Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viking Line ja asiakastyytyväisyys

Viking är bra

Onko kokemuksia Viking Linen asiakaspalautteista? Olimme reissun päällä, koko paketti varattu ao. yhtiön kautta. Kuitenkin kaikki ei mennyt aivan niinkuin piti. Elikkäs voimmeko saada jotain muutakin vastausta palautteeseen kuin pahoittelut...ilmaisristeily yms...??

12

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä meni

      reissussa pieleen.

    • mikä meni vikaan

      olemme miettineet perheen kanssa risteilyä viikkarilla, joten mielellään kuulisin, että mikä meni vikaan. risteilyjen hinnat on aika kovia, joten ei viitsisi mennä pettymään.

      • Viking är bra

        Risteilyissä ei mitään vikaa, päinvastoin laivoilla oli mukavaa ja hyvää palvelua. Asia koskee maapalveluja Ruotsissa. Kerron, kun olen saanut yhtiön vastauksen...


      • taas jonkun siljafanin
        Viking är bra kirjoitti:

        Risteilyissä ei mitään vikaa, päinvastoin laivoilla oli mukavaa ja hyvää palvelua. Asia koskee maapalveluja Ruotsissa. Kerron, kun olen saanut yhtiön vastauksen...

        mustamaalaus yritys, kun ei ollutkaan kertoa
        mikä mukamas ei toiminut.


      • hyvitti ainakin
        Viking är bra kirjoitti:

        Risteilyissä ei mitään vikaa, päinvastoin laivoilla oli mukavaa ja hyvää palvelua. Asia koskee maapalveluja Ruotsissa. Kerron, kun olen saanut yhtiön vastauksen...

        meikäläistä jopa siitä kun poikani pahoitti mielensä siitä, että pallomeressä oli yli-ikäisiä, jotka eivät siellä olisi saaneet olla, niin lahjakorttihan sieltä pamahti...eikä mulla tietenkään ollut mitään sitä vastaan. Palvelua parhaimmillaan !


    • Ville-Viikinki

      olen tässä vuosien saatossa saanut aihetta pettyä Vikingin palveluun, syystä että Turun terminaalissa asiakaspalvelun tyttö "narrasi" multa viiden euron palvelumaksun, vaikka yhtä hyvin olisi voinut kertoa, miten sen olisin välttänyt. Ei niin, että talouteni siihen olisi kaatunut, mutta tuollainen turha rahan "kuppaaminen" kyllä ottaa meikäläistä periaatteessa aivoon aikalailla ja muistinkin kyllä sen ottaa takaisin korkoineen sopivassa tilanteessa, ihan vain oman mielenrauhani vuoksi.

      • se asiakaspalvelun

        tyttö toimi laivayhtiön sääntöjen mukaan, jos varatun matkan maksaa vasta satamassa lähtöselvityksessä, niin menee se 5 euroa. Minä maksan jokaisella kerralla mielelläni sen "lisämaksun", matkaa on sen verran satamaan, että mitä tahansa voi sattua ennenkuin sinne asti pääsen, ja viikkarin nettisivuilla onnistuu tuo varaaminenkin ilman maksua, joka on todella hieno juttu, mutta eipä onnistu siljan sivuilla.


      • Ville-Viikinki
        se asiakaspalvelun kirjoitti:

        tyttö toimi laivayhtiön sääntöjen mukaan, jos varatun matkan maksaa vasta satamassa lähtöselvityksessä, niin menee se 5 euroa. Minä maksan jokaisella kerralla mielelläni sen "lisämaksun", matkaa on sen verran satamaan, että mitä tahansa voi sattua ennenkuin sinne asti pääsen, ja viikkarin nettisivuilla onnistuu tuo varaaminenkin ilman maksua, joka on todella hieno juttu, mutta eipä onnistu siljan sivuilla.

        tunnen kyllä hyvin nämä käytännöt. Tässä oli kyse hiukan erilaisesta asiasta. Yleensähän teen kaikki matkavaraukseni netin kautta ja yleensä hyvin on toiminut, paitsi tämän yhden kerran(vaimoni arpajaisista voittama luxusristeily)jolloin nettivaraus ei kertakaikkiaan toiminut, vaan jouduin asioimaan Turun terminaalin matkamyymälässä. Ei siinä mitään, siellähän varaus toki onnistui, mutta kun varasin saman tien myös aamiaisen ja lounaan ja maksoin ne sitten käteisellä, meni se edellämainittu palvelumaksu, jota ei tilisiirtona olisikaan mennyt, tämän mielestäni olisi voinut sanoa etukäteen.


      • yksi kysymys!
        Ville-Viikinki kirjoitti:

        tunnen kyllä hyvin nämä käytännöt. Tässä oli kyse hiukan erilaisesta asiasta. Yleensähän teen kaikki matkavaraukseni netin kautta ja yleensä hyvin on toiminut, paitsi tämän yhden kerran(vaimoni arpajaisista voittama luxusristeily)jolloin nettivaraus ei kertakaikkiaan toiminut, vaan jouduin asioimaan Turun terminaalin matkamyymälässä. Ei siinä mitään, siellähän varaus toki onnistui, mutta kun varasin saman tien myös aamiaisen ja lounaan ja maksoin ne sitten käteisellä, meni se edellämainittu palvelumaksu, jota ei tilisiirtona olisikaan mennyt, tämän mielestäni olisi voinut sanoa etukäteen.

        Tämä ei kuulu tähän keskusteluun, mutta miksi olet ottanut nimimerkiksesi Viking Linen maskotin nimen?
        Osoittaa mielestäni jonkinlaista mauttomuutta sinulta, eikö!
        Itse kirjoituksesi ovat asiallisia ja tietoa antavia, mutta tuo tuo nimimerkkisi... voi ei !!


      • Ville-Viikinki
        yksi kysymys! kirjoitti:

        Tämä ei kuulu tähän keskusteluun, mutta miksi olet ottanut nimimerkiksesi Viking Linen maskotin nimen?
        Osoittaa mielestäni jonkinlaista mauttomuutta sinulta, eikö!
        Itse kirjoituksesi ovat asiallisia ja tietoa antavia, mutta tuo tuo nimimerkkisi... voi ei !!

        positiivisesta arviosta kirjoituksiani kohtaan. Mitä tulee nimimerkkiini, niin yksinkertaisesti olen tällainen vaalea ja viileä "viikinki". Ja eikös tuo laivakissakin ole ihan hyväntuulinen ja myönteinen hahmo.


    • Anonyymi

      Reklamoikaa!

    • Anonyymi

      Jälkikäteen tiedätte, ennakolta sitä ei voi kukaan tietää.
      Pikkasen järkee kyselyihin,
      muuten alkaa päätä särkee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe