Mistä lesbo tykkää?

She

Kertoisitteko, että minkälaisista naisista lesbot tykkää? Olen tavannut ja nähnyt paljon lesboja, ja sellainen on vaikutelma, että ne on todella "miehekkäitä" olentoja melkein kaikki tyynni.

Eli kiinnostaako lesboja ollenkaan naiselliset, muodokkaat, meikkaavat yms. naiset, vai pitääkö olla vähemmän naisellinen tai peräti poikamainen.

Ymmärrän, että makuja on monenlaisia, mutta silti kiinnostaa moinen kysymys...

22

4838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cooler

Monet lesbot ovat tosiaan aika poikamaisia ja
      pukeutuvat saman suuntaisesti.
      Kysymys, että tykkäävätkö lesbot meikkaavista,
      naisellisista naisista, onkin jo vähän vaikeam-
      paa selvittää. Ehkä peruslesbo mieltää meikkaa-
      van naisen liikaa heteroksi.. Meikatakin voi mo-
      nella eri tapaa. Sellainen tyylikkään hillitty
      kaunistautuminen sopii mielestäni lesbolle var-
      sinaisen meikkaamisen sijaan.

Meikkaaminen on mielistäni luomivärien levitte-
      lyä, kajalin vetämistä silmiin, huultenrajojen
      sommittelua ja kynsien lakkausta.
      Hillitty kaunistautuminen on sitä, että peite-
      tään iholta virheet, punaiset näppylät ja räi-
      keästi punoittavat pintasuonet. Kalpealle sipai-
      su poskipunaa ja kestovärjätyt kulmakarvat ja
      ripset...ja ei kun menoksi.
      Ja lesbon kynnet ovat lyhyet !!!!!

Mutta totta on, makuja on monia.
      Monta kertaa kaksi poikamaista on yhdessä.
      Kaksi naisellista ja myös toinen poikamainen ja
      toinen naisellinen.
      Ota siitä nyt sitten mitään selvää.....

• fake

Hmm. Olen lesbo joka meikkaa Coolerin sanojen mukaan lesboille sopimattomalla tavalla (manikyyri pedikyyri, huultenrajaus, silmien rajaus, luomivärit, kynnetkin on joskus pidemmät...) ja kovaa on silti vienti ollut, niin poikamaisten kuin naisellistenkin naisten toimesta. Ja sen verran tarkka olen myös kumppanini ulkonäöstä että edellytän häneltäkin vähintään tuota "hillittyä kaunistautumista". Ei se meikkaaminen mikään itsetarkoitus ole, mutta kun on aina ehostanut, miksipä luopua siitä tavasta vain sen takia että yleensä (?) lesbot eivät sitä harrasta. Eikä oikeilla tuotteilla siihen ei edes kauaa mene, iltameikin kaikkine rajauksineen saa todistetusti tehtyä kymmenessä minuutissa jos haluaa.

Makuja on monia. Onneksi.

• Cooler
        fake kirjoitti:

Hmm. Olen lesbo joka meikkaa Coolerin sanojen mukaan lesboille sopimattomalla tavalla (manikyyri pedikyyri, huultenrajaus, silmien rajaus, luomivärit, kynnetkin on joskus pidemmät...) ja kovaa on silti vienti ollut, niin poikamaisten kuin naisellistenkin naisten toimesta. Ja sen verran tarkka olen myös kumppanini ulkonäöstä että edellytän häneltäkin vähintään tuota "hillittyä kaunistautumista". Ei se meikkaaminen mikään itsetarkoitus ole, mutta kun on aina ehostanut, miksipä luopua siitä tavasta vain sen takia että yleensä (?) lesbot eivät sitä harrasta. Eikä oikeilla tuotteilla siihen ei edes kauaa mene, iltameikin kaikkine rajauksineen saa todistetusti tehtyä kymmenessä minuutissa jos haluaa.

Makuja on monia. Onneksi.

Ja taas pikku korjaus.

En ollenkaan sanonut, että "lesboille sopimattomalla" tavalla, vaan yritin valottaa omaa näkemystäni yleisellä tasolla. Perinteiseen lesbokulttuuriin kuuluu mielestäni hillitty kaunistautuminen enemmin kuin varsinainen meikkaus.

Itselläni ei suinkaan ole meikkaavia naisia mitään vastaan. Tyylitaju on kaiken a ja o, niin kuin joku täällä jo taisi mainitakin.

