Mielenosoitus

Catsy_666

Menin osoittamaan mieltä Jehovan todistajien piirikonventin ulkopuolelle sateenkaarilipun kanssa.

Rupesin vasta pääsemään vauhtiin kun jengi jo meni sisälle konventtiinsa.

Meni hyvin. Jos ne ottavat mitään kontaktia, niin se on merkki siitä, että menee hyvin. Yksi mies tuli minun kanssani juttelemaan ja jo tuli jehovavallan vahtikoira sille sanomaan, että "haaskaat vain aikaa tuon kanssa jutellessasi". Sanoin miehelle, "sun pitää itse päättää se mihin sä haluat uskoa".

Sitten oli sellainen aviopari, molemmat puvuissa ja yhdessä. Menevät minun ohitseni mitään sanomatta. Mies tsempittää minua pistämällä peukalot ylös vaimoltaan huomaamatta.

Aika moni ulkopuolinen ja Jehovan todistajista kiinnostunut tuli kysymään mikä tämä tilaisuus oikein on.

7

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikös tuo

      ole vähän typerää? Mitä sillä saavutat? Tuohan oikein todistaa, miten kaipaisit heidän hyväksyntää..

      • Catsy_666

        Heidän mielestään minä olen erotettuna paha, demoninen ja kuolen Harmagedonissa. Erotettuna Jehovasta eli heidän järjestöstään ratkean ryyppäämään, kuuntelemaan saatanallista musiikkia, mainitsinko jo homoseksuaalisuuden?

        Ai niin, heidän mukaansa demonit menevät ihmisiin ja possessoivat ne ja sitten ajavat orjaksi ottamansa ruumiin harrastamaan homoseksuaalisuutta.

        Ensinnäkin, halusin kertoa että elossa olen. Ja ilmeisen hyvissä voimissa. Istuskelin siellä yksinään heidän keskellään sateenkaarilippuni kanssa eli en pelännyt heitä lainkaan. Jehovan todistajathan ovat suuria pelkureita niin kuin muutkin uskovaiset.

        Jehovan todistajien mukaan Jehovan henki innoittaa heitä saarnaamistyöhön. Mikäs henki minulla on kun minä juttelen heille? Yksi ulkopuolinen sanoi, että eipä taida moni puhua sinulle. Minä sanoin, että eipä se minua haittaa yhtään, minäpä puhun heille!

        Mutta aiheeseen! Moni homo, lesbo, bi ja transihminen on Jehovan todistajien orjana. Ei tosin pitkää, sillä kenkä heilahtaa. Mutta loput ovat visusti kaapissa. Pelkästään erotettuja ja eronneita hlbt-ihmisiä on niin paljon, että sopii odottaa, että niitä on sisälläkin monta. Minä halusin niille sisällä oleville kertoa, ettei demonit revi kappaleiksi jos tulee ulos kaapista ja joutuu erotetuksi.


      • Ari
        Catsy_666 kirjoitti:

        Heidän mielestään minä olen erotettuna paha, demoninen ja kuolen Harmagedonissa. Erotettuna Jehovasta eli heidän järjestöstään ratkean ryyppäämään, kuuntelemaan saatanallista musiikkia, mainitsinko jo homoseksuaalisuuden?

        Ai niin, heidän mukaansa demonit menevät ihmisiin ja possessoivat ne ja sitten ajavat orjaksi ottamansa ruumiin harrastamaan homoseksuaalisuutta.

        Ensinnäkin, halusin kertoa että elossa olen. Ja ilmeisen hyvissä voimissa. Istuskelin siellä yksinään heidän keskellään sateenkaarilippuni kanssa eli en pelännyt heitä lainkaan. Jehovan todistajathan ovat suuria pelkureita niin kuin muutkin uskovaiset.

        Jehovan todistajien mukaan Jehovan henki innoittaa heitä saarnaamistyöhön. Mikäs henki minulla on kun minä juttelen heille? Yksi ulkopuolinen sanoi, että eipä taida moni puhua sinulle. Minä sanoin, että eipä se minua haittaa yhtään, minäpä puhun heille!

        Mutta aiheeseen! Moni homo, lesbo, bi ja transihminen on Jehovan todistajien orjana. Ei tosin pitkää, sillä kenkä heilahtaa. Mutta loput ovat visusti kaapissa. Pelkästään erotettuja ja eronneita hlbt-ihmisiä on niin paljon, että sopii odottaa, että niitä on sisälläkin monta. Minä halusin niille sisällä oleville kertoa, ettei demonit revi kappaleiksi jos tulee ulos kaapista ja joutuu erotetuksi.

        Jos sinut erotetaan jostakin syystä seurakunnasta muut seurakunnan jäsenet eivät saa edes keskustella kanssasi.
        Lisäksi saat niskaasi järjestäytyneen parjauskampanjan.
        Tämä toimintamalli pätee jehovien lisäksi ainakin hellareihin ja lestoihin.


