miehessä silmä lepää

kylläkyllä

Eilen illalla dokumentteja. Urpo Lahtinen
Vein lehdet keräyslaatikkoon, ISO D sielä
hulmuvin hiuksin...

8

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rose*

      Miehessä kyllä silmä lepää, ja vielä paremmin lepää, kun tietää millainen mies on sisältä,
      eli tuntee miehen paremmin.

      Kukin silmä löytää itselleen sopivimman.

      • Siis kaks per nainen.


    • hildurvonhopsis

      Danny (Ilkka Lipsanenko)? Hänessäkö silmäsi lepää? No onhan hänkin komea mies... onhan heitä muitakin. Minä tykkäisin siitä pitkästä, raittiista, älykkäästä Matista, jos niitä .... no enpä kerrokaan enempää .... se juoppo Matti ei ole minun makuuni eikä kukaan muukaan juoppo.
      Pikku G on liian nuori ... ihan hassuja nimiä Iso D ja Pikku G

      Haluaisin sellaisen raittiin, reippaan, fiksun, ei-julkkiksen ja livenä

      • ison D:nkin

        Viimeksi näin ison D:n laivakeikalla eli tarkemmin keikan jälkeen aamusella hississä. Ovat kutrit harvenneet ja värjätyn kuontalon seassa on sekä harmaata että muuta. Iho li harmaa,maha pullotti ja mies oli ikänsä näköinen hyvinkin. Nuorena iso D oli komea ilmestys, jos sen tyyppisestä tykkää.

        Katselin tässä suilmä kiiluen Ben Affleckia leffassa. Siinä vasta uros!


      • pöppöne

        alkaa mun mielestä olla vanhan mummon näköne. Ei mielestäni miehen näköne.


      • kuokkis*
        pöppöne kirjoitti:

        alkaa mun mielestä olla vanhan mummon näköne. Ei mielestäni miehen näköne.

        suoraa linkkiä juutuubiin,niin annan ihan vinkkejä:siis, käykääs tekemässä youtube hakusana search-kirjoita sinne että
        Armi ja Danny
        ja klikkaa sitä Iwanna love you tender...näätte hauskan videon!
        hihihihihiih


    • kylläkyllä

      viimemainittu ei osaa ikääntyä arvokkaasti, irvokas lienee minun silmiini.

      Siihen vielä muistoja hamasta nuoruudesta, alta piikasen iän ( 12- 15 ) Kellokosken Männistön lava. Äitini opetti meille jenkat ja polkat ja alkuillan saimme olla riennoissa. Kävi sielä Kirka, Markku Aro ,Fredi ja sielä keikuimme me pennutkin keikkabussissa. Vaan eipä ollut asiaa Dannyn - ei muuten Tapani Kansankan likelle, ei herunut nimmaria . Ei tullut fania , ei . Kauas se koppavuus kantaa.

      • A-A:n kohtalo

        Miten iso D käytti häntä hyväkseen.

        Arvioni on että A-A eläisi vieläkin jos ei olisi joutunut D:n leiriin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe