Palstan

parhaat kirjoittajat

En nyt ihan järjestykseen laita mutta laitanpahan vaan listan niistä jotka on ehdottomia ykköskaartilaisia olleet täällä.

Alkuperäinen Simo Hurtta
Tanhio Takatalvi
Helena Eronen
Tahvonen
Arnkil
Huovatta
Kamuttaja-Setä
Laila Lingvisti
Yrmee Karju (huvittavan säälittävä, silti hyvä)
Lisäksi suuri joukko eri nikeillä kirjoittaneit asiallisia ihmisiä.

72

3046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeaa asiaa

Nuo oli kyllä palstn parhaat iliman muuta. Tanhio ei jaksa yksin pitää palstaa yllä.
      Tämän palstan sekottamine alko siitä kun Feikki_SIMO TULI

• Lukija.

Gunnarpässi ja y ovat ainoat tämän palstan hyvät kirjoittajat. Muut ovat surkimuksia.

• Joukko Nim.Y faneja

Ei ole kuin yksi yyyy
        siinä lienee sen syy!
        Nim.Y on palstan ainoa asiallinen kirjoittaja. Haluamme lisää hänen asiallisia avauksiaan ja kirjoituksia. Näin on!

• vaatimaton.......

Olethan sinä itsekin yksi huipuista.

• ja y ovat

parhaat paiholasta käsin kirjoittavat, mutta se onkin terapiaa heille joten jatkakaa vaan niin voitte päästä avo-osastolle joskus

• omahoitaja
        ja y ovat kirjoitti:

parhaat paiholasta käsin kirjoittavat, mutta se onkin terapiaa heille joten jatkakaa vaan niin voitte päästä avo-osastolle joskus

kirjuuttaa niitten puolesta kun ne häiskät huutelee sieltä suljetulta mitä pitää kirjuuttaa. ei niitä voi sieltä pois päästää kun niillä on päässä niitä virtsanpidätysvaikeuksia

• w.w.w.

Osmo U on palstan suurin räkänokka.

• yyyyy

Ei ole Osmoa näkynyt täällä sen jälkeen kun ilmoitti muuttavansa pois. Jos niitä paria kommenttia Nim.Y:stä ei lasketa.

Potuttaako Y?

• Osmo ei ole suinkaan räkänokka. Hänelle kävisi mielestäni hyvin nimitys koiranleuka. Kuuluu Osmon luonteeseen, että hän haluaa inttää asioista vaikka olisikin samaa mieltä vastapuolen kanssa. Oikeastaan aika hauska velikulta. Muita räkänokkia kyllä riittää tällä palstalla, Osmoa en kuitenkaan pidä sellaisena.t.y.

• Kiitos kiitoksista!

• sinä olet hyvä

ja sinusta saisi tuo virtsanpidätysvaikeuksien (vaikeus päässä) kanssa kamppaileva rupusakki ottaa oppia. sinä olet tosiaan hyvä varmasti kaikkien assiallisten mielestä.

• on paras
        sinä olet hyvä kirjoitti:

ja sinusta saisi tuo virtsanpidätysvaikeuksien (vaikeus päässä) kanssa kamppaileva rupusakki ottaa oppia. sinä olet tosiaan hyvä varmasti kaikkien assiallisten mielestä.

Ja tietääkin eniten Lieksasta. Kirjuttaa vaan niin valitettavan harvoin.

• on paras kirjoitti:

Ja tietääkin eniten Lieksasta. Kirjuttaa vaan niin valitettavan harvoin.

... onpa tullu piettyy vähä taukoo, on ollu majanmuuttoo ja sen myötä onkelmii nettiyhteyksiin kansak.

• Kamuttaja-Setä

En nyt oesi aeva

• Kamuttaja-setä

Olipa paljo kirjotusvirhheetä. Minähän sanon jotta en ossoo kirjottoo.
        Tulin justiisa saanasta ja kuivattelen hikkee. Oeskkoon se syyllinen nuihin virhheissiin.

• kyllä olet
        Kamuttaja-setä kirjoitti:

Tulin justiisa saanasta ja kuivattelen hikkee. Oeskkoon se syyllinen nuihin virhheissiin.

saitin hauskin ja kivoin jatka vaan murteella sitä on tooooosssiiii kiva lukea

• kamuttajan rut-
        Kamuttaja-setä kirjoitti:

jake ikinään Lieksassa asunukkaa kun tuolla toesaalla ei ies tiijä missee on Sittalampi. Senhän nyt jokkaenen vähänkää lieksalaenen tietää lopun ikkeesä. Vaekkei Lieksasta ennee mittään muuta muistaskaan.

• nakuttaja.
        kamuttajan rut- kirjoitti:

jake ikinään Lieksassa asunukkaa kun tuolla toesaalla ei ies tiijä missee on Sittalampi. Senhän nyt jokkaenen vähänkää lieksalaenen tietää lopun ikkeesä. Vaekkei Lieksasta ennee mittään muuta muistaskaan.

en minäkään tiedä en ollu ikinä ennen kuullutkaan vaikka olen lieksassa syntynyt ja lapsuuteni elänyt........samoin se aikaisemin esiin tullut saavanniemi on vieläkin vähän hakusessa vaikka tuntui olevan isokin kylä......onko joku pankakosken osa vai mikä

• kankaan
        nakuttaja. kirjoitti:

en minäkään tiedä en ollu ikinä ennen kuullutkaan vaikka olen lieksassa syntynyt ja lapsuuteni elänyt........samoin se aikaisemin esiin tullut saavanniemi on vieläkin vähän hakusessa vaikka tuntui olevan isokin kylä......onko joku pankakosken osa vai mikä

osa. Sellanen pieni niemeke, pistää Kevätlahteen.
        On ollu ainaki joskus muutama talonröttelö, Kevätniemen sahan köyhiä työläisii.
        Liekö ennää asutusta minkään vertaa. Eipä oo siellä persauskylällä tullu käytyy ennää pitkiin aikoihin.

• kankaan kirjoitti:

Liekö ennää asutusta minkään vertaa. Eipä oo siellä persauskylällä tullu käytyy ennää pitkiin aikoihin.

... Saavanniemi on ihan toisella suunnalla, joen toisella puolen, siellä oli ennettäin hyppyrimäkikii.

• on se
        kankaan kirjoitti:

tosiaankin tuo Vehkakangas. On se Lieksan pahin persauskylä. Ei ihmisten asuttavaa paikkaa ollenkaan.
        Suavanniemi on muuten Viekijärvessä, itäreunalla. Liekö saman niminen niemi muka jossain muuallaki, en tiijä mutta eppäielen että tuskinpa lienöö.

• Arnkil
        Tahvonen kirjoitti:

... Saavanniemi on ihan toisella suunnalla, joen toisella puolen, siellä oli ennettäin hyppyrimäkikii.

Sinä näköjään tiedät Saavanniemen. Outoa kun niin harva tietää.
        Saavanniemi on Lieksan historian kannalta hyvinkin merkittävä kylä. Tai pikemminkin siellä asuneet ihmiset.
        Se on ollut jollain tavoin asuttu jo satoja vuosia. Nyt lähes asumaton.

• Suavanniemellä
        Arnkil kirjoitti:

Sinä näköjään tiedät Saavanniemen. Outoa kun niin harva tietää.
        Saavanniemi on Lieksan historian kannalta hyvinkin merkittävä kylä. Tai pikemminkin siellä asuneet ihmiset.
        Se on ollut jollain tavoin asuttu jo satoja vuosia. Nyt lähes asumaton.

olisi asunu merkittäviä ihmisiä. Elä naurata, sanos ees yksikin esimerkki.
        Sorsalassa on pikemminkin asunu merkittäviä niinkuin kauppias Kari, esim. Jos sinä sekotat Sorsalan ja Suavanniemen keskenään tai sitten jotenkin yhistät ne yheksi ja samaksi.

• pistäs
        Suavanniemellä kirjoitti:

Sorsalassa on pikemminkin asunu merkittäviä niinkuin kauppias Kari, esim. Jos sinä sekotat Sorsalan ja Suavanniemen keskenään tai sitten jotenkin yhistät ne yheksi ja samaksi.

nyt se virtsasi varaventtiili umpeen kun tulee niin älytöntä juttua taas

• näytä olevan
        pistäs kirjoitti:

nyt se virtsasi varaventtiili umpeen kun tulee niin älytöntä juttua taas

Arnkili. Se kun on viisas tyyppi mutta sinä oot, en ees kehtoo sannoo mikä. Tätä palstoohan lukkoo lapsetkii.

Jos on älytöntä niin kerro sinä merkittävvii Suavanniemeläesii. Montakohan mahtanet löytöö vai männöökö ihan toeselle saalle.

• väittänytkää
        näytä olevan kirjoitti:

Arnkili. Se kun on viisas tyyppi mutta sinä oot, en ees kehtoo sannoo mikä. Tätä palstoohan lukkoo lapsetkii.

Jos on älytöntä niin kerro sinä merkittävvii Suavanniemeläesii. Montakohan mahtanet löytöö vai männöökö ihan toeselle saalle.

olevani tuo killi vaan ihan oma itseni kantalieksalainen. ja sinä simo menes vessaan ja äkkiä niin ei palstalaisten tarvitse kärsiä virtsaongelmistasi. jos et itse tiedä niitä merkittäviä niin minun tehtävä ei ole olla tonttujen kouluttaja

• OIKEIN TOSIIII
        väittänytkää kirjoitti:

olevani tuo killi vaan ihan oma itseni kantalieksalainen. ja sinä simo menes vessaan ja äkkiä niin ei palstalaisten tarvitse kärsiä virtsaongelmistasi. jos et itse tiedä niitä merkittäviä niin minun tehtävä ei ole olla tonttujen kouluttaja

HÖLMÖ TYYPILLINEN LIEKSALAINEN

• Arnkil
        Suavanniemellä kirjoitti:

Niitä löytyy sieltä aloituksesta Lieksan legendat. Aloittajana oli Simo Hurtta (alkuperäinen vielä silloin).
        Lue koko aloitus niin saat paljon tietoa Lieksan vanhoista asukkaista. Sinne oli moni laittanut tietoa.

• Kamuttaja-Setä
        kyllä olet kirjoitti:

saitin hauskin ja kivoin jatka vaan murteella sitä on tooooosssiiii kiva lukea

Se on aeka tulos jos ossoo lukkee murretta. Vaekka sitä on alakuperäsen heleppo huasttoo niin lukeminen on jo paljo vaekkeempoo.
        Kirjotuksestasi piätellen oot nuori immeenen. Se on mukava kun nuori tykkee lukkee murretta ja vaallii perintteitä.
        Onko siellä ollu kovvii ukkossii nykyjjään. Tiällä syvässä etelässä ei oo ollu ihan hirvveetä.

• Ykä Yökyöpeli

Aivan samaa mieltä asiasta. Nuo kun kaikki saisi takaisin tänne niin palstan taso nousisi ja rajusti. Olisi kohta Suomen paras pulinapaikka.
      Nyt tämä on oikein räkälätason palsta noitten muutamien voheloitten takia

• Arnkil

No onhan se hienoa lukea, että joku on arvostanut meikäläistä.

• Voisitkos sinä

Kirjoitella hieman useemmin tänn4e kun sulla olis näkys paljo tuota asiatietoo.

• sillä on
        Voisitkos sinä kirjoitti:

aena niin mahoton kiire niille muille, paremmille palstolle.

• Arnkil
        Voisitkos sinä kirjoitti:

Olisi mukavaa kirjoitella mutta jotenkin kyllästyttää erään henkisesti sairaan häiriköinti.
        Jos tänne saataisiin sheriffi niin sitten voisi harkita. Toistaiseksi antaa olla.

• meidän

kaikkien puolesta nyt kun on kiittelemään ruvettu.