      • Nimetön
        Catsy_666 kirjoitti:

        Heidän mielestään minä olen erotettuna paha, demoninen ja kuolen Harmagedonissa. Erotettuna Jehovasta eli heidän järjestöstään ratkean ryyppäämään, kuuntelemaan saatanallista musiikkia, mainitsinko jo homoseksuaalisuuden?

        Ai niin, heidän mukaansa demonit menevät ihmisiin ja possessoivat ne ja sitten ajavat orjaksi ottamansa ruumiin harrastamaan homoseksuaalisuutta.

        Ensinnäkin, halusin kertoa että elossa olen. Ja ilmeisen hyvissä voimissa. Istuskelin siellä yksinään heidän keskellään sateenkaarilippuni kanssa eli en pelännyt heitä lainkaan. Jehovan todistajathan ovat suuria pelkureita niin kuin muutkin uskovaiset.

        Jehovan todistajien mukaan Jehovan henki innoittaa heitä saarnaamistyöhön. Mikäs henki minulla on kun minä juttelen heille? Yksi ulkopuolinen sanoi, että eipä taida moni puhua sinulle. Minä sanoin, että eipä se minua haittaa yhtään, minäpä puhun heille!

        Mutta aiheeseen! Moni homo, lesbo, bi ja transihminen on Jehovan todistajien orjana. Ei tosin pitkää, sillä kenkä heilahtaa. Mutta loput ovat visusti kaapissa. Pelkästään erotettuja ja eronneita hlbt-ihmisiä on niin paljon, että sopii odottaa, että niitä on sisälläkin monta. Minä halusin niille sisällä oleville kertoa, ettei demonit revi kappaleiksi jos tulee ulos kaapista ja joutuu erotetuksi.

        Hyvä Catsy_666 =) Anna palaa vaan!


      • Jaaettäsilleensä
        Catsy_666 kirjoitti:

        Heidän mielestään minä olen erotettuna paha, demoninen ja kuolen Harmagedonissa. Erotettuna Jehovasta eli heidän järjestöstään ratkean ryyppäämään, kuuntelemaan saatanallista musiikkia, mainitsinko jo homoseksuaalisuuden?

        Ai niin, heidän mukaansa demonit menevät ihmisiin ja possessoivat ne ja sitten ajavat orjaksi ottamansa ruumiin harrastamaan homoseksuaalisuutta.

        Ensinnäkin, halusin kertoa että elossa olen. Ja ilmeisen hyvissä voimissa. Istuskelin siellä yksinään heidän keskellään sateenkaarilippuni kanssa eli en pelännyt heitä lainkaan. Jehovan todistajathan ovat suuria pelkureita niin kuin muutkin uskovaiset.

        Jehovan todistajien mukaan Jehovan henki innoittaa heitä saarnaamistyöhön. Mikäs henki minulla on kun minä juttelen heille? Yksi ulkopuolinen sanoi, että eipä taida moni puhua sinulle. Minä sanoin, että eipä se minua haittaa yhtään, minäpä puhun heille!

        Mutta aiheeseen! Moni homo, lesbo, bi ja transihminen on Jehovan todistajien orjana. Ei tosin pitkää, sillä kenkä heilahtaa. Mutta loput ovat visusti kaapissa. Pelkästään erotettuja ja eronneita hlbt-ihmisiä on niin paljon, että sopii odottaa, että niitä on sisälläkin monta. Minä halusin niille sisällä oleville kertoa, ettei demonit revi kappaleiksi jos tulee ulos kaapista ja joutuu erotetuksi.

        Juupa juu ja niimpä niin.. Ai että Jehovan todistajat opettavat,että kun eroat heistä,alat kuunnella metallimusiikkia,juoda (unohdit liitoitella lisää,et varmaan polttaa tupakkaakin ja käyttämään huumeita!) ja sinusta tulee homoseksuaali tää homoseksuaalisuus johtuu siitä,kun saatana ja/tai demonit on sun sisällä ja ohjelmoi sua? O.o
        Että jos ihminen on homo- tai biseksuaali (muu,kuin hetero!),niin hänen sisässä vaikuttaa saatana ja/tai demonit ja hän on paha?
        Jehovan todistajat ei opeta tuollaista ja sinäkin sen tasan tarkkaan tietäisit,jos olisit entinen sellainen,että onhan taas tarinat. heidän Raamatun opetuksien mukaan (mitkä löytyy nykyään ihan netistäkin) demonit ei vedenpaisumuksen jälkeen ole voineet ottaa ihmismuotoa tai suoranaisesti vaikuttaa ihmisiin...
        Ja mainitsit olleesi "heidän keskellä sateenkaari lippusi kanssa",mutta tätä ennen sanoit olleesi tilaisuuden ulkopuolella ja ettei kovinkaan moni kiinnittänyt sinuun mitään huomiota. Todella ristiriistainen ja epälooginen tää sun koko TARINA. Täyttä paskaa.
        Jos oot noin katketa erottamisesta ( vai mikä se on?) niin puhuisit edes totta ja loogisesti.


    • ............

      Olet mun idoli! Voin tulla mukaan ens kerralla!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe