Turvottaa/ lihottaa?
Voiko sappikivet
6
3196
Vastaukset
- sapetti
kun ei voi syödä juuri mitään, niin ei kai siinä juuri lihomaan pääse
- ainakin
Mulla ainakin sappikivet turvottaa ylävatsan.On oikeastaan ihan sama mitä syö niin kyllä illalla on vatsa turvoksissa.
- varma että
ainakin kirjoitti:
Mulla ainakin sappikivet turvottaa ylävatsan.On oikeastaan ihan sama mitä syö niin kyllä illalla on vatsa turvoksissa.
se turvotus johtuu sapesta? Kun ei niiden pitäisi turvottaa yhtään, millä mekanismilla se tapahtuisi? Mietin vaan voiko olla niin, että sappikivet on vaan sattumalta sulta löydetty kun on tutkittu turvotusta, eikä ne ole siihen syypää.
- tosiaan varma
varma että kirjoitti:
se turvotus johtuu sapesta? Kun ei niiden pitäisi turvottaa yhtään, millä mekanismilla se tapahtuisi? Mietin vaan voiko olla niin, että sappikivet on vaan sattumalta sulta löydetty kun on tutkittu turvotusta, eikä ne ole siihen syypää.
Olen vain olettanut että turvotus johtuu sappikivistä. Koska niitä oli niin kamalan paljon. MUtta niitä ei ole leikattu koska ei ole ollut sappikoliikkia eikä mitään vakavampaa kohtausta.Mutta on minulla krooninen vatsakatarri ja syön Nexiumia siihen ja ruokatorven sulkijalihas on veltostunut.
- sappijärkäle
tosiaan varma kirjoitti:
Olen vain olettanut että turvotus johtuu sappikivistä. Koska niitä oli niin kamalan paljon. MUtta niitä ei ole leikattu koska ei ole ollut sappikoliikkia eikä mitään vakavampaa kohtausta.Mutta on minulla krooninen vatsakatarri ja syön Nexiumia siihen ja ruokatorven sulkijalihas on veltostunut.
Mulla todettiin sappirakko puolillaan isoja kiviä, leikkausta odottelen. Ylävatsa on turvonnut ja pinkeä, mitään muuta ei ultralla löydetty. Turvotusta ei ollut aiemmin, ennenkuin kohtaukset alkoivat ja kivet lölydettiin.
- Super-Sappi
turvottaako sappikivet (tuskin). Itse olen hieman ylipainoinen ja tuntuu, että aina on turvotusta. Minulta löydettiin huhtikuun lopussa sappirakko täynnä kiviä ja nyt odottelen leikkaukseen pääsyä. Mukavaahan se olisi, jos sappikivioperaation jälkeen pääsisi kipujen lisäksi eroon myös muutamasta ylimääräisestä kilosta. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911