kamppakaveri Benalmadenaan!Milloin vain

Ninjushka

Oletko tulossa Malagaan tai lahistolle opiskelemaan, kurssille, toihin ,lomalle tms.Etsitaann kamppakaveria Benalmadenaan syyskuusta 2007 lahtien ihan mille ajalle tahansa(e.g. yksi yo/viikko/kuukausi/3-6kk jne).Uusi,remontoitu asunto, huoneessa kaksi sankya,hyvat kaappitilat,nettiyhteys,uima-allas ja isot puutarha alueet,hyvalla paikalla kyla vieressa ja vuoret,rannalle kilometri matkaa,juna-asema todella lahella.Toivon vain etta olet siisti ja tupakoimaton.Hinnasta voidaan sopia keston mukaan(joka tapauksessa tulee halvemmaksi kuin esim.hostalli ja hyva vaihtoehto mikali etsit omaa kamppaa tms.).Kampassa saattaa olla koira.Ilmoitus ei vanhene, nailla nakymin ainakin kesaan 2008 asti.

10

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emuli.

ja kerro lisää,
      minkäkokonen kämppä, ja mitä pyydät vuokraa jos siinä asus pidempään? ilmeisesti siis
      asut siinä itsekin, ja koira? ja siinä toisessa huoneessa on kaksi sänkyä? eli mahtuisiko sinne
      kaksikin asumaan?

mun maili kamutark (a) suomi24.fi

• ninjushka

Vastaan pian mailiisi!:)

• viestiä
        ninjushka kirjoitti:

Vastaan pian mailiisi!:)

Moi

Laitatko mulle tähän osotteeseen vaikka kadun missä sijaitsee(kattelen sit kartasta) yhteystiedot itsestäs. Niin jutellaan sit asiasta lisää. ///pellolla(a)suomi24.fi///

• Ninjushka
        viestiä kirjoitti:

Moi

Laitatko mulle tähän osotteeseen vaikka kadun missä sijaitsee(kattelen sit kartasta) yhteystiedot itsestäs. Niin jutellaan sit asiasta lisää. ///pellolla(a)suomi24.fi///

hei!nyt on vahan kiiretta, eli laitan ensi viikon alussa!

• mäntyniemi

olen muttamassa etelä espanjaan syksyllä 2007 itsellä ei ole asunto siellä joten jos paikka vielä vapaa ilmoita kiitos terveisin henrik

• Ninjushka

Ei ole viela vuokrattu.Jos haluta ilmoita talla palstallla maili osoittees tai tekstaa mulle se(tai soita noin 12sta aikaan suomi aikaa)jne.

puh. 61438217705 (Austalian nro.)

• mäntyniemi
        Ninjushka kirjoitti:

Ei ole viela vuokrattu.Jos haluta ilmoita talla palstallla maili osoittees tai tekstaa mulle se(tai soita noin 12sta aikaan suomi aikaa)jne.

puh. 61438217705 (Austalian nro.)

moi ninjuska tässä on mun email [email protected] jos sulla kuvia asunnosta niin lähetä ja olisin halunnut tarkemmin tietää paljonko vuokra on ja jaanko asunnon toisen kanssa ja kenen kanssa terv.henrik

• Ninjushka

hi,
      laitoin mailia, saiko kukaan?laittakaa vastaus kun pystytte mikali kiinnostaa:)

• Ville- e

26.8 tulossa sinne ja kämpästä ei tietoakaan, jos kämpästä lyötyy tilaa niin voisin käyttää sitä tukikohtana asuntoa etsiessä [email protected]

• vieläkö on tilaa...?

pistähän mailia.. goodkat (a) netti.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe