sekä etu-että takapuolella. Ja takapuolesta valuu oikein jotain visvaa ja on paha ihottuma siellä. Ja koko alapää kuin tulessa ja kutiaa ja ihottumaa myös siellä. Kaikenlaisia kuureja saanut, mutta mikään ei auta. Ei ole kiva olla koko ajan töissäkään alushousut märkänä, kun sitä visvaa valuu ja sehän näkyy jo päällyshousuistakin, että märkää on. Lääkärit vaan voivottelee. Mitä teen??
Paha hiivatulehdus
5
1296
Vastaukset
- ..hmm...
On kyllä jo kauhia hiivatulehus. Sen on täytyny päästä aluksi jo todella pahaksi sen ku se nyt vaivaa kokoajan. Se muutes haiseeki ihan kauhialle. Jos käyt vessassa niin se haju jää sinnekki. Jokainen jolla on ollu hiivatulehdus niin tietää se hajun mistä se tullee. Hyi samperi.. En pahalla tätä kirjoita, mutta itelläki on ollu hiivatulehdus ja miehelläni on tosi tarkka nokka niin se sano, että mikä helkkari tuolla vessassa haiseepi. Olin että ei taivas! En ois uskonu ku omaan nenään se ei silleesti haissu.
Itse en syö vaaleaa leipää enää laisinkaan ja huomasin, ettei ole hiivaa esiintyny sen jälkiin. Ei ollenkaan. Sehän vaalia leipä hiivottaa koko kehon ku tarpeeksi syö.- Ei täällä vaan.
Sairastan hiivaa, mutta minulla ei ole juuri minkäänlaisia vuotoja, valkoisia tai keltaisiakaan. Kroonisessa vuosia kestäneessä hiivassa voi käydä näinkin.
Ja silloinkin kun on jotain housuun lirahtanut, niin ei siinä mitään erikoisempaa hajua ole ollut.
Mutta aloittajalle voisin sanoa että Betadine-voide saattaa helpottaa kutinaan varsinkin yöllä, tosin se sotkee ja värjää paikkoja joten sänkyyn pitää laittaa joku pyyhe persausten alle. En mene takuuseen siitä että on turvallista käyttää usein tai paljon tätä jodivalmistetta, mutta ilman sitä olisin itse mennyt jo hirteen!
- itsekin testannut
Sain äidiltäni kirjan ruokasoodan ihmeistä ja siitä käy ilmi mitä moninaisemmat asiat mihin ruokasoodasta on apua.
"Ota puolen tunnin kylpy vedessä,johon on lisätty puoli kupillista ruokasoodaa.Se poistaa hiivasienen tuossa tuokiossa.
Sopii täydellisesti myös lapsille,koska heidän herkkä ihonsa ei siedä kovia kaupallisia tuotteita."
Ammetta meillä ei ole,mutta ostin itselleni sellaisen lasten vannan,johon laskin lämmintä vettä ja puoli kupillista soodaa ja liotin alapäätäni vedessä puoli tuntia,tein tällä liuoksellä myös emätin huuhtelua ja toden totta siihen jäi hiiva sillä kertaa,onneksi!!- Täti Suorasuu
Jätä sokeri pois niin hiiva lähtee.
- kakam
Itselläni ollut 5 vuoden ajan hiiva. Todettiin krooniseksi. Gynekologi antoi kuukautisten jälkeen aina popsittavan tabletin, suun kautta otettavan.( 4 viikon välein)Niitä syödään koko vuosi. Ja voide on aina kaapissa (säilyy pitkään) . Aluksi käytin voidetta , että paha hiiva rauhouittuisi. Nyt ei ole tarvinnut voidetakaan. Sitä laitetaan pariksi päiväksi , jos tuntuu kuivalta. Hiiva ei ole ollut nyt puoleen vuoteen. Ja maitohappobakteereita on hyvä käyttää silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2371306En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?136813Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699