Ja sitten tuo kynsien pituus !! Ajatelkaapa ihan itse !! Aiheesta tuskin tarvinnee jatkaa :)

• fake
        Cooler kirjoitti:

Ja taas pikku korjaus.

En ollenkaan sanonut, että "lesboille sopimattomalla" tavalla, vaan yritin valottaa omaa näkemystäni yleisellä tasolla. Perinteiseen lesbokulttuuriin kuuluu mielestäni hillitty kaunistautuminen enemmin kuin varsinainen meikkaus.

Itselläni ei suinkaan ole meikkaavia naisia mitään vastaan. Tyylitaju on kaiken a ja o, niin kuin joku täällä jo taisi mainitakin.

Ja sitten tuo kynsien pituus !! Ajatelkaapa ihan itse !! Aiheesta tuskin tarvinnee jatkaa :)

"Ja sitten tuo kynsien pituus !! Ajatelkaapa ihan itse !! Aiheesta tuskin tarvinnee jatkaa :)"

Taitoa ja varovaisuutta Cooler, taitoa ja varovaisuutta... ;)

• Matilde

Kelpaankohan minä tällaisena kuin olen? Onko pakko lähteä ostamaan kaupasta miesten vaatteita?! En osaa olla ilman meikkiä! Minulla on oma tyylitön tyylini, josta en halua luopua.

Onkohan nämä ulkonäkökysymykset vain nuorempien juttuja?

• Cooler

Kyllä ikääntyväkin lesbo voi huolehtia ulko-
        näöstään ja toivottavasti näin tekee. Usein
        vaan vanhemmitte ollaan niin laiskoja panos-
        tamaan miellyttävän ulkoisen olemuksen luo-
        miseen ja sitten vielä ihmitellään, että
        miksi mua ei kukaan huoli.

• LeSbO
        Cooler kirjoitti:

Kyllä ikääntyväkin lesbo voi huolehtia ulko-
        näöstään ja toivottavasti näin tekee. Usein
        vaan vanhemmitte ollaan niin laiskoja panos-
        tamaan miellyttävän ulkoisen olemuksen luo-
        miseen ja sitten vielä ihmitellään, että
        miksi mua ei kukaan huoli.

Tuskin Matilde nyt sentään kuusikymppinen on!!!

• Cooler
        LeSbO kirjoitti:

..ikääntyvällä tarkoitan 30 vuotiaasta eteen-
        päin. Mutta eihän 60 vuotiaan iässäkään ole
        mittään vikkaa :)

• Hapsu
        Cooler kirjoitti:

moni 70-kymppinen voi olla tosi otettu kuuskymppisestä!

• LeSbO
        Cooler kirjoitti:

on kauhea sanahirviö! itse aion kyllä olla nuori niin kauan että minusta tulee vanha. kammoan sanoja "keski-ikäinen" "ikääntyvä" ym.=/

• Jennifer
        LeSbO kirjoitti:

on kauhea sanahirviö! itse aion kyllä olla nuori niin kauan että minusta tulee vanha. kammoan sanoja "keski-ikäinen" "ikääntyvä" ym.=/

..miten eri sanat saavat meiltä jokaiselta aivan
        oman merkityksensä..

Itse kammoan sydämeni pohjasta sanaa "vanhapiika".

• Seph
        Cooler kirjoitti:

30 vuotiaasta eteenpäin ikääntyvä??? Ei ole!!! Itse olen 38v, enkä ole ikääntyvä, enkä aio ollakkaan, enkä tulla :)Huolehdin itsestäni, vaikka meikkiä en käytä, se ei vaan sovi tyyliini, ei siksi, että en viitsisi iän takia tms.

• Cooler
        Seph kirjoitti:

30 vuotiaasta eteenpäin ikääntyvä??? Ei ole!!! Itse olen 38v, enkä ole ikääntyvä, enkä aio ollakkaan, enkä tulla :)Huolehdin itsestäni, vaikka meikkiä en käytä, se ei vaan sovi tyyliini, ei siksi, että en viitsisi iän takia tms.

Kun vauva syntyy, hän alkaa vähitellen ikääntymään kohti sitä ja sitä kehityskautta jne...:)

• Pir
        LeSbO kirjoitti:

Rakkaat naiset, ilmaisussa "ikääntyvä" ei ole mitään vikaa. Eikä elämä lopu siihen, kun aletaan olla viiskymppisiä. Hapsu osui asian ytimeen, vaikka ehkä tarkoitti huuleksi.

Kun on täyttänyt 40, niin pari askelta ja yhtäkkiä häämöttää 50, näin se menee.

Netissä on se vika, no ei netissä, vaan käyttäjissä, että ne reippaat mummot puuttuvat täältä mielipiteineen, toistaiseksi. Tunnen itseni Metusalemiksi täällä, en muualla.

Mutta Waputelkaahan!

• Matilde
        LeSbO kirjoitti:

Tuskin olen kuuskymppinen. Setan bileissä homopoika luuli minua alta kolmekymppiseksi. Olen suudellut naista tänä yönä. Tulin juuri kotiin. Kiitos kaikille minua "opastaneille", pidin täältä saamani neuvot mielessäni koko illan.

• Matilde
        LeSbO kirjoitti:

Ei niillä SANOILLA ole oikeastaan merkitystä, eikä niiden "vangiksi" tarvitse jäädä. Minä en ole vielä kuuskymppinen, mutten ole kakskykmppinenkään, enkä haluaisi ollakaan - kumpaakaan. Nuoruudessa on omat hyvät puolensa, mutta myös huonot. Vanhuudessa taitaa olla samoin.

• Jennifer
        Matilde kirjoitti:

Tuskin olen kuuskymppinen. Setan bileissä homopoika luuli minua alta kolmekymppiseksi. Olen suudellut naista tänä yönä. Tulin juuri kotiin. Kiitos kaikille minua "opastaneille", pidin täältä saamani neuvot mielessäni koko illan.

..se suudelma tuntui ? :)

Olisinpa minäkin :(

• Hapsu

on mielestäni se, että naisella on oma tyyli.
      Luontainen, itselle ominainen tapa olla esillä on tosi tärkeää. Jos tyyppi yrittää olla ihan jotain muuta, vain toisia miellyyttääkseen saa äkkiä vaikutelman ihan pellestä ihmisestä.
      Eli, jos naista pukee hame ja hänen olemuksestaan paistaa naisellisuus, niin mikä ettei. Joku toinen nainen on taas mahtava näky poikamaisissa vetimissään ja siihen, kun lisää sen, että olemus yksinkertaisesti on poikamainen, niin asia on ok siinäkin tapauksessa.
      Jokaiselle "tyylille" varmasti löytyy oma kannattajajoukkonsa ja ei voi siis sanoa, että lesboja kiinnostaa juuri joku määrätty muotti.

Siisteys ja uskollisuus omalle tyylille on kaiken a ja o ja vielä, kun siihen lisää terveen itsetunnon ja huumorintajua omiks tarpeiks, niin paketti on valmis!

• Lepakkoelämää

Jaa-a.
        Minulla tyyli riippuu viitsimisestä.
        Työpaikalla voi olla millainen haluaa, suurimman osan ajasta. Tilannekohtaisesti sitten huulipunaa, ripsiväria ja meikkivoidetta (ei luomiin mitään, tai silmät turpoavat;).
        Samaan tapaan asu vaihtelee jakkupuvusta mekkoon yms yms. Farkkuja olen oppinut vihdoin käyttämään nyt 35-vuotiaana:)
        Pyöreyttä löytyy, mutta flirttiä saan kyllä niin baarissa kuin kadullakin, joten eiköhän tällaiselle meikatulle heteronoloiselle pallerollekin kysyntää ole ja on ollut.
        Naisystäväni on ihan samankaltainen, narsismia, kuka tietää...

• kaunis

Niin mieleltään kuin ajatuksiltaankin. Ulkonäöllä ei väliä! itse olen lesbo, hieman poikamainen, mutta naiseni on todella naisellinen ja kaunis.. silmieni ja elämäni ilo.

• Jennifer

Näin minä nyt vaan väittäisin;)

Ennen väitin muuta, että sisäinen kauneus ja silleen, mutta nyt tämän viimeisen naiseni kanssa olen joutunut myöntämään, että juuri hänen ulkoinen olemuksensa hymyilevänä saa minut siihen mielettömään tajunnan "häiriötilaan", josta joskus täälläkin olen kirjoittanut.
        Sitten ääni on toinen tärkeä tekijä minulle itselleni - kuuntelisin häntä tuntikausia ja antaisin kaiken muun, vähemmän tärkeän, mennä menojaan...

• miki

lesbot tykkäävät isorintaisista ja seksikkäistä naisista. olen nähnyt monia lesboja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3250
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1640
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      96
      1488
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1399
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1198
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1029
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      52
      855
    Aihe