Kehtaako historian E:llä hakee ens keväänä historiaa yliopistoon lukemaan. Kannattaako käyä uusimassa?
Kannattaako ees koittaa?
5
1266
Vastaukset
- erias
Totta kai kehtaa... Mikä vika E:ssä on?? :)
Uusimisen sijaan kannattaa keskittyä pääsykoekirjoihin, luulisin. - aikkuli
hain reaalin c:llä...
- euraasia
Mihin kaupunkiin haet? Tampereelle reaalista on saanut lähtöpisteitä vuosina 2006 ja 2007 E:stä 40 ja L:stä 50. Lisäksi tietysti on muut lähtöpisteet, mutta 10 pisteen ero voi olla jo ratkaiseva, kuten minulla viime vuonna.
Tärkeintä on pääsykoekirjan hallinta, mutta voithan käydä ilman suurempaa stressiä kokeilemassa, josko L tulisi vielä keväällä. Ei siinä muuta menetä kuin n. 20 euroa koemaksuja :)
Mutta ei E todellakaan huono ole, itsellänikin on E, eikä se mitään estä kunhan pääsykoekirjan osaa. L ainoastaan voisi hieman avittaa.- aikkuli
Mulle ainakin sanottiin, että kannattaa ennemin panostaa siihen pääsykokeeseen kun korottaa niitä yo-arvosanoja.
- osa oteta
sisään ihan pelkän pääsykokeen perusteella. Ei siinä yo-arvosanat silloin paina mitään. Eli vinkkini on, että jätät uusimatta ja keskityt pyrkimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331