suomalaista kotiruokaa samuilla

cocobanana-food-samui

cocobanana food
suomalaista kotiruokaa samuilla,avaamme jalleen kesatauon jaljkeen 1.9.07

t, yki mr lucky
www.cocobananafood.freerum.com

6

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IHMETTELIJÄ!!!!!!!!11

..kun on saatavilla thaimaalaistakin? :o

Maksalaatikkoa, kaurapuuroa, mustaa makkaraa, hernekeittoa yms. saa ihan tarpeeksi kotonakin.

• sgjg

No jos vaikka asuu Samuilla niin välillä on varmaan ihan mukava maistella suomalaisiakin ruokia....

• jaa
        sgjg kirjoitti:

No jos vaikka asuu Samuilla niin välillä on varmaan ihan mukava maistella suomalaisiakin ruokia....

Ihan näin mutulla veikkaan, että suurin osa asiakkaista on muita kuin suomalaisia jotka asuu k.o. paikassa.
        Ainakin muualla maailmassa missä on suomalaisia ravintoloita, niin pääsääntöisesti ne on turisteja.

• Juba_>

Miksi ihmeessä pitäisi lomareisuulla mennä suomalaiseen ravintolaan syömään suomalaista ruokaa? Eikös sitä saa jo tarpeeksi kotimaassa?
      Yksi matkailun anneistahan on, että pääsee syömään paikkallista ruokaa.

• myös lihapullafani

Olen itse täysin retkahtanut Thaikkuruokaan ja syön sitä säännöllisesti myös suomessa. välillä maistuu maailmallakin kuitenkin suomalainen ruoka ja varsinkin jos on käynyt Cocobananassa. Edulliset hinnat, nopea palvelu ja kertaakaan ei ole nälkä jäänyt.Syksyllä Samuille ja myös Ykille!

• rocknights

Terve kaikille. Itse asun samuilla ja pidän thaimaalaisesta ruoasta, mutta kyllä on sitten kiva syödä kunnon suomi ruokaakin ja henkilökohtaisesti annan täydet pisteet ja päälle cocobananan ruoalle ja asiakaspalvelulle. Sain paikanpäältä todella hyvät neuvot minua askarruttaviin kysymyksiin kun tulin saarelle.
        Ja cocobananan nettisivuilla näytti olevan menukin josta löytyy paikan anti...eli ei siellä pelkästään mitään hernekeittoa ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7553
    2. 105
      5553
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5037
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4426
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3150
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2823
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2344
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1956
    Aihe