Siis loppujen ei tarvii enää tulla erikseen kiittämään jos ei välttämättä haluu itseensä esille nostaa.

• kukas muu

kuin sutki-simohan se siellä on taas pidättänyt virtsaa liian kauan päässään ja laukkoo viisauksiaan

• sitä suapi
        kukas muu kirjoitti:

kuin sutki-simohan se siellä on taas pidättänyt virtsaa liian kauan päässään ja laukkoo viisauksiaan

omasta turvastaan. Eikös se näin ooo...

• se kiitos
        sitä suapi kirjoitti:

omasta turvastaan. Eikös se näin ooo...

ilmeisesti valuu sieltä omasta kallostasi kun et jaksa pidätellä senkin feikki

• feikki kirj-

jottaa aina kovassa jurrissa. Jurrin asteesta elikkä romillien miärästä riippuu mitä nikkiä se millonkin käyttää.
      Nyt sillä on vissiin ollu jo vähän yli 3 romillee kun oli Härkä Ramin herättäny henkiin.

• aika jurrilainen

näkkyy olevan. seuraavaksi ootan yrmeetä karjuu ja laila linkvistii ja mitä muita sillä oli. vai oliko nuo kaksi sittenkän sen en tiijä

• ja tunne tyylistä
        aika jurrilainen kirjoitti:

näkkyy olevan. seuraavaksi ootan yrmeetä karjuu ja laila linkvistii ja mitä muita sillä oli. vai oliko nuo kaksi sittenkän sen en tiijä

jotta yrmee karju ja laila olivat vain feikki-simon eräitä monista salanimistä. Minun puolestani saavat olla poissa.

Kirjotteli samojedirunoja kertomatta lähdettä. Mukamas itse kääntänyt. Hevon peee... Feikki ei osaa samojedirunoja kääntää, kirjasta ne oli.

Muistetaan vaan mikä metakka täällä palstalla oli vuosi sitten kun eräs nimimerkki alko valehella jotta tanhiojo olis kopsannut mukamas Pielisen Museolta jotain lähdettä kertomatta. Mistähän Pielisen Museo on ne tiedot esitteeseensä saanut, tuskin ovat itse historiaa ja alkuperäislähteitä tutkineet.

• Arnkil
        ja tunne tyylistä kirjoitti:

jotta yrmee karju ja laila olivat vain feikki-simon eräitä monista salanimistä. Minun puolestani saavat olla poissa.

Kirjotteli samojedirunoja kertomatta lähdettä. Mukamas itse kääntänyt. Hevon peee... Feikki ei osaa samojedirunoja kääntää, kirjasta ne oli.

Muistetaan vaan mikä metakka täällä palstalla oli vuosi sitten kun eräs nimimerkki alko valehella jotta tanhiojo olis kopsannut mukamas Pielisen Museolta jotain lähdettä kertomatta. Mistähän Pielisen Museo on ne tiedot esitteeseensä saanut, tuskin ovat itse historiaa ja alkuperäislähteitä tutkineet.

Tuo feikki ei ole aivan niin älykäs kuin luulee olevansa.
        Juu tuo Tanhion vainoaminen silloin tuosta mihin viittasi ihmetytti minuakin. Huomasit varmaan ettei Lailaa vainottu eikä vihjattu kertaakaan mistään. Ei kai feikki itseään vainoa.

• nähä ketä

se vielä herättelee henkiin

• Yrmee Karju

tulin tuossa lomalle Kotkasta kun on satamassaz hiljasta. Vai oon minä huvittava ja säälittävä. Kuule on nne kovemmatti jätkät tippunu ensi laakista kun sinä kuka lienetti. kuules kyllä ruppee kipeesti lätisemään kun tavataan voit tulla sinne hurtan nurkille tuossa viikonloppuna. sinä varmaan kyllä tunnistat minut ja voitas vähän vaihella kuulumisia jos tällasta säälittävää ahluut tavata. istun just kirjastossa ja voit sinä tulla kirjaston kulumillekin jos sisu riittää vaikka heti olen tässä just lähössä ostamaan ruokaa

• tuo Yrmee Karju

Säälittävä olet, feikki. Alat taas herätellä henkiin noita vanhoja nikkejäs. Ketä sinä luulet hämääväsi, enintään itseäs. Et ketään muuta.

Laila nyt sitten seuraavaksi tulee ja alkaa ihmetellä, että mitäs täällä nykyään tapahtuu ja kopsaa jostain kirjasta jonkun samojedirunon. Niinkö?

• Yrmee Karju
        tuo Yrmee Karju kirjoitti:

Säälittävä olet, feikki. Alat taas herätellä henkiin noita vanhoja nikkejäs. Ketä sinä luulet hämääväsi, enintään itseäs. Et ketään muuta.

Laila nyt sitten seuraavaksi tulee ja alkaa ihmetellä, että mitäs täällä nykyään tapahtuu ja kopsaa jostain kirjasta jonkun samojedirunon. Niinkö?

Kuule sinä sikahilima kun tavataan niin sipasen niin jotta turpas siirtyy selkkään. et sen jälkeen soita poskes etkä huuliharppuu niillä huulilla.

• kun sanon
        Yrmee Karju kirjoitti:

Kuule sinä sikahilima kun tavataan niin sipasen niin jotta turpas siirtyy selkkään. et sen jälkeen soita poskes etkä huuliharppuu niillä huulilla.

sinulle. Mee nyt äkkiä takasin sinne hoitolaitokseesi kun vielä kerkiit.

Tuupas lauantai-iltana siinä 22 aikoihin keskustaan nurkille niin näet äkkiä paljo tähtiä. Mutta kerro miten minä sinut tunnen.

Teitä velton kaljamahan kantajia kun heiluu niillä nurkilla siihen aikaan meleko paljo niin jotta en hivvauta vahingossa viäree miestä. Sittenpähän opit kuka on kunkku.

• Yrmee Karju
        kun sanon kirjoitti:

Tuupas lauantai-iltana siinä 22 aikoihin keskustaan nurkille niin näet äkkiä paljo tähtiä. Mutta kerro miten minä sinut tunnen.

Teitä velton kaljamahan kantajia kun heiluu niillä nurkilla siihen aikaan meleko paljo niin jotta en hivvauta vahingossa viäree miestä. Sittenpähän opit kuka on kunkku.

Minä ootan innolla sitä lauvantaita niin nähhään kuka on kuka ja kuka pystyy ensi viikolla vielä kirjottelemaan tänne ja kuka imee pillillä mehuu

• Yrmee Karju
        kun sanon kirjoitti:

Noo missäs luimistelit minä olin siellä.

• helena.eronen

Voee... Kiitos kiitos, nyt ratkes ihan liitos.

• Helenahhii

piässy lomalle heinäkuuksi niinku joku kirjutti hiljattaen. Samasta laetoksesta varmaan kun se yrmeeki.
        Talaveksi se tuas hävijjää. Jiäpi palstoo pitämään pystyssä vaen minä ja muutama muu nero.

• helena.eronen
        Helenahhii kirjoitti:

piässy lomalle heinäkuuksi niinku joku kirjutti hiljattaen. Samasta laetoksesta varmaan kun se yrmeeki.
        Talaveksi se tuas hävijjää. Jiäpi palstoo pitämään pystyssä vaen minä ja muutama muu nero.

Jep, antoivat sen verran vahvan lääkityksen, että uskalsivat vapaaksi laskea. Nyt on kiva ja muutenkin kelluva olo.

• Yrmee Karju
        Helenahhii kirjoitti:

Ja minnuu et kisko joka juttuun mukaan. Jos haluut säilyttää ruumiin ja sielunterveytes niin tuki se limanen nielus ja vähän äkkiä. Helena Eronen on joku kaunis nuori nainen eikä tällanen katujätkä ja venkula. Ja ne laitosjuttus pijä mutakurkku ominas vai onko tässä sinunkin kanssa järjestettävä pieni juttutuokio.

• Yrmee Karju
        helena.eronen kirjoitti:

Jep, antoivat sen verran vahvan lääkityksen, että uskalsivat vapaaksi laskea. Nyt on kiva ja muutenkin kelluva olo.

Tuo yksi kitarisojaan vaan tuulettaa. Jos tietäsin kuka on niin kävisin vähän sipasemassa nokkaan sitä. Loppus tuon lotinat siihen. sinä olet varmaan kunnon ihminen. Voe olla jotta tunnet minut tai ainakin arvaat kun minä siellä keskustassa pyörin.

• ootte siitä

ei pääse mihinkään surkeeta koko porukka. pohjia pitää tuo sutki ja sen monet eri olomuodot niinkun unto ja y ja vaikka mitä

• sinutkin

siihen samaan joukkoon.

• Huovatta

Ihmettelen sitä että joku vielä muistaa meikäläisen.
      Luen todella harvoin enää koko palstaa. Olen vastaillut ihmisten kysymyksiin jonkun verran tuolla puutarhapuolella.
      Lopetin täällä aikoinaan kyllästyttyäni tuon kaikkien tietämän häirikön toimintaan.

Toivottavasti hän on nyt tyytyväinen kun saa hallita palstaa.
      Ensin tuo kelmi kaapaasi Simo-Hurtan nimen. Sitten hyökkäsi Tanhio Takatalvea vastaan.
      Mielestäni Tanhio on todella asiallinen ja hyväntahtoinen henkilö ja tietää Lieksan asioista valtavasti.
      Olen täysin varma ettei Tanhio hyökkäillyt tuota häirikköä vastaan, mutta häirikkö luuli niin.

Miksi tänne ei saada sheriffiä sitä en ymmärrä. Ennen tänne ei kannata palata ainakaan minun luonteellani.
      Kaikki kunnioitukseni teille jotka jaksatte tehdä asiallisia aloituksia.

• pilata hy-

vän palstan. Kun ei ne ymmärrä tätä raelakasta itä-suomalaesta keskustelutyylii. Tuu mukkaan vaen ja jutellaan mukavia koko porukan voemin ja annettaan tulla tuutin tääveltä.

Nyt on henkiin herännyt jo muitajhi vanahoja jäkäliä niinkun härkärami ja helena ja yrmee karju. Laela ennee puuttuu vaen eiköhän tuo seki kohta jostaan ilimestyne. Luulisin niin.

• Yrmee Karju

Minunkin luonteelle tekkee tiukka ei muuta vois sanoo. On tämä palsta keränny aikamoisia höyryjä kirjottamaan. No en minäkään taija olla sieltä sivistyneimmästä päästä.

• hempeilee
        Yrmee Karju kirjoitti:

Minunkin luonteelle tekkee tiukka ei muuta vois sanoo. On tämä palsta keränny aikamoisia höyryjä kirjottamaan. No en minäkään taija olla sieltä sivistyneimmästä päästä.

****No en minäkään taija olla sieltä sivistyneimmästä päästä.****

No se kyllä ollaan huomattu, et todellakaan ole.

• Yrmee Karju
        hempeilee kirjoitti:

****No en minäkään taija olla sieltä sivistyneimmästä päästä.****

No se kyllä ollaan huomattu, et todellakaan ole.

Ei kuulu tapoihini hempeillä

• Yrmee Karju
        pilata hy- kirjoitti:

vän palstan. Kun ei ne ymmärrä tätä raelakasta itä-suomalaesta keskustelutyylii. Tuu mukkaan vaen ja jutellaan mukavia koko porukan voemin ja annettaan tulla tuutin tääveltä.

Nyt on henkiin herännyt jo muitajhi vanahoja jäkäliä niinkun härkärami ja helena ja yrmee karju. Laela ennee puuttuu vaen eiköhän tuo seki kohta jostaan ilimestyne. Luulisin niin.

