Yritin katsella lukijoitten juhannuskuvia is.fi:stä. Siellä ei skriptit toimineet, kuvia oli hankala katella.
Olen nähnyt tosi hyviäkin saman tyylin kuvajärjestelmiä esim. asuntoesittelyissä verkossa.
Eikö noin näkyvässä asemassa olevalta nörtiltä pitäisi jo ottaa työpaikka alta?
Yritin kahdella selaimella. Jos haluutte yrittää, tässä on linkki:
http://lukijat.iltasanomat.fi/juhannus
Toimii huonosti
14
600
Vastaukset
- kyllä mulla
ainakin toimii ihan hyvin, sun kone on mopo :(
- mopo!
Kun klikkaa seuraavaa kuvaa, niin loput thumbnailsit leviää ties minne.
Ei mulla kyllä applea ole, jos se on sitten syy.
Luulisi kannattavan ainakin normaali IE:llä pistää toimimaan.
- kuvia.
varsinkin onks viljoo näkynyt, asuvalinta oli yliveto.
- softassa
millä niitä katsellaan.
- hyvinhän
se toimi.
- lopputili
Saako huonosta työsuorituksesta antaa lopputilin?
- sinulle¨*
lopputili kirjoitti:
Saako huonosta työsuorituksesta antaa lopputilin?
antaa loparit kun et ossa katsella kuvia, joissa ei ole mitää vikaa.
- lopputili
sinulle¨* kirjoitti:
antaa loparit kun et ossa katsella kuvia, joissa ei ole mitää vikaa.
Joka kerta pitää vierittää sivua, kun klikkaa uuden kuvan.
- tartte
lopputili kirjoitti:
Joka kerta pitää vierittää sivua, kun klikkaa uuden kuvan.
vierittää, oletko maistellut jotain??
- reonoert
..selaimella,kaikilla kuvat aukesivat moitteetta.Käytössä olivat;Firefox,IE,Opera sekä Safari.
- lopputili
Ei siitä ole kyse.
Ne pikkukuvalinkit vaan hajoaa aina uutta linkatessa, eikä pysy alkuperäisessä siistissä tiiviissä rivissä.
Tässä on kyse jostain tekniikan virheestä, jota ei uskoisi tuon tason saitilla näkyvän.
Mutta olkoot sitten! Ei Nokiasta vaan olisi tullut niin suurta, jos moiset mokat olisi hyväksytty pureksimatta. Niinkuin täällä näkyy poikkeuksetta tehtävän.
ihan hyvin. Taitaapi olla siellä päässä vika
- lopputili
Ei kuvissa vikaa olekaan vaan ohjelmassa, mikä niitä näyttää. Lue edeltä.
- ja noin 88 kuvaa
jaksoin selata läpi. Tässä mielestäni paras: http://lukijat.iltasanomat.fi/juhannus/3843/3/ ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381