Oletko tulossa Malagaan tai lahistolle opiskelemaan, kurssille, toihin ,lomalle tms.Etsitaann kamppakaveria Benalmadenaan syyskuusta 2007 lahtien ihan mille ajalle tahansa(e.g. yksi yo/viikko/kuukausi/3-6kk jne).Uusi,remontoitu asunto, huoneessa kaksi sankya,hyvat kaappitilat,nettiyhteys,uima-allas ja isot puutarha alueet,hyvalla paikalla kyla vieressa ja vuoret,rannalle kilometri matkaa,juna-asema todella lahella.Toivon vain etta olet siisti ja tupakoimaton.Hinnasta voidaan sopia keston mukaan(joka tapauksessa tulee halvemmaksi kuin esim.hostalli ja hyva vaihtoehto mikali etsit omaa kamppaa tms.).Kampassa saattaa olla koira.Ilmoitus ei vanhene, nailla nakymin ainakin kesaan 2008 asti.
kamppakaveri Benalmadenaan!Milloin vain
10
871
Vastaukset
- emuli.
ja kerro lisää,
minkäkokonen kämppä, ja mitä pyydät vuokraa jos siinä asus pidempään? ilmeisesti siis
asut siinä itsekin, ja koira? ja siinä toisessa huoneessa on kaksi sänkyä? eli mahtuisiko sinne
kaksikin asumaan?
mun maili kamutark (a) suomi24.fi- ninjushka
Vastaan pian mailiisi!:)
- viestiä
ninjushka kirjoitti:
Vastaan pian mailiisi!:)
Moi
Laitatko mulle tähän osotteeseen vaikka kadun missä sijaitsee(kattelen sit kartasta) yhteystiedot itsestäs. Niin jutellaan sit asiasta lisää. ///pellolla(a)suomi24.fi/// - Ninjushka
viestiä kirjoitti:
Moi
Laitatko mulle tähän osotteeseen vaikka kadun missä sijaitsee(kattelen sit kartasta) yhteystiedot itsestäs. Niin jutellaan sit asiasta lisää. ///pellolla(a)suomi24.fi///hei!nyt on vahan kiiretta, eli laitan ensi viikon alussa!
- mäntyniemi
olen muttamassa etelä espanjaan syksyllä 2007 itsellä ei ole asunto siellä joten jos paikka vielä vapaa ilmoita kiitos terveisin henrik
- Ninjushka
Ei ole viela vuokrattu.Jos haluta ilmoita talla palstallla maili osoittees tai tekstaa mulle se(tai soita noin 12sta aikaan suomi aikaa)jne.
puh. 61438217705 (Austalian nro.) - mäntyniemi
Ninjushka kirjoitti:
Ei ole viela vuokrattu.Jos haluta ilmoita talla palstallla maili osoittees tai tekstaa mulle se(tai soita noin 12sta aikaan suomi aikaa)jne.
puh. 61438217705 (Austalian nro.)moi ninjuska tässä on mun email [email protected] jos sulla kuvia asunnosta niin lähetä ja olisin halunnut tarkemmin tietää paljonko vuokra on ja jaanko asunnon toisen kanssa ja kenen kanssa terv.henrik
- Ninjushka
hi,
laitoin mailia, saiko kukaan?laittakaa vastaus kun pystytte mikali kiinnostaa:)- Ville- e
26.8 tulossa sinne ja kämpästä ei tietoakaan, jos kämpästä lyötyy tilaa niin voisin käyttää sitä tukikohtana asuntoa etsiessä [email protected]
- vieläkö on tilaa...?
pistähän mailia.. goodkat (a) netti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097