Kuka on tuo salaperänen Laila Lingvisti

• Yrmee Karju
        Yrmee Karju kirjoitti:

Kuka on tuo salaperänen Laila Lingvisti

Ei taittu sillonkaan vastata

• Husovarma
        Yrmee Karju kirjoitti:

Ei kuulu tapoihini hempeillä

Lukekaapa välillä, niin ei tarvii aina haukkua.

• Anonyymi

Hävinneet on kaikki nuo hyvät kirjottajat, sääli.

• Aikaisempien, paikallista työväenluokkaa eli rahvasta edustavien kirjoittajien sijalle ovat tulleet kaikkein suurinta lieksalaista kehittyneisyyttä sekä älyllisyyttä esiin tuovia yksilöitä.
        Suomen muiden alueiden väestölle riittää ihmettelemistä, miten ihmeessä pienestä Lieksan kaupungista voi löytyä (jo tällekin palstalle) kaikkein korkeatasoisimpia edustajia henkisen kehittyneisyyden osalta, kuin myös kaikilta niiltä osin, joita voidaan pitää ihmislajin myönteisinä ominaisuutena. Mitenkä muuten siis voisi ollakaan kuin että tämän palstan nykyinen sisältö voidaan kokonaisuudessaan arvioida luokkaan "erinomainen ellei täydellinen."
        Se on jo jotain se!

• Anonyymi
        sus kirjoitti:

Aikaisempien, paikallista työväenluokkaa eli rahvasta edustavien kirjoittajien sijalle ovat tulleet kaikkein suurinta lieksalaista kehittyneisyyttä sekä älyllisyyttä esiin tuovia yksilöitä.
        Suomen muiden alueiden väestölle riittää ihmettelemistä, miten ihmeessä pienestä Lieksan kaupungista voi löytyä (jo tällekin palstalle) kaikkein korkeatasoisimpia edustajia henkisen kehittyneisyyden osalta, kuin myös kaikilta niiltä osin, joita voidaan pitää ihmislajin myönteisinä ominaisuutena. Mitenkä muuten siis voisi ollakaan kuin että tämän palstan nykyinen sisältö voidaan kokonaisuudessaan arvioida luokkaan "erinomainen ellei täydellinen."
        Se on jo jotain se!

Älä sekoa aikuisten asioihin kun et mitään ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sekoa aikuisten asioihin kun et mitään ymmärrä.

Lieksa on saavuttanut sen verran kuuluisuutta että täällä Vihti-nimisellä paikkakunnallakin ihmetellään näitä palstan täyttäviä "aikuisten asioita." Lieksalaisilta on siis jäänyt henkinen kehitys kesken erittäin pahasti, eli suurin osa asukkaista on jälkeenjääneitä, jos kaikkea tätä paskaa mainitaan edes huumorimielessä aikuisten asioiksi.🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksa on saavuttanut sen verran kuuluisuutta että täällä Vihti-nimisellä paikkakunnallakin ihmetellään näitä palstan täyttäviä "aikuisten asioita." Lieksalaisilta on siis jäänyt henkinen kehitys kesken erittäin pahasti, eli suurin osa asukkaista on jälkeenjääneitä, jos kaikkea tätä paskaa mainitaan edes huumorimielessä aikuisten asioiksi.🤪

Onhan nuo aikuisten asioita,,,,jälkeenjääneiden aikuisten!

• Anonyymi

Paras on nykyään jatkuvasyyttely tarinoineen.

• Anonyymi

Kunniakuuluu kyllä törkyturpakuperkeikkahullulle. Tehtailee älyttömiä aloituksia joissa eimitään totuutta. Putlerintrolli kun on.

• Anonyymi

Totta! Jatkis on satusetä vailla vertaa. Palstaa ei viitsisi edes lukea jos ei olisi jatkiksen juttuja päivää piristämässä. Mukava kuulla aina bemarimaailman ja yamalin saunakylän kuulumisia.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      16
      2138
    2. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      84
      2078
    3. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1377
    4. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      10
      1196
    5. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      145
      1170
    6. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1153
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      249
      886
    8. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      864
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      834
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      59