cocobanana food
suomalaista kotiruokaa samuilla,avaamme jalleen kesatauon jaljkeen 1.9.07
t, yki mr lucky
www.cocobananafood.freerum.com
suomalaista kotiruokaa samuilla
6
1017
Vastaukset
- IHMETTELIJÄ!!!!!!!!11
..kun on saatavilla thaimaalaistakin? :o
Maksalaatikkoa, kaurapuuroa, mustaa makkaraa, hernekeittoa yms. saa ihan tarpeeksi kotonakin.- sgjg
No jos vaikka asuu Samuilla niin välillä on varmaan ihan mukava maistella suomalaisiakin ruokia....
- jaa
sgjg kirjoitti:
No jos vaikka asuu Samuilla niin välillä on varmaan ihan mukava maistella suomalaisiakin ruokia....
Ihan näin mutulla veikkaan, että suurin osa asiakkaista on muita kuin suomalaisia jotka asuu k.o. paikassa.
Ainakin muualla maailmassa missä on suomalaisia ravintoloita, niin pääsääntöisesti ne on turisteja.
- Juba_>
Miksi ihmeessä pitäisi lomareisuulla mennä suomalaiseen ravintolaan syömään suomalaista ruokaa? Eikös sitä saa jo tarpeeksi kotimaassa?
Yksi matkailun anneistahan on, että pääsee syömään paikkallista ruokaa. - myös lihapullafani
Olen itse täysin retkahtanut Thaikkuruokaan ja syön sitä säännöllisesti myös suomessa. välillä maistuu maailmallakin kuitenkin suomalainen ruoka ja varsinkin jos on käynyt Cocobananassa. Edulliset hinnat, nopea palvelu ja kertaakaan ei ole nälkä jäänyt.Syksyllä Samuille ja myös Ykille!
- rocknights
Terve kaikille. Itse asun samuilla ja pidän thaimaalaisesta ruoasta, mutta kyllä on sitten kiva syödä kunnon suomi ruokaakin ja henkilökohtaisesti annan täydet pisteet ja päälle cocobananan ruoalle ja asiakaspalvelulle. Sain paikanpäältä todella hyvät neuvot minua askarruttaviin kysymyksiin kun tulin saarelle.
Ja cocobananan nettisivuilla näytti olevan menukin josta löytyy paikan anti...eli ei siellä pelkästään mitään hernekeittoa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859