
1) Eli onko Suomessa sopivaa laminaattia tarjolla?
2) Ja mihin hintaan ja kokoon, esim. 600x150?
4) Onnistuuko itse asentaminen ennen aiempaa laajaa kokemusta (peruskuviota on kyllä pistetty pystyyn...)?
4) Muita kommentteja?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
terv. 'remonttia odotellaan'
Kalanruotolattia + laminaatti?
1
2038
Vastaukset
- laminaateissa
on sellainen pontti ettei päätypontti mene sivuponttiin ja niistä ei saa tehtyä kalanruoto mallista lattiaa. koska tavaraa on vaikea löytää pyydän jo etukäteen anteeksi mainosta. olemme hankkineet ja asentaneet parador merkkistä laminaattia koko oli muistaakseni n.505 x 101 mm. ostimme sen sisustuskuvio nimisestä firmasta kun muualta emme ainakaan silloin löytäneet sellaista laminaattia joka olisi tarkoitettu kalanruoto asennukseen. asennuksessa ei ollut mitään tavallista laminaattia vaikeampaa, paitsi pikku kulmat liimasimme varmuuden vuoksi kiinni, joten eiköhän se onnistu muiltakin jollei nyt sitten ihan ole peukalot keskellä kämmentä. asiakkaastamme ei ole kuulunut sen koommin mitään ja he olivat ainakin silloin tyytyväisiä lattian ulkonäköön. olisiko mahtanut olla hinnaltaan jotain kolmen kympin pintaan neliö ainahan voi yrittää tietty tinkiä.
vinkkinä vielä kannattaa ajatella tavallista paremmin lähtö ja muut kulmat jotta laminaattia ei joutuisi sahailemaan kulmissa tai viimeisellä seinustalla erikoisen pieniin palasiin. kustannuksessa saat tietysti jonkin verran säästöä itseasentaessa jos vain osaat, asennus hinnat kun vaihtelevat täälläpäin 14 - 25 euroa neliö.
pohja pitää myös olla suora laudat kun ovat kohtuu pieniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849