Yamaha perämoottorien vuosimallin selvittäminen

GaryH

Tervehdys,

Olen yrittänyt netistä selvittää Yamaha perämoottorin vuosimallia. Ilmeisesti vuosimalli käy ilmi moottorin tyyppikilvestä? En vain tiedä mikä merkintä kertoo koneen vuosimallin.

Oma tyyppikilpeni sanoo: Yamaha 20 AE, 653 S 25434.

Osaiskohan joku fiksumpi sanoa minkä vuotinen moottori on kyseessä? Mikä noista luvuista/lukusarjoista/kirjaimista vuosimallin kertoo?

9

21992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säätelijä

      Koita kattoa löytyykö sieltä kilvestä vielä joku muu kirjain kuin tuo s, se nimittäi varmaan tarkotta short:tia eli lyhytrikistä, mutta siinä kilvessä pitäs olla siinä mustalla alueella lyöty joku yksittäinen kirjain joka taas kertoo vuosimallin, kirjaimet menee vuosien mukaan järjestyksessä, tosin välistä puuttuu joitain kirjaimia, mutta kuitenkin, joku viisaampi saa valistaa mikä kirjain on mikäkin vuosimalli.

    • tuskin olet

      jos olet netistä ettinyt edes vähän niin olisit varmasti löytänyt mutta laitetaan nyt osoite. http://www.anymec.com/ ja sieltä links ja yamaha vuosimalli.....

    • eli siis joo s

      tuo s meinaa sitä vuosilukua. se on 1980 tai 2001

      • Vili

      • Eli siis ei s

        Eli tuo S meinaa että on lyhyt riki (itselläni tuossa kohtaa L, eli pitkä riki), ja mustalla alueella stanssattu (näkyy huonohkosti) laatan oikeassa alanurkassa oleva kirjain kertoo vuosiluvun.

        Itselläni Yamaha BETOL 70 HP jossa kirjain G eli 1988. Lukee selvästi kaikki tarvittava noissa anymecin listoissa.

        Kiitos Anymec!


      • Anonyymi

        Jotkut raaputtaa siitä mustasta pellistä sen kirjaimen pois niin saavat myytyä uudempana


      • Anonyymi

        Juu ei. Se tarkoittaa lyhytrikinen. L on pitkä


    • 20MB
    • Käytännössä

      Paaliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe