Miten tämä härkämies ja jouskarinainen yhtälö toimii käytännössä? Nyt työn takia tullut ihastuminen hurmaavaan härkämieheen. Kiinnostus on molemminpuolista, mutta härän ympärillä pyörii muitakin naisia. Onko tämä tyypillistä käytöstä härältä, että kuvioihin mahtuu useampi nainen? Miten muuten härkä ja jouskari sopisivat yhteen? En ole aiemmin ihastunut härkään..
Härkä (M) ja Jouskari (N) ?
7
1625
Vastaukset
- härkämiehestä
jollet halua pahaa mieltä ja sydänsuruja, ei ne miehet yhteen naiseen tyydy, kokemusta on.
- on...
Härän ympärillä pyörii aina paljon toista sukupuolta olevia yksilöitä. Kyllä siinä sitten aikanaan se aviopuoliso häviölle joutuu. Kiusaukset ovat niin suuria ja heikko luonne ei pysty vastaan pyristelemään.
- nainen..
No en osaa yhteensopivuudestanne sanoa, mutta tohon nais asiaan kommentia. Kyllä taitaa olla normaalia, että härkä juttelee naisille ja hänellä on naisia kavereina paljon. Erilaisia suhteitakin näihin naisin saattaapi olla, mutta kun se oikea henkilö löytyy ja hän on välmis suhteeseen härkä jämähtää siihen. Silloin sen päätä ei käännä enää kukaan muu nainen kuin se yksi. Näin itse veikkaisin tutuista päätellen..
- Härkämies-75
Ympärilläni pyörii monenlaista naista ja minulla on paljon ystävänä naisia johtuen härän kyvyistä ymmärtää naisen sielunelämää. Mutta olen kuitenkin yhden naisen mies ja hänelle olen uskollinen en ole koskaan pettänyt seurustelukumppaniani
- härkämies-69
Härkämies-75 kirjoitti:
Ympärilläni pyörii monenlaista naista ja minulla on paljon ystävänä naisia johtuen härän kyvyistä ymmärtää naisen sielunelämää. Mutta olen kuitenkin yhden naisen mies ja hänelle olen uskollinen en ole koskaan pettänyt seurustelukumppaniani
olen samaa mieltä kuin vm75 härkämies. Mulla on kans naisystäviä ja yksi sydämen valittu jonka kanssa elän elämäni loppuun asti. Ja mitä sänkyhommiin tulee: paranee vaan kun tuntee toisen paremmin. Nautin kun saan tyydytettyä ihanan vaimoni entistä paremmin! Tulen aina rakastamaan hienoa vaimoani ja ollut jo naimisissa 15v. Riippuu tietysti ihmisestä sokeasti ei kannata luottaa!
- Nimetön
Kokemuksesta tiedän, ettei toimi. Jousimies on liian menevä ja nopealiikkeinen härälle(tyypilliselle).
Härkämies-49 - sineraalia
Eikä osaa sanoa asioita heti ja osaa keskustella joskus liiankin hyvin ja välillä unohtaa sen taidon kotona.Mut kotona jos se saa omansa kiemurtelemaan onnesta ja silleen hän EI kato vieraisiin pöytiin. Maailman onnellisin mies yleensä=) Haluaa kestävän onnen ei pikasuhteita. Varmuus on elämän perusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982