Auton öljyjen vaihto

minä vaan

Missä on halvin paikka vaihtaa autoon öljyt?
Onko Savonlinnassa öljyjenvaihtopistettä nk. joissain kaupungeissa?

12

2388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurisi

Vaihda koti pihalla se on halvin vaihto ehto

• jampester

Pajatiellä on pika öljynvaihto, en tiedä onko kallis vai halpa, mutta jos pelkkää vaihtoa kaipaa niin ne vaihtaa odottaessa..

• hvdfgdsgrf

Juu, on pikaöljynvaihto juurikin pajatiellä, yritys on varsinaisesti rengasliike. Olen siellä kosliini käynyt öljyt vaihdattamassa. Mukavia heppuleita, ei minulla ainakaan ole puolellakaan sanalla mitään rutisemista.

• Elä vaiha öljyvä

Vaiha auto! Ai nii. Eihä siula oo rahhoo.

Öljynvaihdon hintaerot lienevät siinä 10-20 euroa.

• seppeerik

Jäteöljyt uusio käyttöön, kesämökillä agrikaatti pörisemään, olen kehitellyt sopivan laitteen diiseleille ym. kyllä savua riittää, muttei tarvii maksaa siirtomaksuu eikä sähköveroa viherpiipertäjille jotka on kulutusmaksujen korotusten kannalla, niin tässä on egolokionen vaihtoehto...

• tee-se-itse-ja-säästä

Katsot sellaise tienkaiteen joka menee maahan. sitä vasten vain auton keulaa ja ei tarvitse käyttää tunkkiakaan. Pääsee sitten ryömimään auton alle ja irroittelemaan jakarilla tai putkitongeilla öljyproppua. Yleensä proput vähän tiukassa. Vinkkinä se, että käännä ensin lujasti myötäpäivään pari kierrosta. Se avaa ruosteisenkin propun. Ja sitten vaan öljyjä laskemaan koneesta ja uutta ölppöä sisälle. Heleppo homma.

• wwqqe

Syrjäteiden sivussa olen tunkilla nostanut että saa ropun auki ja sinne vaan maahan laskenu, ei mene kierrätysmaksua. No sitten uudet oljyt sisään.

• PikkuJuttu

Kannattaa ehkä hetkisen aikaa kiertää nuo "huippuhalvat" öljynvaihdot kaukaa. Sitä venäjällä purkitettua "mopilia" taitaa olla liikenteessä aika paljon enemmän kun on luultu. Oma moka jos motti laukeaa kun piti säästää niin pirusti. Eli siis käykää nyt vähän aikaa merkkihuolloissa.

• qqwwe

Mitä sitä mitään venäjällä purkitettua ostamaan. Mobilin öljyä saa melkein mistä vaan.
      Osaahan tuota kaataa reijästä sisään itekki ja ensi roppuauki ja öljyt luontoon, sieltähän se on aikanaan nostettu.

• Omahoitoöa

Pätkä puutatarhaletkua anukseen,korkki auki,proppu auki,letkun toinen pää reikään.näin toimien kiittää,suoli,lompakko ja luonto.kakkiesss ei satu,luonto ei saastu koska kakka putsaa öljyn,säästät rahaa tehdessäsi työn itse.

• ranskis

Pajatiellä öljynvaihto nopeasti ja edullisesti !

• säästöö

Noilla maahanmuuttajilla on tapana vaihdella itse oljyt autoihin , olin aikanaan yk-joukoissa ja katselin kun maahan valuttelivat ja sitten uudet öljyt tilalle. Onhan se kätevää kun ei ole sellaista huoltoverkostoa kuin meillä suomessa. Varmann jatkuu perinteet, pohjavedet saataa kärsiä, kun meidän kaivot on matalampia kuin heillä, juodaan pullovetta kuten hekin tekevät. Kansainvälisyys on nykypäivää ja uudet virtaukset on otettava hymyillen vastaan. Ehkä mekin opimme ettei aina tarvii käyttää kallista huoltoliikettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe