Takka on tehty v 76 tiilestä rappaamalla. Niitähän saa kokojen mukaan teetettyä, mutta vähän arveluttaa kannattaako siihen sijoittaa yli 1000 € jos se ei toimisikaan hyvin? Vetääkö ja niin edelleen.
TAKKASYDÄN AVOTAKKAAN
3
768
Vastaukset
- jepjepjep
Minä laitoin vuosia sitten kotiin takkaan Kastorin takkasydämen ja aivan hyvin se toimii. Takka oli ennestään varaava, vaikka olikin avotakka,joten myös kivet lämpenee tuossa tapauksessa. Kuitenkin takkasydän kierrättää ilmaa ja lämmittää tehokkaasti sen aikaa kun tuli palaa. Varaustehossa se häivää reilusti perinteiselle varaavalle takalle. Mutta jos tuo nopea lämmitys ja varauksen puute/vaatimattomuus eivät haittaa, niin sydän toimii erittäin hyvin vedon yms. puolesta.
Mökille muurasin sitten itse varaavan takan, johon laitoin myös takkasydämen. Mökillä tuo nopea lämmittävyys on vain etu. - somerolta
kirpputori alihinnassa on ollu myynnissä takka sydän uusi halpa kysy numerosta 0400816557
- ei kannata harakoita lämmittää
vetää hyvin, jos avotakkakin on vetänyt. Muuri varaa lämpöä, joten säästää hiljalleen sen sydämen hinnan lämmityskustannuksissa takaisin - siis jos käytät apuna sähköä. Muutenkin pienempi puumäärä riittää tuon varauksen vuoksi vielä seuraavaankin päivän lämmitykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618