Missä on halvin paikka vaihtaa autoon öljyt?
Onko Savonlinnassa öljyjenvaihtopistettä nk. joissain kaupungeissa?
Auton öljyjen vaihto
12
2388
Vastaukset
- Naapurisi
Vaihda koti pihalla se on halvin vaihto ehto
- jampester
Pajatiellä on pika öljynvaihto, en tiedä onko kallis vai halpa, mutta jos pelkkää vaihtoa kaipaa niin ne vaihtaa odottaessa..
- hvdfgdsgrf
Juu, on pikaöljynvaihto juurikin pajatiellä, yritys on varsinaisesti rengasliike. Olen siellä kosliini käynyt öljyt vaihdattamassa. Mukavia heppuleita, ei minulla ainakaan ole puolellakaan sanalla mitään rutisemista.
- Elä vaiha öljyvä
Vaiha auto! Ai nii. Eihä siula oo rahhoo.
Öljynvaihdon hintaerot lienevät siinä 10-20 euroa. - seppeerik
Jäteöljyt uusio käyttöön, kesämökillä agrikaatti pörisemään, olen kehitellyt sopivan laitteen diiseleille ym. kyllä savua riittää, muttei tarvii maksaa siirtomaksuu eikä sähköveroa viherpiipertäjille jotka on kulutusmaksujen korotusten kannalla, niin tässä on egolokionen vaihtoehto...
- tee-se-itse-ja-säästä
Katsot sellaise tienkaiteen joka menee maahan. sitä vasten vain auton keulaa ja ei tarvitse käyttää tunkkiakaan. Pääsee sitten ryömimään auton alle ja irroittelemaan jakarilla tai putkitongeilla öljyproppua. Yleensä proput vähän tiukassa. Vinkkinä se, että käännä ensin lujasti myötäpäivään pari kierrosta. Se avaa ruosteisenkin propun. Ja sitten vaan öljyjä laskemaan koneesta ja uutta ölppöä sisälle. Heleppo homma.
- wwqqe
Syrjäteiden sivussa olen tunkilla nostanut että saa ropun auki ja sinne vaan maahan laskenu, ei mene kierrätysmaksua. No sitten uudet oljyt sisään.
- PikkuJuttu
Kannattaa ehkä hetkisen aikaa kiertää nuo "huippuhalvat" öljynvaihdot kaukaa. Sitä venäjällä purkitettua "mopilia" taitaa olla liikenteessä aika paljon enemmän kun on luultu. Oma moka jos motti laukeaa kun piti säästää niin pirusti. Eli siis käykää nyt vähän aikaa merkkihuolloissa.
- qqwwe
Mitä sitä mitään venäjällä purkitettua ostamaan. Mobilin öljyä saa melkein mistä vaan.
Osaahan tuota kaataa reijästä sisään itekki ja ensi roppuauki ja öljyt luontoon, sieltähän se on aikanaan nostettu.- Omahoitoöa
Pätkä puutatarhaletkua anukseen,korkki auki,proppu auki,letkun toinen pää reikään.näin toimien kiittää,suoli,lompakko ja luonto.kakkiesss ei satu,luonto ei saastu koska kakka putsaa öljyn,säästät rahaa tehdessäsi työn itse.
- ranskis
Pajatiellä öljynvaihto nopeasti ja edullisesti !
- säästöö
Noilla maahanmuuttajilla on tapana vaihdella itse oljyt autoihin , olin aikanaan yk-joukoissa ja katselin kun maahan valuttelivat ja sitten uudet öljyt tilalle. Onhan se kätevää kun ei ole sellaista huoltoverkostoa kuin meillä suomessa. Varmann jatkuu perinteet, pohjavedet saataa kärsiä, kun meidän kaivot on matalampia kuin heillä, juodaan pullovetta kuten hekin tekevät. Kansainvälisyys on nykypäivää ja uudet virtaukset on otettava hymyillen vastaan. Ehkä mekin opimme ettei aina tarvii käyttää kallista huoltoliikettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978