kamppakaveri Benalmadenaan!Milloin vain

Ninjushka

Oletko tulossa Malagaan tai lahistolle opiskelemaan, kurssille, toihin ,lomalle tms.Etsitaann kamppakaveria Benalmadenaan syyskuusta 2007 lahtien ihan mille ajalle tahansa(e.g. yksi yo/viikko/kuukausi/3-6kk jne).Uusi,remontoitu asunto, huoneessa kaksi sankya,hyvat kaappitilat,nettiyhteys,uima-allas ja isot puutarha alueet,hyvalla paikalla kyla vieressa ja vuoret,rannalle kilometri matkaa,juna-asema todella lahella.Toivon vain etta olet siisti ja tupakoimaton.Hinnasta voidaan sopia keston mukaan(joka tapauksessa tulee halvemmaksi kuin esim.hostalli ja hyva vaihtoehto mikali etsit omaa kamppaa tms.).Kampassa saattaa olla koira.Ilmoitus ei vanhene, nailla nakymin ainakin kesaan 2008 asti.

10

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emuli.

      ja kerro lisää,
      minkäkokonen kämppä, ja mitä pyydät vuokraa jos siinä asus pidempään? ilmeisesti siis
      asut siinä itsekin, ja koira? ja siinä toisessa huoneessa on kaksi sänkyä? eli mahtuisiko sinne
      kaksikin asumaan?

      mun maili kamutark (a) suomi24.fi

      • ninjushka

        Vastaan pian mailiisi!:)


      • viestiä
        ninjushka kirjoitti:

        Vastaan pian mailiisi!:)

        Moi

        Laitatko mulle tähän osotteeseen vaikka kadun missä sijaitsee(kattelen sit kartasta) yhteystiedot itsestäs. Niin jutellaan sit asiasta lisää. ///pellolla(a)suomi24.fi///


      • Ninjushka
        viestiä kirjoitti:

        Moi

        Laitatko mulle tähän osotteeseen vaikka kadun missä sijaitsee(kattelen sit kartasta) yhteystiedot itsestäs. Niin jutellaan sit asiasta lisää. ///pellolla(a)suomi24.fi///

        hei!nyt on vahan kiiretta, eli laitan ensi viikon alussa!


    • mäntyniemi

      olen muttamassa etelä espanjaan syksyllä 2007 itsellä ei ole asunto siellä joten jos paikka vielä vapaa ilmoita kiitos terveisin henrik

      • Ninjushka

        Ei ole viela vuokrattu.Jos haluta ilmoita talla palstallla maili osoittees tai tekstaa mulle se(tai soita noin 12sta aikaan suomi aikaa)jne.

        puh. 61438217705 (Austalian nro.)


      • mäntyniemi
        Ninjushka kirjoitti:

        Ei ole viela vuokrattu.Jos haluta ilmoita talla palstallla maili osoittees tai tekstaa mulle se(tai soita noin 12sta aikaan suomi aikaa)jne.

        puh. 61438217705 (Austalian nro.)

        moi ninjuska tässä on mun email [email protected] jos sulla kuvia asunnosta niin lähetä ja olisin halunnut tarkemmin tietää paljonko vuokra on ja jaanko asunnon toisen kanssa ja kenen kanssa terv.henrik


    • Ninjushka

      hi,
      laitoin mailia, saiko kukaan?laittakaa vastaus kun pystytte mikali kiinnostaa:)

      • Ville- e

        26.8 tulossa sinne ja kämpästä ei tietoakaan, jos kämpästä lyötyy tilaa niin voisin käyttää sitä tukikohtana asuntoa etsiessä [email protected]


    • vieläkö on tilaa...?

      pistähän mailia.. goodkat (a) netti.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe