Aina kun 120kmh ylittyy Gran Cherokee rupeaa piippaamaan. Kaverini väittää että hänen 96 laredo kutosen bensakoneella tekee juuri näin.
Auto on suurlähetystön entinen auto, olisivatko laittaneet tuollaisen virityksen vai tuoneet auton jostain muualta? Mikään varoitusvalo ei kuitenkaan pala. Ääni on niin paha ettei sitä pysty kuuntelemaan vaan pitää vähentää nopeutta.
Aina kun 120kmh ylittyy Gran Cherokee rupeaa piippaamaan
1996 Gran Cherokee piippaa
4
2053
Vastaukset 4
- hemmetin nimimerkit
Tuollainen piippari kun olisi jokaisessa autossa... Suomessa kun tuo 120km/h taitaa olla suurin sallittu nopeus.
- ZJ
Tuo on Grand Cherokeen ajotietokoneen vakio ominaisuus. ja tuota voi myös säätää haluamaansa nopeuteen.
- rotiskoja
se on nimeltään ylinopeusvaroitin, jota voi säätää.
- Jenkkii
Kuorma-auto sillä saa ajaa vain 50 mailia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546