Eilen illalla dokumentteja. Urpo Lahtinen
Vein lehdet keräyslaatikkoon, ISO D sielä
hulmuvin hiuksin...
miehessä silmä lepää
8
568
Vastaukset
- rose*
Miehessä kyllä silmä lepää, ja vielä paremmin lepää, kun tietää millainen mies on sisältä,
eli tuntee miehen paremmin.
Kukin silmä löytää itselleen sopivimman. - hildurvonhopsis
Danny (Ilkka Lipsanenko)? Hänessäkö silmäsi lepää? No onhan hänkin komea mies... onhan heitä muitakin. Minä tykkäisin siitä pitkästä, raittiista, älykkäästä Matista, jos niitä .... no enpä kerrokaan enempää .... se juoppo Matti ei ole minun makuuni eikä kukaan muukaan juoppo.
Pikku G on liian nuori ... ihan hassuja nimiä Iso D ja Pikku G
Haluaisin sellaisen raittiin, reippaan, fiksun, ei-julkkiksen ja livenä- ison D:nkin
Viimeksi näin ison D:n laivakeikalla eli tarkemmin keikan jälkeen aamusella hississä. Ovat kutrit harvenneet ja värjätyn kuontalon seassa on sekä harmaata että muuta. Iho li harmaa,maha pullotti ja mies oli ikänsä näköinen hyvinkin. Nuorena iso D oli komea ilmestys, jos sen tyyppisestä tykkää.
Katselin tässä suilmä kiiluen Ben Affleckia leffassa. Siinä vasta uros! - pöppöne
alkaa mun mielestä olla vanhan mummon näköne. Ei mielestäni miehen näköne.
- kuokkis*
pöppöne kirjoitti:
alkaa mun mielestä olla vanhan mummon näköne. Ei mielestäni miehen näköne.
suoraa linkkiä juutuubiin,niin annan ihan vinkkejä:siis, käykääs tekemässä youtube hakusana search-kirjoita sinne että
Armi ja Danny
ja klikkaa sitä Iwanna love you tender...näätte hauskan videon!
hihihihihiih
- kylläkyllä
viimemainittu ei osaa ikääntyä arvokkaasti, irvokas lienee minun silmiini.
Siihen vielä muistoja hamasta nuoruudesta, alta piikasen iän ( 12- 15 ) Kellokosken Männistön lava. Äitini opetti meille jenkat ja polkat ja alkuillan saimme olla riennoissa. Kävi sielä Kirka, Markku Aro ,Fredi ja sielä keikuimme me pennutkin keikkabussissa. Vaan eipä ollut asiaa Dannyn - ei muuten Tapani Kansankan likelle, ei herunut nimmaria . Ei tullut fania , ei . Kauas se koppavuus kantaa.- A-A:n kohtalo
Miten iso D käytti häntä hyväkseen.
Arvioni on että A-A eläisi vieläkin jos ei olisi joutunut D:n leiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125158
- 1535103
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464772- 1463054
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302803Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue222241- 1582204
- 422017
- 411858
- 231598