Tervehdys!
Ostimme vuosi sitten upean kauniin parisängyn Intialaiseta sisustusliikkeestä. Sänky on jykevää akaasia tai jotain sen typpistä puuta.
Ongelma on natina ja paukkuminen. Ei tarvi kuin pikkuisen liikahtaa kun se rusahtaa isosti. Häritsee nukkumista todella. Olemme kiristäneet muttereita ja vaan pahenee. Onko mitään keinoa saada sänkyä äänettömäksi. Emme haluaisi luopua noin kauniista sängystä.
Indig Living- sänku
9
6201
Vastaukset
- Sivustakuulija
Sulla on käynyt hyvä säkä, olen kuullut että kyseisen kaupan huonekalusta on löytynyt INTIALAISIA matoja!! Ostaja oli ihmetellyt, että mistä noi sahanpurut mun lattialleni ilmestyvät!! Kannattaa tarkistaa, ettei löydy ylimääräisiä reikiä siitä sängystä!
- EX- Indig Living asiakas
Joo tuttu homma. Ostettiin kaappi Indig Living kaupasta ja ihmeteltiin mistä sahanpuru ilmestyy! Syyksi selvisi kuoriaiset! Mahtavaa palvelua saa kalliin kaapin lisäksi kotieläimiä! Nyt pitää toivoa että ne ei lähde leviämään!
- Miten ja millä häädetään?
Onko kenelläkään kokemusta, että Indiq Livingin kauppias olisi käynyt jonkun kotona myrkyttämässä madonkoloja? Onko joku ollut yhteydessä ötökkäongelmista kuluttaja- tai muihin viranomaisiin?
- vierailija
Eli Varoitukesn sana kaikille kauniita tummia puisia huonekkaluja ostaville. Ostimme tammikuussa Indig Living liikkeestä kauniin säilytyskalusteen ja 2 kk jälkeen huomasin, että laatikoston kulmaan oli ilmestynyt valkoista sahanpurua.
Soitin liikkeeseen ja myyjä kehotti pistämään koko kalusteen välittömästi pihalle ja haki sen seuraavana päivänä pois. Kelusteessa oli Intialaisia koppakuoriaisia, jotka syö puun pikkuhiljaa ihan puhki. Soitin myös terveystarkastajalle, joka antoi kunnon ohjeet.
Syytä paniikkiin ei ole jos kaluste ei ole ollut käytössä kovin kauan. Saatin ohjeet kuitenkin tarkkailla paikkaa missä lipasto seisoi ja otettiin listoja pois ja puhdistettiin kunnolla.
Odottelen nyt omistajalta rahaa tililleni. Onneksi minulla oli kauppakuitti tallessa.- korvauksien
mitäs ohjeita terveystarkastaja antoi? Onko rahat tulleet jo tilille?
- voi valitus
Ei ole syytä morkata kyseistä liikettä...
tapauksia sattuu joskus mikä on todella harmittavaa, itselläni on ollut samaisen liikkeen huonekaluja vuodesta 2004 ja näissä ei ole mitään vikaa paranevat vain vanhetessaan ovat koko puuta ja vahvoja sellaisia. Olen kuullut että joskus maskun ja kodin anttilan huonekaluissa ollut vastaava harvinainen tapaus. että ei kannata morkata koko liikettä yksittäistapauksen vuoksi. - love indian furniture
voi valitus kirjoitti:
Ei ole syytä morkata kyseistä liikettä...
tapauksia sattuu joskus mikä on todella harmittavaa, itselläni on ollut samaisen liikkeen huonekaluja vuodesta 2004 ja näissä ei ole mitään vikaa paranevat vain vanhetessaan ovat koko puuta ja vahvoja sellaisia. Olen kuullut että joskus maskun ja kodin anttilan huonekaluissa ollut vastaava harvinainen tapaus. että ei kannata morkata koko liikettä yksittäistapauksen vuoksi.Olen todellakin samaa mieltä, joskus sattuu ....ei voi yleistää. tietenkin on pelottavaa jos tälläistä on tapahtunut mutta meillä on kaikki huonekalut osa itse tuotuna ja osa indig livingistä sekä maskusta ja kodinanttilasta. Olemme saaneet erinomaista palvelua tämän yrittäjän liikkeistä ja huonekalut ovat kauniita ja kestäneet hyvin. ei halkeile eikä ole ilmestynyt mitään muutakaan kun muistaa itse öljytä jne. Joten älkää heranisä yleistäkö....onhan kotimaisikkankin tuotteissa vikoja ja kuullut kaikenlaista.
- intiallaiset huonekalut
love indian furniture kirjoitti:
Olen todellakin samaa mieltä, joskus sattuu ....ei voi yleistää. tietenkin on pelottavaa jos tälläistä on tapahtunut mutta meillä on kaikki huonekalut osa itse tuotuna ja osa indig livingistä sekä maskusta ja kodinanttilasta. Olemme saaneet erinomaista palvelua tämän yrittäjän liikkeistä ja huonekalut ovat kauniita ja kestäneet hyvin. ei halkeile eikä ole ilmestynyt mitään muutakaan kun muistaa itse öljytä jne. Joten älkää heranisä yleistäkö....onhan kotimaisikkankin tuotteissa vikoja ja kuullut kaikenlaista.
kotimme useassa huoneessa on kyseisen liikkeen huonekaluja ja olemme olleet todella tyytyväisiä, ollut jo vuosia , ei ole reikiä eikä halkeamia, puu vain paranee vanhetessaan,
- Moni kakku päältä...
intiallaiset huonekalut kirjoitti:
kotimme useassa huoneessa on kyseisen liikkeen huonekaluja ja olemme olleet todella tyytyväisiä, ollut jo vuosia , ei ole reikiä eikä halkeamia, puu vain paranee vanhetessaan,
Meillä on ollut kyseisen liikkeen aivan ihana mangopuinen ruokapöytä hieman yli 2 vuotta ja halkeamia on todella paljon. Pintalevy irtoaa kehikosta ja siinä on pitkiä halkeamia,kahdessa jalassa halkeamia ja 1 naula törröttää pöytälevyn sivusta, kiva siinä sitten istua, kun vaattetkin menevät vaihtoon ja vieraille saa aina mainita, että varokaa pöytää. Käymme ostamassa uuden pöydän muualta, koska toisen huonekaluketjun mangopuiset huonekalut ovat kestäneet ilman halkeamia yli 5 vuotta ja vahauksen jälkeen ovat kuin uusia. Toki puu elää lämpötilan vaihtelusta, mutta mikä on kohtuullista sen jokainen itse punnitsee. Meille todettiin, että ostakaa k-raudasta paikkausainetta itse, koska juridinen vastuu loppuu 2 vuoden kohdalla. Pöydässä on niin paljon paikkaltavaa ja törröttävä naula, että uuden hankkiminen on järkevämpää. Onko Lanternan liikkeessä muuten edelleen ale? Hyvää myyntietiikkaa.
No rupeanpa tästä selvittelemään asioita nyt vähän tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760