Kaikki, joita joskus punastuttaa tietää varmasti miten ahdistavaa se on. Sen tuntee itse, että punastuttaa, ja kaikkein hirveintä on jos joku kiinittää siihen huomiota ja sanoo siitä ääneen. Silloin punastuttaa aina vaan enemmän. Tekisi mieli vajota pöydän alle. Toivoo vaan, että joku ottaisi syliin ja voisi painaa pään toista vasten. Vähän niin kuin jänis.
Punastuminen
6
1134
Vastaukset
- tuttu.
tunne....inhottava sellainen.
- carried_away
Minkähän takia kaikki eivät punastu vaikka jännittäisikin?
- niillä on
carried_away kirjoitti:
Minkähän takia kaikki eivät punastu vaikka jännittäisikin?
pintaverenkierto niin heikkoa... parempi se on punastua kuin olla punastumatta!
- Sinä
Ihminen, joka kykenee punastumaan on tunteva ihminen. Eivät kylmät ja kolkot punastele.
Vaikka se punastuminen itseä harmittaa ja ehkä hävettääkin, niin se on vain todella suloinen piirre ihmisessä. Uskopa vain.- aika nätisti
ajateltu :)
- niinhän se
on että 99% prosentille se että joku punastuu on vielä kaiken lisäks jotenkin huvittavaa. Ihanku ei itteä hävettäis jo tarpeeks =´(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1816593- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41829